Halusin kuulla kokemuksia miten tuo kauko-ohjattava lisälämmitin on toiminut. Mainostavat että ohjaus onnistuu vielä 600 m päästä. Mutta toimiiko käytännössä?! Ajatus kuulostaa todella hyvältä, sillä olen kyllästynyt räpäämään lohkolämmittiminen piuhan ja ajastimen kanssa!
Defa -webasto ja kauko-ohjaus
2
1679
Vastaukset
- ttt
4 - talven kokomuksella toimii moitteetta.
Ainoa mutta on betoni = talot. Singnaali ei mene välttämättä läpi. Tuotehan on täysin rinnastettavissa normaalin langattomaan puhelimeen.
Langaton puhelinkin toimii 50 - 100 - metriä huonoissakin olosuhteissa.
Toiimii helposti vaikka 300 - metrin päästä esim. mitä on omia kokemuksia, kun ei ole esteitä signaalin välissä. - TDI
Itsellä toimii T80 kaukosäädin lähes 800m päähän autohalliin ilman että siihen on suoraa näköyhteyttä.
Kun menen toimistorakennuksen ikkunaan ja suuntaan kaukosäätimen vastakkaisen talon ikkunoihin heijastuu signaali siitä ja matkaa heijastellen keskustan talojen seinista perille parkkihalliin, jos auto on 3. tai ylemmässä kerroksessa ja tietyillä 3-5 paikalla oikeassa kulmassa taloa - tämä on vuosien laskettu juttu :)
Mutta kuten edellinen kirjoittaja sanoi betoniseinät pysäyttävät signaalin melko nopeasti, jos signaalin pitäisi kulkea niiden läpi.
Toinen vaihtoehto on hankkia kännykkäohjaus, mutta Kahan mukaan se ei toimi uusien CAN väyläisten Webastojen/autojen kanssa, joten itse 'jouduin' tyytymään noihin T80:n.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750