joutuisin varmasti hullukjen huoneelle jos kuuntelisin niin sairasta musaa kuin räppiä kuten nino hesperiassa..mutta klassisen musiikin kauneudessa piilee tervehdyttävää kauneutta ja emotionaalista hehkua jolle mikään alakultuurin underground ei millään pärjää, joten obsessiivis-kompulsiivisuus vain suojaa varsinaisilta mielisairauksilta pitäessään sitä potevan jalat tiukasti maanpinnalla ja ajatukset tässä maailmassa kun psykiatri perii vain vuokran pilvilinnoissa asuvalta psykootikolta.neurootikon mieli ei elä harhoissa vaan realiteeteisa jotka piinaavat eivätkö jätä rauhaan.
.pakko-oireinen häiriö tarkastella ja varmistella tiettyjä objekteja ei lievity laitoshoidossa vaan päin vastoin siitä kärsivän tulisi kohdata pelkonsa tosielämässä.ja ottaa vaikeudert vastaan huumorilla. olen nyt kantsun kirjastossa ja luin että lisäosingoot saivat fiskarsin osakkeen pörssikiitoon. otin elen 8 toistoa 305 kg talon vahvan mies.apuse punkkari oli kellokoskella lataamossa jqa syö psyykelääkkeitä. minä en syö enkä ole käynyt 15 v. juttusilla mtt:ssä laaksossa. että heipä hei ja hyvää jatkoa.mutta olen maksanut tuhansia euroja liikuntavirastoon kun tmmönen nokia pomo kavaltanut koko ikänsä. hehj he pummilla. pirkkolan vaksi sano ennen että eiks sul oo muuta tekemistä ku treenata täällä ja kehotti menee baariin naisia iskemään ja sano et luuleks mä et musta tulee vahvaki ja pisti saluin kiinni ainqa puol tuntia enhnen sulkemisaikaa. muöl oli ennen aina kausikortti.kisiksestä ostin kassalta.
voitin koruiksessa nmky rayn yks vst yks ja samun, olen suomen nmestasri koriksessa.susi jengi ei rikkonu turkkia ja maksoi tippumisella jatkoipeleistä. älytöntä. kyllä miljoonapalkkasen pitäs vapari sisään saadea.
räppi tekee hulluksi
ipe suomenmestari
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045231Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325986SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32415673Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3010823Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16910802Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369641Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858478Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426824Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2226489