Ero vai ei???

epätoivoinen

Moikka! Lukekaa ja kertokaa pikaisesti mielipiteitänne ERO VAI EI?

Olen seurustellut nyt vähän alle vuoden verran poikaystäväni kanssa. Ollaan molemmat 20v. Tiesin heti alkuvaiheessa, että tästä tulisi jotain ja pystyin olemaan heti oma itseni hänen seurassaan, vaikka yleensä minulta menee siihe aikaa todella kauan. Olemme suunitelleet että muutamme yhteen kohta kun hänen armeija loppuu ja muutenkin ollaan suuniteltu paljon tulevaisuutta.

Kaikki on mennyt hyvin, ollaan oltu ihan in lööv niinku sanotaan, eikä riitojakaan ole, paitsi olen alkanut saamaan häntä kiinni valehtelusta. Noin 4kuukautta sitten hän jäi kiinni kun luin hänen viestejä, törkeää on joo tiedän mutta minun teki mieli katsoa ne kun herätyskellot alkoivat soida. Sieltä löytyi hänen ja hänen tyttöpuolisen kaverin viestejä.Hän on väittäny että tyttö olisi ollut aina vain hänen todella hyväkaverinsa, mutta sitten luin viestejä. Tyttö oli välillä aina tekstaillut hänelle ja kysellyt millon he näkevät jne. Sitten yhtenä viikonloppuna oli tarkoitus lähteä minun perheeni mökille, tämä kyseinen tyttö oli kysynyt että mitä poikaystäväni meinaat tehdä viikonloppuna, niin poikaystäväni oli sanonut että menen kaverinmökille, oikeasti oli tulossa minun kanssani.. muita samantapaisia viestejä löytyi. Luin sitten vähän ylöspäin niitä muitakin viestejä niin siellä poikaystäväni oli flirttaillut sille jne. Kerroin poikaystävälleni, että luin viestit ja hän myönsi että heillä on ollut joskus jotaki säätöä mutta ei ole ikinä hänen kanssaan tehnyt mitään. Noh sanoin että en tiedä voinko luottaa enään kun en tiedä mitä on tapahtunut oikeasti kun ei ole ikinä kertonut että hän on nähnyt häntä kun ollaan seurusteltu. Vaikka hän väittää olevan vain hänen kaverinsa nykyään eikä ikinä minua pettäisi. No minä annoin anteeksi tämän asian ja sanoin että jos hän ei ole enää yhteydessä tyttöön. Ei hän enää ole ollutkaan.

Mutta nyt hän on valehdellut aivan turhanpäiväisistä asioista joista ei todellakaan tarvitsisi valehdella. Esim: jos hän on tehnyt jotakin semmoista mistä en tykkäisi, hän valehtelee. Näitä sattuu ehkä kerran viikossa.. Olemme monta kertaa puhuneet asiasta ja hän itsekkin myöntää että valehtelee eikä osaa lopettaa sitä, kun kuulemma joskus nuorempana on päässyt helpommalla kun on valehdellut, niin se on jäänyt päälle. Hän myös valehtelee perheelleen sekä kavereilleen. Hän itse ehdotti että menisi jonnekkin terapiaan jossa häntä voisi auttaa kun ei todellakaan halua minua menettää..
Minäkään en haluaisi erota todellakaan, haluan yrittää viimeiseen asti että tämä toimii, koska muuten meillä ei ole muita ongelmia (ihanko tässä ei olisi tarpeeksi).
joka kerta kun hän jää kiinni valehtelusta, vannoo muuttuvansa ja itkee perääni, vaikka on hän vähentänytkin valehtelua, olen sen huomannut. ymmärrän myös että sitä ei voi samantien lopettaa..
Ja olen muutenkin niin vainoharhainen edellisestä suhteesta, kun seurustelin yli 2vuotta narsistin kanssa...

T.epätoivoinen sinisilmäinen? :(

2

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eyria

      No, mieti asiaa vaikka tältä kantilta; jos mies valehtelee noin paljon pieniä asioita, niin hän todennäköisesti valehtelee suurempia.

      Itse joitakin vuosia sitten tapasin miehen, joka valehteli ikäänsä alaspäin viisi vuotta. Ihmettelin miksi hän valehteli, koska iällä ei ollut siinä vaiheessa enää merkitystä (en ollut enää mikään lapsukainen). Lopulta hän petti minua, eikä siihen mennyt edes kovin kauaa. Ja jos se luottamus on jo mennyt, niin ei siihen kyllä mitään tervettä pysty rakentamaankaan.

    • voi hohhoi

      Suosittelen teille molemmille ihan ensimmäiseksi aikuiseksi kasvamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe