Pieni penis :/

leikkaukseen?

En ole ennen ajatellut asiaa sen tarkemmin, ja nuorempana pidin itseäni aina keskikokoisena penikseni koosta. Nyt päälle parikymppisenä en ole enään uskaltanut edes lähestyä naisia sillä jotenkin pelottaa naisten reaktio kaluni koosta :((. Olen jo liian monta kertaa kuullut eri naisilta, että "valitan olet muuten aika hyvä tyyppi, mutta seksistä nyt ei vain tule mitään ku siittimesi ei tunnu miltään" :`(. Yhden yön jutut eivät kiinnosta oikein edes sillä en tykkää siitä kännissä sohimisesta ja harvoin laukean edes silloinkaan kun 15 bissen jälkeen ja sukka munassa ei itestäkään se seksi tunnu oikein miltään :(. Toivoisin joskus löytäväni vaikka sitten "tiukan" naisen tai semmoisen jolle munan koko ei ole se tärkein kriteeri. Opiskelen korkeakoulussa ja omaan laajan kaveripiirin, mutta en yksinkertaisesti enää uskalla lähestyä edes naiskavereideni kavereita sillä se ottaa oikeasti itsetunnon päälle kun naiset juoruilevat ja kikattavat porukassa, että minkälainen tuhkamuna se jätkä on :(.

Niin ja kokoni on 16 cm pitkä (pituus ihan ok), mutta ympärysmitta vain 11,5 cm, joka on erittäin ohut ://////////////. Ja en usko, että nuo rfsu:n tekemät tutkimukset tai mitkään siittimen koko kyselyt pitää paikkaansa, vaan veikkaan, että ne on annettu alakanttiin sillä peniksen keskimääräinen ympärysmitta olisi tutkimuksissa vain ton 11,6 cm jos rfsu on uskomista.

En myöskään haluaisi lähtee leikkuuttamaan kaluani sillä en tiedä häviääkö tunto vai tuleeko erektio-ongelmia, enkä halua ottaa selvää.

http://www.rfsu.se/fi/Suomi/Seksi-ja-suhteet/Ehkaisymenetelmat/Kondomi/Kymmenen-faktaa-peniksesta-ja-kondomin-kaytosta-/FAKTA-4-Paksuus/

16

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

onko naiset oikeasti sanoneet sulle että peniksesi ei tunnu miltään? aika vaikea uskoa, törkeätä jos näin on

• leikkaukseen

On sanoneet ja ihan ujostelematta ikävä kyllä :/. No onhan se ohut ja minkäs teet. Pitää vain koittaa toivoa, että löytyy vielä tyttö joka enemmän kattois sitä miestä joka siellä peniksen varressa myös seisoo.

Se on jännä miten sitä ei luulis, että tommonen nyt kovin pahalta tuntuu ku joku sanoo millimunaks, mutta ku siitä keskenään aletaan juoruilee ja naureskelee, niin kyllähän se kolahtaa :/

• htäahtejhdfnv
        leikkaukseen kirjoitti:

On sanoneet ja ihan ujostelematta ikävä kyllä :/. No onhan se ohut ja minkäs teet. Pitää vain koittaa toivoa, että löytyy vielä tyttö joka enemmän kattois sitä miestä joka siellä peniksen varressa myös seisoo.

Se on jännä miten sitä ei luulis, että tommonen nyt kovin pahalta tuntuu ku joku sanoo millimunaks, mutta ku siitä keskenään aletaan juoruilee ja naureskelee, niin kyllähän se kolahtaa :/

Kyllä minä uskon että pahalta tuntuu sellainen haukkuminen. Sitä en kuitenkaan usko, että sinulle olisi noin sanottu, ainakaan mitenkään jatkuvasti. Kuulostaa uskomattomalta kun ihan normaalikalu sinulla on, jopa hiukan keskimääräistä isompi. Olisko joku trendi nuorilla tytöillä, että pitää saada kokea iso, ja heti sanotaan pieneksi jos toisella ei ole normaalia huomattaasti isompi. En oikein muuta selitystä keksi, ellei sitten se että haukkuisit ensin tyttöjä ja he antaisivat takaisin. Mutta siitäkään ei ilmeisesti ole kyse?

• turha miettiä

Et ole menettäny mitään tuollaisissa naisissa. Tuollainen kommentointi kertoo tarpeeksi henkilöstä.
      On niitä fiksujakin olemassa,mutta ainakaan kapakasta ei varmaan helposti sellaista löydä.

• Tädin mielipide

Lopeta yhden yön jutut ja kännissä sohimiset. Humalassa ei onnistu auton ajamisessa, fiksulta kuulostamisessa, rakastelemisessa eikä monessa muussakaan asiassa. Kun vastaan tulee nainen, jonka kanssa viihdyt ja joka viihtyy sinun kanssasi, värkkien koko on toissijainen juttu. Värkeillä on nimittäin hieno tapa sovittautua toisiinsa, kun on tunteita mukana ja lämmitelty kunnolla.

Mittailin tässä työpöytäni ääressä toimistotarvikkeita ja päädyin siihen, että sinulla on ihan kunnollinen vehje (pituutta olisi minulle jo sentti pari liikaa). Kuten linkissäsikin sanotaan, normaalin kokoinen. Älä missään nimessä mene leikkauttamaan yhtään mitään, riskit ovat ihan liian suuret.

• olet täysin normaali

Kokosi on täysin normaali, eikä lainkaan ohut. Voisiko sulla olla joku psykologinen ongelma, että luulet koon olevan pieni? Tai pelko? Ehkä naiset ovat lytänneet aiheetta ja kostoksi miessukupuolelle, jos heillä on huonoja kokemuksia miehistä. Kenties ovat liian nuoria naisia ja hihitys muusta syystä? Voit aivan hyvin lähestyä naisia, toivottavasti fiksuja eikä miesten mollaajia. Pääseehän sitä pakoon jos joku antaa pakit. Kyse saattaa olla jostakin aivan muusta kuin alaosastosta, jos vastaanotto on huono. Juoruajia on joka paikassa ikävä kyllä, niitä voi välttää. Missään nimessä ei leikkausta, se on riski että vehje ei enää toimi tai joku voi mennä pieleen. Et tarvitse koskaan sitä. Sun pitäisi kehittää itsetuntoa ja uskoa omaan kehoon, olet hyvä kelpaava, vaikka joku yksittäinen ei pidä. Heillä voi olla myös todella huono anatomian tuntemus, kun ei erota normaalia kokoa. Koon arvostelu ei kuulu tapaamisiin muutenkaan. Kertoisin kyllä jos olisi jotain liian ohutta tai pientä, vaan ei ole!

On normaalia ettei aina tunnu reunat, koska naisilla joustaa paikat. Ehkä liika kosteus voi tehdä myös tunnottomaksi. Vain sun seksitekniikassa (liike, suunta tai nopeus/hitaus?) voisi olla ongelmia jos jossain, ei koossa. Se on yleistä miehillä. Mutta jos ei siinä ole vikaa, vaikea kaikkia miellyttää. Naiset eivät ehkä liian teknisestä seksistä pidä, eikä taas liian huomaavainen ole kaikkien mieleen. Tasapainottelua, kysymistä ja opettelua kaikilla. Miehillä ei kuulu olla järjettömän isoa joka satuttaa naisia. Jätki käteen.

• korjaan

Viimeisen lauseen piti olla "järki käteen". En osaa kirjoittaa.

• xxxxxl

Ugandalaiset miehet valittaa, koska kondomit hajoaa päälle laitettaessa. Eivät löydä mistään tarpeeksi isoa kokoa. Intialaiset miehet valittaa, koska kondomit eiväy pysy paikoillaan. Eivät löydä mistään tarpeeksi pientä kokoa. Juttu oli päivän hesarissa.

• hmm...

Tämä aloitus on mielestäni selkeä provo, jonka tarkoitus on saada naiset näyttämään ilkeiltä typeryksiltä.

Ei nimittäin ole mahdollista, että tuon kokoista vehjettä pidettäisiin pienenä.
      Sekin, että naiset porukalla juoruilisivat ja kikattaisivat miesten vehkeistä, kuulostaa joko keksityltä, tai vainoharhaisen miehen kuvittelulta.

• NiksNaakkeli

Voi on mahdollista :D

Itselläni on liuta mieskavereita ja nykyisellä aviomiehelläni oli ihan selviä traumoja vehkeensä koosta, koska aiemmat pari exää olivat valitelleet ettei tunnu missään ja liian pieni muna käyttöön blaablaa. Perustelivat seksittömyyttä ja pettämistä sillä.. Saivat miehen kuuliaiseksi vähättelyllä. Mulle taas tekee kipeää välillä ukkoni muna.. 18cm ja paksuus aloittajan kokoluokkaa. Olen pitänyt ennen huomattavasti pienemmistä mutta eipä viitsiny jättää hyvää miestä munan perusteella :)

Pari ystävätärtäkin surkuttelee "liian pieniä kulleja" joka maanantai. :O Ja kyse kuulemma mitattuna 16-18cm.. on liian pieniä?! Herrajumala.. Liekö liian isoja dildoja tullut käytettyä teini-iästä lähtien vai mikä.. Kaikki eivät toki viitsi treenailla lantionpohjanlihaksiaan joten eipä ihme jos ei mikään tunnu.
        Naiset ovat monesti pahempia suustaan mitä miehet.. tiedän naisena, joka on naisporukoissa pyörinyt ja parhaimmat kaverini ovat yhä miehiä tietyistä syistä johtuen..

Makuja on monia tässäkin.. mutta AP:n ei toinna olla huolissaa, sillä sopivan naisen osuessa kohdalle noilla mitoilla hoitelee aivan hyvin! ;)

• minä vaan

Kannattaisi se ympärysmitta mitata myös terskan juuresta, ei sitä tyveä etummaisena tarjota

• kysyn vaan

Tällainenko se on http://javu.kapsi.fi/sieni.jpg ?

• mies & aamukahvit

En usko aloittajan tarinaan. Provo.

• VAI MUNAN MITTA

no ei saamarin tollo. nainen pitää aidosta miehestä. ihan sama kuin nainen ois mennyt tissilwujjJAWWB

• 28v. nainen

No onhan toi silti penis. Mieti nyt osalla miehistä on joku naisen peukalon kokoinen pili. Sellaine penis oikeesti kyllä aika turn off muuten mukavassa miehessä. Eli kyllä tolla kehtaa seksiä harrastaa.

Laukemispuolen ongelmasi johtuvat korviesi välistä ja velto penis seksissä myöskin on ainakin minulle naisena turn off.

• ™ Aisuri Timppa™

Tjaah, olen itse todennut ettei pieni haittaa kunhan vain jaksaa nylkyttää tarpeeksi kauan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      70
      4067
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      85
      3355
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      98
      3148
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      100
      3001
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2664
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      241
      2527
    7. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      83
      2432
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      215
      2416
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      92
      2309
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      402
      2208
    Aihe