Miksi miehet eivät ymmärrä omaa tasoaan?

kysyn mie

Palstan miehet aina jauhavat sitä, miksi niin monet naiset rakastuvat renttuhin ja ns. jännämiehiin ja suosivat heitä ja kiltti ja kunnollinen mies jää yksin. Ymmärrän sen, mutta yhtä lailla minä ja muut "kurpan" ikään (33 v) tulleet naiset ihmettelemme sitä, miksi monet meidänkin ikäiset miehet ihannoivat teinityttöjä tai vain hiukan sitä vanhempia ja juoksevat heidän perässään, vaikka usein nämä teinitytöt inhoavat ja kokevat vastenmielisinä vanhemmat ns. setämiehet tai ainakin nauravat heidän kustannuksellaan. Kun olin itse teinityttö ja joku huomattavasti vanhempi mies koitti iskeä, pidin miestä tosi ällöttävänä enkä olisi ikipäivänä huolinut. Ihmettelin aina, kun joku ikäiseni tyttö meni jonkun vanhan rikkaan julkkiksen kanssa. Vaikka tajusin sen johtuvan rahasta, ihmettelin silti. Itse en olisi tehnyt niin, vaikka olisi ollut kuinka paljon rahaa ukolla.

Te miehet ihmettelette ja osittain ihan aiheesta, miksi naiset tavoittelevat miehiä, jotka kohtelevat heitä kaltoin. Me naiset taas ihmettelemme, miksi vanhemmat miehet palvovat ja tavoittelevat nuoria tyttöjä, jotka lähinnä inhoavat heitä. Täälläkin moni setämiehen ikään ehtinyt ylistää teinejä ja heidän ihanuuttaan, vaikka yksikään teini ei häntä ikinä huolisi vaan inhoaa.

51

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98028

      Miehet tykkäävät kiusata itseään.

    • Tasotaso

      Kyllähän ne nuoret ja kauniit naiset on haluttavia kaikkien miesten mielestä, eikä ne kurpat muutu haluttaviksi pelkästään siksi, että sattuu itsekin olemaan ruma ja vanha.

    • näin

      Empäs tiedä. Itse olen jo siinä pisteessä etten huoli enää ketään naista. kuitenkin vaihtaa heti "laadukkaampaan" kun siihen on mahdollisuus, ellen sitten juoppoa läskiä huoli, jota muut eivät. Yksinhuoltajakin on itselle lähinnä meriitti. En halua lasteni lähelle naista, jolla ei ole asiasta mitään näkökulmaa.

      • 6+3

        Jos sinulla on lapsia olet aika turn off, ellei sinulla ole superominaisuuksia kuten kotiapulainen ja rinnakkaisluottokortti uudelle vaimolle. Kukaan normaali nainen ei katsele ukkonsa äpäriä.


    • Syy on naisten

      Naiset suosivat parinvalinnassa ja lisääntymisessä röyhkeitä miehiä ja siksi röyhkeiden geenit lisääntyvät. Jos naiset suosisivat ujoja miehiä maailma olisi tyystin erilainen ja psykopaatit eivät hallitsisi koko maailmaa kuten nyt hallitsevat.

    • 3+18

      Kyllä mä aina oon oman ikäisistä ollut kiinnostunut, mutta 30 alkaa naisille merkata raha niin paljon ettei työttömänä saa ketään.

    • Gammaromeo

      En usko että aloittajan kuvailema ongelma on erityisen yleinen, vaan jotkut aktiviiset "setämiehet" aiheuttavat tämän vaikutelman. Miehillä yleisesti on realistisempi kuva omasta tasostaan kuin naisilla. Ei joku 30-40- v mies ole haudan partaalla, jos on hyvässä fyysisessä kunnossa ja muutenkin hänessä voi olla ihan erilaista henkistä kypsyyttä verrattuna kaksikymppiisiin miehiin ja taloudellista vakautta. Sitä voi tietysti perustellusti kysyä, että onko myös henkistä kypsyyttä jatkuvasti huomattavasti itseään nuorempien naisten perässä juokseminen tällaista kypsyyttä.

      Ei pelkästään varakkuus vedä naisia puoleensa, vaan myös kuuluisuus itsessään. Ja myös kuuluisa mies voi olla pienituloinen ja/tai vähävarainen.

    • Reipas Mies

      On selvää että korttinsa oikein pelannut 30-40v mies on statukseltaan parampi kuin minimi palkalla aloittava räkivä romu bemarillaan uhoava kolli jonka valtteja on vain nuoruus ja "nothing to lose" eli siis kiva on yökerhosta iskeä hiukan yläkanttiin naisia ja katsoa miten käy.

      Setämies looserismies ei kelpaa kuin täysin pelinsä menettäneille naisille jotka toivovat että vuokransa voisi puolittaa edes jotenkin siedettävän miehen kanssa.

      Oikeasti laadukkaat yt-miehet kyllä vonkaavat myös parikymppiset hottisnaiset sänkyjumppaan ei se ole salaisuus vaikka vaimoltaan salaa kuten nämä Levit ja muut panohiihtoloma keskukset ovat.

      Leveä elämäntyyli vaatii edustus puitteet ja sen että rahaa myös käyttää, kuten naisiin ja yökerhoihin. Atm-treffit ei kyllä tuota kovin kipinöivää vaikutusta.

      Kyllä, suurin osa naisista arvio tasonsa yläkanttiin, ylläpitää tasojärjestelmää sekä p/s-syrjii monia tasoisiaan miehiä.

      • Mr Cynical

        "Kyllä, suurin osa naisista arvio tasonsa yläkanttiin, ylläpitää tasojärjestelmää sekä p/s-syrjii monia tasoisiaan miehiä."

        Ja nimen omaan suurin osa vanhemmista naisista. Nuoremmat arvioivat tasonsa oikein eli korkeaksi, mutta vanhemmat eivät tajua riittävän nopeasti iän merkitystä.


      • ht ...
        Mr Cynical kirjoitti:

        "Kyllä, suurin osa naisista arvio tasonsa yläkanttiin, ylläpitää tasojärjestelmää sekä p/s-syrjii monia tasoisiaan miehiä."

        Ja nimen omaan suurin osa vanhemmista naisista. Nuoremmat arvioivat tasonsa oikein eli korkeaksi, mutta vanhemmat eivät tajua riittävän nopeasti iän merkitystä.

        Itse asiassa naiset kyllä ainakin osittain (alitajuisesti) tajuavat iän merkityksen...

        Miksiköhän erilaiset ryppyvoiteet ja ihoa tasoittavat puuterit, yms. myyvät kuin häkä? No koska naiset tajuavat että se sileä nuorekas iho naisella on vaan kullanarvoista tavaraa. Vaikka nuo tuotteet ovatkin varmaan pitkälti vain rahastusta vailla merkittävää hyötyä, niin sen pienenkin hyödyn vuoksi ollaan valmiit näkemään järjetön määrä vaivaa ja käyttämään läjäpäin rahaa.

        Totuus tietysti on että mikään määrä pakkelia naamassa ei vaan riitä muuttamaan naista 10 vuotta nuoremman näköiseksi. (Ihan sama mitä ne tuotteet lupaavat tai naiset itse ajattelevat, kyllä miehet tunnistaa 20v ja 30v naiset ulkonäön eroista sekunneissa.)

        Naiset kyllä yrittävät melkein koko elämänsä ehostaa ihoaan näyttämään sileämmältä ja nuorekkaammalta. Oikeastaan vain todella nuoret alle kaksikymppiset naiset ja teinit yrittävät meikillä lähinnä saada itsensä näyttämään vanhemmalta. Sen jälkeen siirtyykin toiseen suuntaan sen meikkauksen tarkoitus.


      • 30+30
        ht ... kirjoitti:

        Itse asiassa naiset kyllä ainakin osittain (alitajuisesti) tajuavat iän merkityksen...

        Miksiköhän erilaiset ryppyvoiteet ja ihoa tasoittavat puuterit, yms. myyvät kuin häkä? No koska naiset tajuavat että se sileä nuorekas iho naisella on vaan kullanarvoista tavaraa. Vaikka nuo tuotteet ovatkin varmaan pitkälti vain rahastusta vailla merkittävää hyötyä, niin sen pienenkin hyödyn vuoksi ollaan valmiit näkemään järjetön määrä vaivaa ja käyttämään läjäpäin rahaa.

        Totuus tietysti on että mikään määrä pakkelia naamassa ei vaan riitä muuttamaan naista 10 vuotta nuoremman näköiseksi. (Ihan sama mitä ne tuotteet lupaavat tai naiset itse ajattelevat, kyllä miehet tunnistaa 20v ja 30v naiset ulkonäön eroista sekunneissa.)

        Naiset kyllä yrittävät melkein koko elämänsä ehostaa ihoaan näyttämään sileämmältä ja nuorekkaammalta. Oikeastaan vain todella nuoret alle kaksikymppiset naiset ja teinit yrittävät meikillä lähinnä saada itsensä näyttämään vanhemmalta. Sen jälkeen siirtyykin toiseen suuntaan sen meikkauksen tarkoitus.

        "Itse asiassa naiset kyllä ainakin osittain (alitajuisesti) tajuavat iän merkityksen..."

        Mr. C varmaankin yritti sanoa etteivät naiset ymmärrä riittävän nopeasti kuinka paljon ikä laskee heidän tasoaan.


      • ht ... kirjoitti:

        Itse asiassa naiset kyllä ainakin osittain (alitajuisesti) tajuavat iän merkityksen...

        Miksiköhän erilaiset ryppyvoiteet ja ihoa tasoittavat puuterit, yms. myyvät kuin häkä? No koska naiset tajuavat että se sileä nuorekas iho naisella on vaan kullanarvoista tavaraa. Vaikka nuo tuotteet ovatkin varmaan pitkälti vain rahastusta vailla merkittävää hyötyä, niin sen pienenkin hyödyn vuoksi ollaan valmiit näkemään järjetön määrä vaivaa ja käyttämään läjäpäin rahaa.

        Totuus tietysti on että mikään määrä pakkelia naamassa ei vaan riitä muuttamaan naista 10 vuotta nuoremman näköiseksi. (Ihan sama mitä ne tuotteet lupaavat tai naiset itse ajattelevat, kyllä miehet tunnistaa 20v ja 30v naiset ulkonäön eroista sekunneissa.)

        Naiset kyllä yrittävät melkein koko elämänsä ehostaa ihoaan näyttämään sileämmältä ja nuorekkaammalta. Oikeastaan vain todella nuoret alle kaksikymppiset naiset ja teinit yrittävät meikillä lähinnä saada itsensä näyttämään vanhemmalta. Sen jälkeen siirtyykin toiseen suuntaan sen meikkauksen tarkoitus.

        "Ihan sama mitä ne tuotteet lupaavat tai naiset itse ajattelevat, kyllä miehet tunnistaa 20v ja 30v naiset ulkonäön eroista sekunneissa"

        Minä en ainakaan tunnista. On todella vaikea sanoa, onko nainen esim. 22 vai 29. Yli 35-vuotiaina alkaa paremmin tunnistaa naiset ikäisekseen.


      • ht ...
        outsider1 kirjoitti:

        "Ihan sama mitä ne tuotteet lupaavat tai naiset itse ajattelevat, kyllä miehet tunnistaa 20v ja 30v naiset ulkonäön eroista sekunneissa"

        Minä en ainakaan tunnista. On todella vaikea sanoa, onko nainen esim. 22 vai 29. Yli 35-vuotiaina alkaa paremmin tunnistaa naiset ikäisekseen.

        No toi on joo totta että silloin nuorempana ei ehkä tunnistanut niin hyvin vanhempien naisten ikäeroja, mutta tunnisti taas suunnilleen itsensä ikäisten ikäerot (kun niitä näki jatkuvasti koulussa, jne.)

        Nyt taas vanhempana tuntuu todella helpolta tunnistaa jotkut 25v jälkeiset ikäluokat toisistaan, mutta jotain alle 25v ikäryhmiä alkaakin sitten olla paljon vaikeampi tunnistaa. Siltikin ei kyl baareissakaan ole mennyt naisten ikäarvaukset ainakaan jotain 5 vuotta pahemmin pieleen.
        Useimmiten kyl osunu arvelut parin vuoden päähän siitä oikeasta iästä.


    • ht ...

      Eiköhän se ole sitä ihan samaa ilmiötä kuin naisillakin. Haluttaisiin sitä parasta.

      Miesten mielestä nyt parasta on se joku ehkä parikymppinen hoikka ja sileäihoinen nainen. Oli mies sitten nuori tai vanha. (Siis lähinnä kun puhutaan puhtaasti fyysisestä puolesta, henkinen puoli onkin sitten monesti parempaa vanhemmilla naisilla, mutta kumpikohan se mahtaa ensimmäisenä kiinnitää miehen huomion - ulkonäkö vai pään sisältö.)

      Ihan samalla tavalla naisetkin hakee sitä parasta. Etenkin silloin parinkympin iässä kun sitä kysyntää riittää, niin naiset sitten yrittävät saada sen parhaan mahdollisen miehen suhteeseen. Mutta kun niillä parhailla miehekkäillä hyvän hurmaustaidot omaavilla miehillä on sen verran kova kysyntä, niin yleensähän se päättyy niin että mies joko pettää ja juoksee vieraissa, tai ei edes suostu vakiintumaan, tai sitten vaan häippäsee jo heti ensimmäisen yön jälkeen.

      Ihan samassa harhassa myös osa naisista siis elää. Kuvittelevat että voivat saada sen parhaan miehen ja sitten haaskavat sen potentiaalinsa, joka olisi silloin parikymppisenä kauneuden huipulla, saada se "melko hyvä mies" pysyvään pitkään loppuelämän suhteeseen, niin että ei tarvitsisi enää 33v ikäisenä ihmetellä että miksi miehet kuolaa nuorempien perään eikä itsensä perään.

      Pitää ymmärtää että eri sukupuolten vietit vaan toimii toisin. Miehiä ja naisia kiinnostaa vastakkaisessa sukupuolessa eri asiat. Molemmat on ihan yhtä oikeutettuja viettejä vaikka vastakkainen sukupuoli ei sitä pysty ymmärtämään ja sen takia kritisoi toisen sukupuolen käytöstä.

      Miehet kritisoi että kun ei "normaali kiltti mies kelpaa" (ainakaan alle 30v naisille) vaan pitää olla se komein ja hurmaavin mies (usein se pelimies tai jännämies).

      Ja naiset kritisoi että kun ei "normaali yli 30v nainen kelpaa" (ainakaan alle 40v miehille).

      Mutta kun molemmissa tapauksissa vaan se mitä on tarjolla ei ole vastakkaisen sukupuolen mielestä se mikä on halutuinta. Minkäs sille mahtaa. Ihmisluonto on mitä se on.

      Itse kukin voi lähinnä miettiä niitä omia halujaan ja sitä että kuinka paljon niissä olisi joustovaraa niin että pystyy tavoittelemaan jotain realistista eikä sitä parasta vain harvat voivat saada.

    • Hypergamia

      Naiset yrittävät naida ylöspäin. Piste.

    • 77666555544443333322

      Suurin osa tätä palstaa käyttävistä ei tiedä paljon mitään naisista tai parisuhteista, ja sekin vähä on mutu-tietoa.

      • 18+8

        Sinä et tiedä mitään suurimmasta osasta palstan käyttäjistä.


    • zetämies

      Aloittajan mukaan Darkkiskin on setämies toisinsanoen. Naisen suusta sen kuulee.

    • en keksi

      Mitä kiinnostavaa on kolmekymppisessä kurpassa joka ei ole yhtä kaunis kuin parikymppisenä mutta jolla silti on pitkä lista vaatimuksia miehelle? Miksi me haluaisimme tuollaisen kanssa viettää aikaa?

      • fghjklmngfr

        Tuohon olet varmasti itse paras vastaamaan.

        Miksi vietät juurikin nyt aikaa tällä palstalla kurppien kanssa sen sijan että olisit niiden nuorien naisten kanssa?


      • en keksi
        fghjklmngfr kirjoitti:

        Tuohon olet varmasti itse paras vastaamaan.

        Miksi vietät juurikin nyt aikaa tällä palstalla kurppien kanssa sen sijan että olisit niiden nuorien naisten kanssa?

        Ei niitä nuoria naisia kaikille piisaa:(


    • Gammaromeo

      Yksi iän myötä seurustelusuhteen löytymistä vaikeuttava tekijä on, että naisten vaatimukset keskimäärin nousevat ainakin johonkin ikään asti. 18-vuotias nainen voi tyytyä siihen johonkin "ihan mukavaan" poikaan/mieheen kun haluaa ensimmäisen seurustelukumppanin itselleen. 28-vuotiaissa saattaa olla miessuhteissaan pettyneitä naisia ja odotukset ovat miestä kohtaan kovemmalla tasolla kuin kymmenen vuotta nuoremmalla naisella. Jollain on se paras mies, jota parempaa ei koskaan tule olemaan jo ollut ja odotukset voivat olla sen takia korkealla tulevankin kumppanin suhteen.

      Täytyy tosin tunnustaa, että itsekin olen nirsompi kuin kaksikymppisenä. On siten kiinnostuksen kohteeni minkä ikäinen tahansa, niin toivon että hän olisi elänyt suhteellisen järkevästi. Neitsyttä en odota, kun en ole itsekään. Kaksikymppiset naiset eivät ole ehtineet tehdä elämässään vielä niin paljoa vääräksi ainakin jälkikäteen osoittautuneita valintoja kuin vanhemmat naiset ja he eivät ylipäätään ole vielä erityisesti kyynistyneet.

    • Diiz

      Jotenkin miehillä korostuu toi ulkonäköasia kumppanin haussa yli kaiken. Kyllähän näin naisenkin silmään ne nuoret miehet komeampia on kuin jotkut keski-ikäiset, mutta ei niihin nuorukaisiin ihastu, eikä tulis mieleenkään lähennellä. Vaikuttaa aika moni muukin tekijä siihen, kenestä kiinnostuu.

      Vaikka täällä kovasti väitetään että miehiä ei naisen varakkuus kiinnosta, niin käytännössä olen kyllä huomannut asian olevan toisin.

      • ht ...

        Olisko esimerkkiä miten se näkyy että miehet suosii varakkaita naisia? On totta että velkaiset ongelmatapaus naiset ei kiinnosta, ja että usein huonon tulotason naisissa on muita epämiellyttäviä piirteitä, kuten tupakointi.


      • Gammaromeo

        Ei minuakaan sinänsä haittaa, jos naiseni on varakas ja/tai hyvätuloinen. Mutta muutamat muut tekijät ajaa minulla tämän asia edelle, kunhan hän nyt tyydyttävästi osaa taloutensa hoitaa. Erään kaverini vaimolla on huomattvasti varallisuutta hänen appivanhemmillaan samoin ja asia ainakin hänen kännipuheidensa perusteella on hänelle tärkeä, mutta hän onkin hieman poikkeustapaus siinä suhteessa miehenä.


    • Setä.

      En minä kaupastakaan osta vanhaa lihaa vaan tuoretta. Miksi siis pitäis tyytyä 40 v naiseen kun saa 20 vuotiasta naista.

      • 8+12

        JOS saa....


      • djlkj
        8+12 kirjoitti:

        JOS saa....

        Sitä kai aloituksessa yritettiin sanoa. Miksi vanhemmatkin miehet juoksevat epätoivoisesti parikymppisten perässä ja nöyryyttävät itseään ottamalla heiltä jatkuvia pakkeja, kun tosiasiassa heillä ei ole juuri mitään mahdollisuuksia heihin. Vain niillä on, joilla on riittävästi rahaa ja mainetta mutta heitä on selvä vähemmistö.


      • Diiz

        Saako jostain kaupasta 20 vuotta vanhaa lihaa? En ostais.


    • Sexual Jihad

      Naisen seksihalut tyydyttyvät myös miehen varallisuudella ja statuksella.

    • Elämä on...

      Suurin piirtein aloittajan ikäisenä miehenä niin olen kuullut vastaavaa valitusta lähinnä niiltä kolmekymppisiltä naisilta joille on vaikea ymmärtää miksi mies tahtoo tapailla parikymppistä naista.

      Nämä parikymppiset kun ovat tälle kolmekymppiselle naiselle niitä "teinejä".

      Kuitenkaan naiselle ei tuottanut itse tuolloin parikymppisenä ongelmia tapailla itse kolmekymppisiä miehiä, mutta kun asiat ovat kääntyneet päinvastoin niin sitten alkaa itkeminen.

      Toisekseen parikymppiset naiset ovat yleisesti:

      -Nätimpiä
      -Hoikempia
      -Vähemmän pönöttäviä
      -Vähemmän urasuurtautuneita
      -Vähemmän vakavia aikuisia
      -Eivät ole tätimäisiä
      -Pienempi mahdollisuus olla jo valmiita lapsia

      Näitä taustoja katsellessa olen kolmekymppisenä miehenä miettinyt varsinkin kun en näytä mielettömältä "sedältä" vielä ainakaan niin en nyt keksi hirvittävän montaa syytä tapailla kolmekymppistä naista.

      Ikä ei sinällään mitään, mutta monella naisella on jo tuossa iässä useita suhtaita takana osa pitkiäkin ja vakavia, naisella on ollut jossain vaiheessa se parisuhde tärkein, nyt etsitään jos sitä jonka kanssa asettua aloilleen ja hankkia jälkikasvua (tai hoitaa jo hankittua) ja kaikki tuntuu juuri niin vitun vakavalta ja tylsä harmaalta aikuisuudelta.

      Täytyy olla jättipotti että otan suhteeseen päivääkään yli 30 vuotiaan naisen, sama koskee kyllä hieman vaille kolmekymppisiäkin naisia.

      Joku noin 25 vuotias olisi passeli.

      • Allekirjoitan

        Eihän näitä voi yleistää kaikkiin jne, mutta on se totta, mä olen kokenut saman. Oman ikäiset naiset ei kunnioita sitä että mies osaa ajatella ja tehdä päätöksiä itse, ja vaikkei osaa ihan aina niin kannattaa olla holhoamatta pahemmin, kukaan kuitenkaan mitään vanhempaa tai opea oikeasti tahdo, ja ne tapaukset on oma lukunsa. Jos haetaan lämpöä niin ei tuommoista.

        Take it easy.


      • Ex PUA

        Niin allekirjoitan minäkin.

        Ja tämä on jotakin missä miehen ei tule kuunnella naista, vaan itseään.

        Naiset kyllä aina, ja kateelliset miehet, muistavat motkottaa tuosta ikäjutusta, mutta kyllä se vaan niin on että siinä kumpikin osapuoli voittaa kun vanhempi mies on nuoremman naisen kanssa.

        Kannattaa muistaa, että kypsän 20 v. tapaaminen ei välttämättä ole sen vaikeampaa kuin kypsän 30v tapaaminen. ;)


      • hmmm...

        Jos olet noin ronkeli, niin ei mikään ihme että olet ja pysyt sinkkuna.


      • 10+17

        "Toisekseen parikymppiset naiset ovat yleisesti:

        -Nätimpiä
        -Hoikempia
        -Vähemmän pönöttäviä
        -Vähemmän urasuurtautuneita
        -Vähemmän vakavia aikuisia
        -Eivät ole tätimäisiä
        -Pienempi mahdollisuus olla jo valmiita lapsia"

        Samoin kasikymppiset :D


    • teentown

      Ihmettelen aina sitä miten naiset eivät todellakaan näe maailmaa miehen silmin.

      Mutta eihän se mikään ihme ole, naiset ja miehet yksinkertaisesti ovat erilaisia, ja syystäkin koska miksi muuten olisi olemassa naisia ja miehiä. Eläköön se pieni ero -sanonta on myös suuresti harhaanjohtava, koska kyseessä on todellakin mytologian mukainen Mars ja Venus planeetan välinen etäisyys ymmärtämisessä.

      En siksi usko että tulet naisena koskaan ymmärtämään miksi miehet kiinnostuvat teinitytöistä vaikka siitä kirjoitettaisiin kirjastollinen kirjallisuutta selittämään asia. Yritän kuitenkin kantaa kaislani pinoon.

      Miehen seksuaalisen kiinnostuksen herättämiseen tarvitaan yleensä hyvin, hyvin vähän. Jo nopea ohikiitävä väläys naisellisen alavartalon muodoista (uuma, lanne, kolmiosyvennys) vaikkapa kauppareisulla tai kadunvarrella riittää tähän. Joskus vain pelkkä mielikuva tai esine/materiaali. Naisellisen lapseksikäs ääni mediassa, laulussa tms. myös. Teinitytöt ovat yleensä myös eloisampia ja elävämpiä vartalonkieleltään joten luonnollisesti miehen kuin setämiehenkin seksuaalinen kiinnostus herää sellaisesta. Se on vain luonnollista. Lukemattomat musiikkikappaleet tai elokuvakohtaukset kertovat samaa, jopa sokean Ray Charlesin "Shake it" tarkoittaen naisen pyllynpyöritystä.

      "Ihmettelin aina, kun joku ikäiseni tyttö meni jonkun vanhan rikkaan julkkiksen kanssa."

      Kyseessä oli puhtaasti vaihtokauppa. Teinitytön ultra-seksikkyys vastaan miehen varakkuus.

      Tänään autolla ajaessani radion asema oli iltahartauksessa ja juontaja mainitsi jotain että pahuus on meissä kaikissa ja sen kanssa on vain elettävä. Lopulta tuo häilyvä pahuus lienee se joka on perimmäisenä vaikuttimena kaikkeen ihmisten käyttäytymiseen sukupuolesta riippumatta.

    • 30v mies

      Kyllä teineille tuntuu kelpaavan mun ikäinen, ei siinä, 18v ikäraja joka tapauksessa. Eihän siis vanhemmissa naisissa ole mitään vikaa jos ei halua lapsia, ja kyllä siihenkin voi ehtiä vielä nelikymppisenä, tai hakea yhteishuoltajuus-optiota. Joo ja siis noin muuten tottakai naiset kuin naiset kelpaa,. Voi kuulostaa pillun nuolennalta ja naisen arvon alentamiselta kun sanoo että nainen kuin nainen, eikä se niin ole, mutta hyvin suuri osa naisista varmasti kelpaa oman ikeisille miehille. Ihan varmasti.

      Suurin este meillä Suomessa on kuitenkin sosiaalinen estyvyys, että henkistä munaa puuttuu, pokkaa. Olaan turhantärkeitä. Ei kannata olla, vaikka itseään pitää arvostaa jos haluaa muiden arvostavan sinua.

      Vika löytyy AINA peilistä, lähdetään siitä. Melkein aina, jotkut miehet sekä naiset on sen verta estyneitä että tarvii mestaria viettelemään heidät kun torjuu miten hyvät tapaukset tahansa, vaikka olisivat epätoivoisia. Heidän tarvii tulla helpommiksi ihmisiksi.

    • Mies31v.

      Yli 34v. on itselleni se raja teidän palikoiden kanssa.

      Parhaat seksinjälkeiset keskustelut:

      Nainen34v.
      Nainen39v.
      Nainen44v.
      Nainen48v.
      Nainen52v. (ehkä parhain, koska hänen kanssaan puhuin kirjoista ja klassisesta musiikista, koska hänellä oli sitä kirjahyllyt(jalopuuta) täynnä)

      Se 20-vuotiaan vartalo on itseäni liikuttava, mutta puhuessaan pelastaa minut rakkaudelta ja muulta teineilyiltä niissä effeissä.

      Tietenkin kun sanon että olen työtön elämäntapaluuseri niin he eivät puhu enää kanssani. Onneksi olen ehtinyt laittaa kieleni väliin...

    • 66556777765567776667

      Mistähän tuo harhaluulo, että aikuiset miehet haluaisivat vain teinityttöjä, tulee? Itse olen nyt 38 vuotias enkä minä tai yksikään kavereistani kuolaa erityisesti parikymppisten perään.

      Mutta sen kyllä allekirjoitan että on nainen minkä ikäinen tahansa niin "vanhan" asenne on kyllä turn off.

    • 6+4

      no ei ikinä tullut mieleen siinä 18 vuotiaana edes katsoa yli 20 vuotiaita äijiä, hyi saa*'tana. Ei 18-23 vuotias nuori neito mitään 30vuotista vanhusta halua. Olette vaan niin väärässä, ja jos sellaisia löytyykin niin aika harva kuitenkin.

      Viel vähemmän mä ymmärrän niitä 50v ukkoja jotka hakevat vaikka 25-30v naisia.. järkevä nainen ei sellaisen mukaan mene, koska ei ole mitään hyötyä...vanha pieru, ja nuori nainen halua vielä sen perheen, lapset.....toki, horoille käy kaikki, ja niitä ne 50vuotiaat ukot saakin vapaasti käyttää.

    • rehellinen 30+ mies

      Itse olen ikäisesi kokematon mies. Rehellisesti useimmat yli 30v naiset on jo aika vanhan näköisiä. Voi olla että itsekin näytän jo vanhalta, vaikea itseään arvioida. Tunnen kuitenkin olevani vielä aika nuori, myös ruumiiltani. Ehkä kokemattomuus vaikuttaa myös tähän ainakin henkisellä puolella. Ikäänkuin on jäänyt teinin tasolle, vaikka ulkoisesti elää aikuisen elämää ja on mm. hyvä työura.

      • rehellinen 30+ mies

        Lisätään vielä että en siis ole kiinnostunut teini-ikäisistä. Ideaali ikä on n. 25-27v. Tämä toki vain teoriaa, en itse yritä naisia lähestyä ja en osaa ottaa lainkaan kantaa naisten mieltymyksiin.


    • monkey see monkey do

      Mun mielestä (n) parikymppiset naiset eivät kaikessa epävarmuudessaan ole edes kovin hehkeitä. Eihän niille ole kehittynyt kunnolla edes mitään lihasmassaa tai seksikkäitä kurvejakaan. Lapsen kasvot, ilmeet ja käytös, typerät jutut ja naiivi maailmankuva... Vaikka täällä moni niin kovasti leikkii tietävänsä jotain evoluutiosta ja biologiasta, niin useimmat miehet eivät selvästikään ole kyllä miettineet koko asiaa loppuun asti. Nämäkin halut ovat lähinnä mediasta ja muualta opittuja malleja.

    • 1+6

      Epäkypsempiä miehiä pelottaa aikuiset naiset. Olisihan se kamalaa jos pitäisi aikuistua ja olla aikuisen kanssa, ihan oikeasti kimpassa.

      Toiseksi, on paljon helpompaa haukkua ja arvostella omanikäisiä naisia vaikka pakit tulisikin nuoremmilta naisilta. Omaa vanhenemistaan pakeneva mies joka julistaa rokkirotsissaan ikuista nuoruuttaan on aika surkuhupaisa tapaus. Vanhemmat miehet syyttelevät omanikäisiä naisia katkeruudesta vaikka itse ovat katkeria vanhenemisestaan ja niin, VANHOJA sekä ajatusmaailmaltaan että harrasteiltaan.

      JOKAINEN vanhenee(täysin luonnollista). Se on sitten omista utopisista kriteereistään kiinni tekeekö sen yksin tai kaksin.

      • 3+17

        Mikä siinä omanikäisessä vastakkaisessa sukupuolessa ylipäätään sitten on niin kamalaa? Näkeekö siinä oman vanhenemisensa? Moni ihan selkeästi pakenee vanhenemistaan nuorempien porukoissa rällätessä mikä samanikäisestä perheellisestä näyttää oikeasti aika säälittävältä. Ja yksinäiseltä.


      • 30nyt
        3+17 kirjoitti:

        Mikä siinä omanikäisessä vastakkaisessa sukupuolessa ylipäätään sitten on niin kamalaa? Näkeekö siinä oman vanhenemisensa? Moni ihan selkeästi pakenee vanhenemistaan nuorempien porukoissa rällätessä mikä samanikäisestä perheellisestä näyttää oikeasti aika säälittävältä. Ja yksinäiseltä.

        Lihavuus, ruttuinen naama, läskiperse jne. En minä halua tuollaisen kanssa viettää aikaa.


      • ymmärrettävää
        30nyt kirjoitti:

        Lihavuus, ruttuinen naama, läskiperse jne. En minä halua tuollaisen kanssa viettää aikaa.

        No sitten ymmärrät varmaan hyvin miksi nuoremmat naiset tahtovat omanikäistään seuraa eikä kovin paljon vanhempia miehiä. Kyllä se ikä näkyy miehessäkin.


      • 30nyt
        ymmärrettävää kirjoitti:

        No sitten ymmärrät varmaan hyvin miksi nuoremmat naiset tahtovat omanikäistään seuraa eikä kovin paljon vanhempia miehiä. Kyllä se ikä näkyy miehessäkin.

        Mutta ne kiinnostavat naiset pysyy aina yhtä nuorina.


      • noca ndo
        30nyt kirjoitti:

        Mutta ne kiinnostavat naiset pysyy aina yhtä nuorina.

        Se on ongelmasi.

        Yksinäisyys.


      • jjjjuuuooo
        30nyt kirjoitti:

        Mutta ne kiinnostavat naiset pysyy aina yhtä nuorina.

        Niin pysyvät, mutta sinä et. Kohta olet jo kaljuuntuva setämies ja tarviit ekan viagra-annoksen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      624
      4622
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3509
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3211
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2469
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2309
    6. 252
      1867
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe