Tulin torstai-iltana Turkista ja olen siitä asti itkenyt suunnattomasti, koska ikävöin osaksi takaisin, mutta suurimmaksi osaksi ikävöin tapaamaani miestä siellä. Itse olen siis vasta 14, aika säälittävää, että ihastuin sitten reiluun parikymppiseen siellä.
Hän hurmasi minut täysin, mutta myöhemmin huomasin, että hän kohteli minua samalla tavalla kuin muitakin siellä, mutta silti hän vei osan minusta.
Sovittiin hänen kanssaan, että tulen täysi-ikäisenä, eli 4 vuoden päästä juomaan mojiton hänen tarjoamanaan, kun hän pitää ravintolaa veljiensä kanssa siellä. Ja ajattelin kyllä mennäkin, ja jos meistä vaikka tulisi silloin jotain, niin olisiko se kannattavaa? Hän ei vaikuta yhtään sellaiselta, mitä olen turkkilaisista miehistä lukenut, että miten he kohtelee naisia yms., mutta ainahan on mahdollisuus olemassa, koska ulkokuori voi pettää.
Toinen ongelma on, että hän kertoi yhtenä iltana juovansa joka ilta, kun on sulkenut ravintolan, eikä se kovin lupaavalta kuulosta.
Ihastunut turkkilaiseen
neitisäälittävyys
2
178
Vastaukset
- ei totta
Höpö höpö keksityä paskaa,
- totta totta
Jos se olikin turkulaiseen eli turus päin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306201Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193244Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521390Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181345Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.251234PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1651199- 1301041
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441028- 39926
- 145840