Hei! Sanokaa mitä lähes viisikymppinen keskiasteen koulutuksen saanut naisihminen voi tehdä vielä hyödyttääkseen niin itseään, lastaan kuin yhteiskuntaa? Olisiko paras tapa kumota mielialapillerimömmöt (joita ihmelääkkeinä kaupataan, mutta jotka, kas kummaa, eivät elämäntilannetta miksikään muuta)kurkkuunsa, jättää lapsi parempiin hoiviin, jossa saisi sen mitä varaton yksinhuoltaja ei koskaan pysty hänelle antamaan, ai niin, paitsi huonon itsetuntomallin, luuserin mentaliteetin) ja häipyä yhteiskuntaa rasittamasta, tuntemasta itseään hyödyttömäksi kiviriipaksi kaikkien kaulassa?
En ole mikään mielenterveyspotilas, olen ahkera, työteliäs, taatusti luotettava, säännöllinen elämäntavoiltani, kielitaitoni englanti, ruotsi, auttavat ATK-taidot, mukavakin vielä olen, fysiikka ei vain tahdo kestää esim. siivoustyötä, jotka on mitoitettu epäinhimillisiksi (et voi tehdä tyydyttävää työtä vaaditussa ajassa). Muuten olen valmis tekemään mitä vain (Tampereella tai lähiseudulla, vuorotyötä, yötyötä, etätyötä, paitsi että en omista autoa), mitä vain mihin pystyn. Enkä varmaan ole ainoa laatuani, keski-ikäisiä, päähänpotkittuja, viimeiseen asti lojaaleja naisia. Olenko köyteni päässä, välistä siltä tuntuu?
Toivotonko?
Toivoton
1
346
Vastaukset
Hei olin itse samassa asemassa, mutta järkkäsin töitä ja nyt en ole luuseri..ja lapset on ylpeitä..Neuvoisin sua..mitenhän saat muhun yhteyden???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886