onko nämä ikuisia vierotusoireita???

olen syönyt seroxatia 7kk ja nyt lopettanut pikku hiljaa. Nyt neljäs päivä kokonaan ilman.On vieläkin todella inhottavia vierotusoireita onko kellään kokemusta että kuinka kauan näitä täytyy kestää?
101153
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

niistä ei pitäis tulla
vierotusoireita.pikemminkin jos
syöt jotain kolmiolääkettä
niin sillon niitä tulee.

Äänestä

Kerro minkälaisia sulla on ollut ne oireet?itse "yritin" keväällä lopetella...(olen syönyt 3vuotta) söin jo puolikasta huimasi ja oli tasapaino häiriöitä,myös ahdistus "palasi"siihen loppui se yritys.Nyt 20mg joka aamu olo ok, mut kun "uskaltais"alkaa jo lopetella,kerro miten vähensit ym.Sitä en tiedä kauanko vier.oireet kestää,lääkäri vaan sanoi kerran että se on yksilöllistä, toisella vähemmän kuin toisella.Mutta "karmeeta"ne on jos monta päivää kestävät.Jaksa!!

Äänestä
  • Mä yks päivä vain päätin että enää en lääkkeitä syö. Söin 20mg ja tiputin puoleen ja heti tuli hermostollisia oireita korvissa ja jaloissa tuntuu ihan kamalille ihan kuin astuis tyhjän päälle ja koko ajan säikkyis jotain ja korvat sillai sumahtaa välillä ja tää äkäisyys huh..... söin sitä 10mg noin 10 päivää ja 2 kertaa kehtasin ottaa 5mg.Nyt oon ollu ilman 5-6 päivää vielä on vieroitusoireita mutt nyt on jo tosi vähän ett eikohän nää meekkin tästä ohi, mutt ne voi kestää tosi pitkään. Yks lääkäri sanoi ett ne on "vahvoja" lääkkeitä ja vierotusoireet voi kestää jopa kuukauden kokonaan lopettamisestä .Mutt muista jos lopetat lopeta pikku hiljaa jopa hitaammin kun minä koska pikku hiljaa lopettamalla oireet lievempiä.Tsemppiä lopettamiseen ja kaunista syksyn jatkoa.

    Äänestä

oireet kestää jopa vuoden ja krampin tulo vaara noin 15 vrk.eli vierotus lääkkeistä on kovempi kuin heroiinista.onnea.

Äänestä
  • Kirjoititpa kannustavasti!!Kiitos!!!(koukusa??)

    Äänestä

Mulla fyysiset oireet kesti monta kuukautta, kun yritin lopettaa psyykelääkitystä. No, ne loppui siihen kun ahdistus palasi entistä voimakkaampana ja piti aloittaa lääkitys uudestaan.

Äänestä
  • olen pistellyt Cipramiliä tai vastaavaa halpatuotetta aina muutamia kuukausia ja ollut
    sitten muutamia kuukausia ilman. Ei mitään v-oireita, vaikka olen lopettanut napsimisen tasaltaan poikki.

    Äänestä

  • miksi ihmeessä olette noin helve.tin sairaita että pitää vetää kemikaaleja naamaan jotta todellisuus katoaa... menkään vaikka metsään kävelemään, siitä ei tule vieroitusoireita!

    Äänestä

  • lisää nappeja kirjoitti:

    miksi ihmeessä olette noin helve.tin sairaita että pitää vetää kemikaaleja naamaan jotta todellisuus katoaa... menkään vaikka metsään kävelemään, siitä ei tule vieroitusoireita!

    tiätsä että ei se aina ole ihan noin helppoa.Mitä pahaa siinä on jos syö lääkettä vähän aikaa että olo kohentuu joku voi olla niin pahassa jamassa että ei ees kävelylle pysty ennen kun on syöny lääkettä vähän aikaa,ja jos syö lääkettä esim. 1 vuoden niin ei siitä pysty vielä sanomaan mitään lääkeriippuvuudesta,eli jos syö lääkärin ohjeen mukaan lääkettä ei siinä mitään väärinkäytöstä ole ja tiedätkö mitä vielä minun todellisuudentaju ei ole kadonnut mihinkään ,olen ihan normaali äiti joka leikkii lasten kanssa ja käyttää heitä harrastuksissa jne. Olen jo onneksi melkein päässyt vieroitusoireitteni yli, täytyy myös sanoa että minäkään en ymmärrä jos vedetään lääkettä niin että se todellisuudentaju katoaa aina pitää tietää missä on ja mitä tekee. Hyvää syksyä sulle ja annetaan kaikkien kukkien kukkia.

    Äänestä

Fyysinen ja psyykkinen riippuvuus eri lääkeaineisiin on täysin yksilöllistä ja riippuu määrästä, kaquanko on syönyt, mitä lääkkeitä, lääkeyhdistelmiä ym... Esim. mulle sanoi psykiatrian erik. lääkäri, että Bentsopohjaisten lääkkeiden pitkäaikainen käyttö, ja niistä vierottautuminen voi kestää pahimmillaan jopa kolme vuotta! En uskonut, vaan aloin tutkimaan eri ammatti-ihmisten julkaisuja, myös Jenkkiläisiä tutkimustuloksia ja totta se on. Mulla kesti about 1,5v oikein helvetilliset vekkarit. Jos ei olisi ollut niin montaa hyvää syytä pistää itseään kondikseen, olisin varmasti jo narun jatkona.
Masennuslääkkeet on vielä helppoja nakkeja verrattuna mm. Bentsoihin, Kodeiinipohjaisiin, puhumattakaan vielä voimakkaammista myrkyistä.
Mutta kyllä sä selviät, kun olet vaan sitkeä!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Äityli kirjoitti:

olen syönyt seroxatia 7kk ja nyt lopettanut pikku hiljaa. Nyt neljäs päivä kokonaan ilman.On vieläkin todella inhottavia vierotusoireita onko kellään kokemusta että kuinka kauan näitä täytyy kestää?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu