Ihastunut turkkilaiseen

Tulin torstai-iltana Turkista ja olen siitä asti itkenyt suunnattomasti, koska ikävöin osaksi takaisin, mutta suurimmaksi osaksi ikävöin tapaamaani miestä siellä. Itse olen siis vasta 14, aika säälittävää, että ihastuin sitten reiluun parikymppiseen siellä.
Hän hurmasi minut täysin, mutta myöhemmin huomasin, että hän kohteli minua samalla tavalla kuin muitakin siellä, mutta silti hän vei osan minusta.
Sovittiin hänen kanssaan, että tulen täysi-ikäisenä, eli 4 vuoden päästä juomaan mojiton hänen tarjoamanaan, kun hän pitää ravintolaa veljiensä kanssa siellä. Ja ajattelin kyllä mennäkin, ja jos meistä vaikka tulisi silloin jotain, niin olisiko se kannattavaa? Hän ei vaikuta yhtään sellaiselta, mitä olen turkkilaisista miehistä lukenut, että miten he kohtelee naisia yms., mutta ainahan on mahdollisuus olemassa, koska ulkokuori voi pettää.
Toinen ongelma on, että hän kertoi yhtenä iltana juovansa joka ilta, kun on sulkenut ravintolan, eikä se kovin lupaavalta kuulosta.
2310
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Höpö höpö keksityä paskaa,

Äänestä

Jos se olikin turkulaiseen eli turus päin...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

neitisäälittävyys kirjoitti:

Tulin torstai-iltana Turkista ja olen siitä asti itkenyt suunnattomasti, koska ikävöin osaksi takaisin, mutta suurimmaksi osaksi ikävöin tapaamaani miestä siellä. Itse olen siis vasta 14, aika säälittävää, että ihastuin sitten reiluun parikymppiseen siellä.
Hän hurmasi minut täysin, mutta myöhemmin huomasin, että hän kohteli minua samalla tavalla kuin muitakin siellä, mutta silti hän vei osan minusta.
Sovittiin hänen kanssaan, että tulen täysi-ikäisenä, eli 4 vuoden päästä juomaan mojiton hänen tarjoamanaan, kun hän pitää ravintolaa veljiensä kanssa siellä. Ja ajattelin kyllä mennäkin, ja jos meistä vaikka tulisi silloin jotain, niin olisiko se kannattavaa? Hän ei vaikuta yhtään sellaiselta, mitä olen turkkilaisista miehistä lukenut, että miten he kohtelee naisia yms., mutta ainahan on mahdollisuus olemassa, koska ulkokuori voi pettää.
Toinen ongelma on, että hän kertoi yhtenä iltana juovansa joka ilta, kun on sulkenut ravintolan, eikä se kovin lupaavalta kuulosta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu