Elikkä näin youtubessa musavideon Karolinalta ja se herätti kiinnostukseni! Onko kukaan kuullut ja mitä mieltä olette kappaleesta? Ihan hyvältä kuullostaa, mutta pientä hiomista suosittelen seuraavaan biisiin, jos selläsita tekee.
Aloitteleva artisti Karolina Vilppo
15
2182
Vastaukset
- hyvä alku
http://www.youtube.com/channel/UCUv_kZa5v5dW0ITMOraSMrQ tässä siis vielä linkki kyseiseen videoon :D
- MusidMadness
Kamalaa paskaa, myötähäpeäni on suunnaton. Ei kannata ainakaan leipätyötä musiikintekemiseen vaihtaa... Huhhuh, mahdollisesti Suomen, jollei koko Europpan huonoin artisti, jos tätä sellaiseksi pystyy edes kutsumaan.
- Lippylips
Onko tää jokin sosiaalinen koe? Sen tämä meemi läpäisee, mutta Vilppo ei läpäise musikaalista koetta.
- huhuu123
Onhan kyseinen artisti ollut ihan logomon lavallakin esiintymässä atlantis musikaalissa...
- Lippylips
Me molemmat voidaan epäillä toistemme musiikkimakua.
En epäile omaa kuuloastiani. Kuulemani laulu on epäpuhdasta, kuten monen muunkin kappaletta kommentoineen mielestä... - harjotusta vaan
Kyllähän tosta nyt selvästi kuulee virheitä vaikken itse mikään ammattilainen olekaan... mutta pienellä hiomisella ehkä...ja vähän itsekritiikkiä lisää, ettei nyt ihan kaikkea julkaise nettiin... lisää odotellessa :)
- Lippylips
En mä odota lisää. Musiikki on niin saturoitua paljon paremmillakin ja näyttämötsiteen amk-lainen saattaa ehkä päätyä Uuteen päivään statistiksi. Sitä vastoin lahjakkuuksia on molemmissa, musikanteissa ha näyttämöläisissä. Niin se vain on. Tää ei oo kaikille ammatinvalintakysymys tai harjoittelun tulos. Tästä ei varmaan tarvitse tässä demo-ketjussa jatkaa...
- MaxVille
Minä odotan lisää. Kappaleessa oli moni asia pielessä, mutta myös paljon hyvää. Antaa palaa vaan!
- 54131565614
Mainitse mikä siinä on hyvää? Kukaan muu täällä ei tunnut sitä tietävän, en edes minä?
- Lippylips
On siellä hetkensä. Alussa on sokellusra, mutta kohdassa " ... sanat täyttää mun pään" ylin nuotti onkin ( toivottavasti ilman rankka editointia) kohdallan. Miksi olet tehnyt itsellesi kappaleen jota et osaa luonnollisessa skaalassasi esittää? Todella outoa toimintaa. Btw. Vaikka omakustanne niin silti näissä voi käyttää tuottajaa. Maksaa mutta tää olis tarvinnut nuo markkinointipenniset siihen. Ja nyt voidaan spekuloida että jos oltaisiinkon tuotettu hyvää matskua ja Facebook-lanseeraus olisi jäänyt tekemättä niin miten tää kappale olisi otettu huomioon.?
Mitähän Karolinalle kuuluu nyt kuudentena päivänä jälkeen päivänvalon. Toivottavasti hoitojono on lyhyt :)- Michael.Jr
Siinä taas joku älyvapaa joka ei osaa kirjoittaa ja jonka tekstistä ei tajua puoliakaan on tullut antamaan palautteensa. Minä tykkäsin eniten sanoista, itse kappele ei niinkään iskenyt, paitsi se hitaampi väliosa oli hieno. Hyvä meno! Nyt menen varmaan hoitojonoon...
- opo
Erittäin huono. Laulu epävireistä ja biisi keskinkertainen. Jotkut ihmiset eivät omaa laulutaitoa, tässä on siitä yksi esimerkki. Jos joku bestfriend sanoo sulle, että oot upee laulaja, Se ei välttämättä pidä paikkaansa.
- CH€AP
Eipäs ollut kovinkaan hääppöistä matskua, jopa hieman vastenmielistäkin! Ehkei tämän tasoista tavaraa kannattaisi julkisesti levitellä! Onneks tässä maassa on paljon nuoria oikeasti lahjakkaita laulajia/räppäreitä esim. joku Tiitu!
- Anonyymi
Moi Karoliina! Ihan hyvä amatöörin tekemäksi mutta ei tuossa ole kaupallista potentiaalia. Aivan liian paljon jo monesti kuultua ja nähtyä ilman mitään omaperäisyyttä. Älä luovu päivätyöstäsi
- Anonyymi
Vieläkö tämä tekee musiikkia? Ainakaan tuo aiemmassa viestissä oleva Youtube-linkki ei enää toimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418