joutuisin varmasti hullukjen huoneelle jos kuuntelisin niin sairasta musaa kuin räppiä kuten nino hesperiassa..mutta klassisen musiikin kauneudessa piilee tervehdyttävää kauneutta ja emotionaalista hehkua jolle mikään alakultuurin underground ei millään pärjää, joten obsessiivis-kompulsiivisuus vain suojaa varsinaisilta mielisairauksilta pitäessään sitä potevan jalat tiukasti maanpinnalla ja ajatukset tässä maailmassa kun psykiatri perii vain vuokran pilvilinnoissa asuvalta psykootikolta.neurootikon mieli ei elä harhoissa vaan realiteeteisa jotka piinaavat eivätkö jätä rauhaan.
.pakko-oireinen häiriö tarkastella ja varmistella tiettyjä objekteja ei lievity laitoshoidossa vaan päin vastoin siitä kärsivän tulisi kohdata pelkonsa tosielämässä.ja ottaa vaikeudert vastaan huumorilla. olen nyt kantsun kirjastossa ja luin että lisäosingoot saivat fiskarsin osakkeen pörssikiitoon. otin elen 8 toistoa 305 kg talon vahvan mies.apuse punkkari oli kellokoskella lataamossa jqa syö psyykelääkkeitä. minä en syö enkä ole käynyt 15 v. juttusilla mtt:ssä laaksossa. että heipä hei ja hyvää jatkoa.mutta olen maksanut tuhansia euroja liikuntavirastoon kun tmmönen nokia pomo kavaltanut koko ikänsä. hehj he pummilla. pirkkolan vaksi sano ennen että eiks sul oo muuta tekemistä ku treenata täällä ja kehotti menee baariin naisia iskemään ja sano et luuleks mä et musta tulee vahvaki ja pisti saluin kiinni ainqa puol tuntia enhnen sulkemisaikaa. muöl oli ennen aina kausikortti.kisiksestä ostin kassalta.
voitin koruiksessa nmky rayn yks vst yks ja samun, olen suomen nmestasri koriksessa.susi jengi ei rikkonu turkkia ja maksoi tippumisella jatkoipeleistä. älytöntä. kyllä miljoonapalkkasen pitäs vapari sisään saadea.
räppi tekee hulluksi
ipe suomenmestari
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245182
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041409
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1471386Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121230- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.169892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61853- 37809