olen seurustellut nyt puoli vuotta yhden miehen kanssa....tai itseasiassa tuosta puolivuotis päivästä haluaisin kertoa...Eli meidän piti juhlia
sitä mieheni kanssa kahdestaan,mutta eipäs juhlittukkaan...mä lähdin kaverin kanssa viihteen puolelle ja päädyttiin mun entisen miehen luokse yöksi.Ja siellä sitten harrastin ihanaa seksiä just sen mun entisen kanssa.Mutta nyt on ruvennut vähän ottamaan päähän,että miks menin tekemään sen. Eli siis kysyisin vaan että kertoako vaiko eikö? siis omalle miehelleni...Mietin vain että ei
hän kyllä (ehkä) sitä mistään ikinä saisi tietää..
ja haluaisin olla hänen kanssaan vielä.Mutta heti tajusin kuinka onnellinen ja kuinka paljon oma mies oikeesti tarkoittaa mulle....nyt en pettäis vaikka maksettais.Mutta pakko myöntää että se oli todella todella hyvää seksiä mitä sain siltä mun entiseltä:) Kiitos kaikille vastanneille etukäteen...kommentoikaa ja auttakaa:)
...
4
776
Vastaukset
- joopajoo
Tekstissä päätellen olet vielä lapsi tai sitten hyvin lapsellinen aikuinen nainen.
Suhtaudut pettämiseesi, kuin mihinkin pikku juttuu ja toteat vielä, että oli niin hyvää seksiä entisen poikakaveri kanssa. Miksi yleensäkin lähdit viihteelle, vaikka teidän piti juhlia yhteistä puolivuotispäiväänne?
Tuntuu siltä, ettei sinua edes kaduta pikku pettäminen. Ihan sama kerrotko nykyiselle poikaystävälle toilailuistasi vai et. Suhteenne ei kuitenkaan tule kestämään, kun et kunnioita häntä ja olet älyllisellä tasolla vielä lapsen kengissä.- vesipisara2
Olen aika samaa mieltä sinun kanssasi. Kestävä parisuhde ei perustu pettämiseen. Seksi on vain seksiä ja sitä saat varmasti mieheltäsikin. Voitte omalla aktiivisuudella parantaa sitä, jos se niin huonoa on. Minusta tuntuu, että seksistä teki hyvää jännitys ja tunne, että tekee jotain laitonta. Hyvä nainen, mieti omaa suhtautumista pettämiseen. Tiedän, että sanoit, että et petä enää nykyistä miestäsi. Kysymys kuuluukin: Mikä sai sinut menemään ex-miehesi kanssa sänkyyn? Siihen on joku syy, jota et ole vielä tajunnut. Kannattaa tarkastella viimeisiä tapahtumia ja niiden vaikutuksia. Onko jokin muuttanut suhtautumistasi?
Tsemppiä ja jaksamista sinullekin. Syksy on kaunista aikaa :)
- ImmortalSam
teitä sikiää? Menkää pois.. oikeasti..
- mie
..ja pahan kerran! kerro vielä kun suhteenne ei ole kovin vakavalla pohjalla tosta yhdessäoloajasta päätellen. ennen pitkää sä sen kuitenkin joudut kertomaan koska se joko vaivaa sua (vaikka "seksi olikin niin ihanaa exän kanssa")tai miehesi saa sen muualta selville, ja varmasti saa vaikka toisin uskotkin. Kerro myös sen takia, jotta salaisuuksien aikanne olisi ohi ja voitte alkaa rakentaa yhteistä elämäänne jos molemmista siltä tuntuu. Älä salaile, älä valehtele, äläkä enää ikinä petä!
T.parhaillaan kantapään kautta oppiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938