Vanha sai nuorta

uskomaton jutttu

On siellä Ylitorniolla vishin kauhea pula miehistä ko tytöt tulevat tänne Tornioon panon toivossa. Vai eivätkö uskalla pienellä kylällä juorujen pelossa. No, minä olen onnellinen, olisko ollu parikymppinen neiti, joka tarrautui tällaisen nelivitosen kainaloon. Sänkhyn päästiin ja voi hurja sitä menoa. Mutta jos minä pystyn 7 kertaa laukasemaan ennen aamun sarastusta, se on saavutus. Ihan ko olis nuortunu 10 vuotta. Anto se puhelinnumeronki ja vaati soittaan. Otethan uusiksi ennen lumentuloa. Nyt sitä uskaltaa viikonlopula ommaaki vaimoa koettaa. Vaikkei se ole antanu parhin vuothen.

15

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahjolan patukka

      Kyllä ne alkkulan tytöt käyvät täällä Pellossaki tavaraansa antamassa ja vielä ihan ilmaiseksi. Ilmeisesti Ylitorniolla on vallalla kasvatusoppi, jossa ei rajoja tunneta, vai oliko se sitten se lisääntykää ja täyttäkää maa...

    • ylpeitä

      Ohan Yt:llä komeita miehiä, mutta ku ovat saamattomia.Pörräävät poikaporukoissa...

    • Kumpikin tyytyväisiä

      Taisi se vaimosikin käydä nuorempaa kokeilemassa sillä aikaa kun
      sinäkin olit samoissa puuhissa. Oli nimittäin kaveri juuri 25v täyttäny
      jannu ollut puuhissa Tornion perällä vanhemman naisen kanssa.
      Muija oli valittanut ettei ukko pysty enää kunnon panoon. Menee kuulema
      aika suljuamiseksi kun ei seisokkia ole koko homman ajaksi.
      Tyytyväinen oli kuulema sessioon ollut ja maininnut vielä että tulee
      niin nuoruusajat mieleen kun saa taas nuora ja pystyvää.

      ps. katoppa kiusallakin vaimosi vasenta pakaraa näkyykö siinä
      pieni puremajälki...jos näkyy on vaimosi taatusti tyytyväinen että olit
      reissullasi.

    • mun akkaki sieltä

      Antavathan ne Ylitorniolaiset jo telkkarissakin, kaiken kansan nähden. Mikä niitä siementäessä, sorjia norjia naisia. Varmasti siemen itää terveissä nuorissa naisissa ja pullauttavat uusia ihmistaimia maailmaan. Antaa naisten vain olla jalat leveällä, siementää kuka ehtii. Mitä niistä huutelheen.

    • Eräs jope.

      Olern kans kattonu että aivan julkista mainosta tuo ohjelma,laittaa kaikki tytöt huonoon päivän valoon täällä ylitorniolla

    • Nyt myös naiset

      Miehethän siellä eivät ole kovin kummoisessa maineessa koskaan olleetkaan.

    • Odottelen mielenkiin

      Kertokaappa tekin vanhemmat naiset ihan vaikka piruuttaan miten olette onnistuneet saamaan nuorta ja pystyvää miestä.
      Kaikkihan kyllä tietää että niitä naisia on paljon miksi vain harva haluaa
      kertoa kokemuksestaan julkisesti.
      Tulkaa tekin juttuineni esiin rohkeammin.

    • Keski-ikää lähestyvä

      Häätyypä nykkö pitkästä aikaa sielä tullee taas käyhmään niin kokkeilla että miten se flaksi sielä käypii. Notta kuulkaa nuoret himokhaat naiset yhteystietoja vain kehhiin niin katoma miten viikonloppuna käypii :)

    • Testaa Teroni

      Jos keski-ikkää itte jo lähestyt niin pitäs olla aika vanha naisenpuoli että
      nuoremmasta uroksesta kävisit.
      Vai onko jo käynyt sinullekkin niin että
      ei oiken ota peli käynnistyäkseen jos pitäs antaa vanhemmalle naiselle.

      Nuorilla pystyvillä miehillä se kyllä onnistuu, mutta jos ikää alkaa olemaan
      sen verran että eturauhasen liikakasvu on jo alkanut vaivaamaan eikä
      peli ota eteen kuin itseään nuoremmille naisille olet auttamattomasti
      markkinoiden ulkopuolella.
      Testaappa siitä missä elämän vaiheessa olet.

    • Sami Brunfeldt.

      v==ttu meän porukasta tätä ketjua kukkaa alottanu ole !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TURHA SELLAISTA KYLILÄ PUHUA!!

    • Paappa Rillit

      Ky=pä etkös usko moista.

    • tasika

      Tuo uskomattoman jutun kertojalle vaan tiedoksi,että vaimolla on ollu omat menot ja vakituinen miesystävä jo vuosia.On kertonu kylillä,että mies on surkea ihan kaikessa!Ja kerto,että hyvä ko joku sille saattaa antaa!Kuuleman niin yyääk!

      • Näin puhutaan

        Sanomattakin on selvää että vaimolla on ollut jo pitkään
        "omahoitaja" normaaliin tarpeisiin. Kuka nyt tuommoista
        miestä varten odottelemaan alkaisi vuoroaan. Ja toisekseen
        ei varmaan enää ukolta löytyisi tarpeeksi ruutiakaan omalle
        vaimolle kun se kerran kylillä jo hukkaa muille.


    • Tämäkin keskustelu alkaa mennä jo hyvän maun ja sivistyksen ulottumattomiin. Hillitkääpä itseänne läpänheitossakin.

      • murkkut

        Täysin mautontahan tuo on . Rehvastella tuommoisella asialla,
        ei kovin korkean moraalin tai älykkyysosamäärän omistava
        voi olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      959
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      143
      522
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe