Deittailu ei kannata

se o loppu ny

Kukaan ei koskaan vastaa.

16

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • most hated

      Olin just samoissa aikeissa tulla kirjottaa saman tapaista asiaa. Olen nyt ensi kertaa pari kolme viikkoa "deittaillut" ja todennut et homma tarvii todella suuria ihmismassoja toimiakseen hyvin. Ongelma, naamat käyvät samoiksi liian nopeasti. Ahtaat pienet kuviot kehittävät sellaista vanhanajan pitäjäkulttuuri henkeä. Se mitä minun käsien läpi on rahaa maailman tuuliin mennyt olen oppinut logiikkaa et joka asialla on ostettaessa tarkoitus ja siitä selkeä seuraamus. Eli selko kielisemmin jos joku ostaa palvelun sillä on jo olemassa selkeäkäyttö tarkoitus, mihin siinä kolmansia pyöriä tarvitsee huhuilemaan Miksi ostaa palveluita tutkiakseen vain listoja jos on "kaveria etsimässä" ?. Mikä ärsyttävintä ne mielenkiintoisimmat pärjäävät ilman mitään deittejäkin, et mitä ne sitten tekee. Itsetuntoa akkaporukoissa nostattamassa vai.

      • Olette ihan oikeilla jäljillä, nettideittailussa volyymilläkin on merkitystä. On tutkittu, että yhden deitin saaminen edellyttää yhteenä 7 tunnin deittailua netissä, tämä pitää sisällän niin viestien lukemisen ja lähetttämisen että uusien kumppaniehdokkaiden etsimisen ja heille kirjoittamisen.

        Olen usein sanonutkin, että nettideittailu ei ole mitään pikajuoksua, vaan maraton.

        Mutta edutkin ovat sen mukaiset: kun suhde lähtee siltä pohjalta, että molemmat haluavat löytää kumppanin, on sillä paremmat onnistumismahdollisuudet. Lue lisää: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nettideittailijoilla-onnellisempia-suhteita-tassa-syy/

        t: Heli E-kontakti.fistä


      • gkgk86kh8
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Olette ihan oikeilla jäljillä, nettideittailussa volyymilläkin on merkitystä. On tutkittu, että yhden deitin saaminen edellyttää yhteenä 7 tunnin deittailua netissä, tämä pitää sisällän niin viestien lukemisen ja lähetttämisen että uusien kumppaniehdokkaiden etsimisen ja heille kirjoittamisen.

        Olen usein sanonutkin, että nettideittailu ei ole mitään pikajuoksua, vaan maraton.

        Mutta edutkin ovat sen mukaiset: kun suhde lähtee siltä pohjalta, että molemmat haluavat löytää kumppanin, on sillä paremmat onnistumismahdollisuudet. Lue lisää: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nettideittailijoilla-onnellisempia-suhteita-tassa-syy/

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Kukaan ei halua viettää 7 tuntia missään nettideittailussa.
        Olipa kyseessä ilmainen tai maksullinen deittimesta.

        Ktllä se profiili lähtee jo ennen sitä aikaa pois,


      • 16+19
        gkgk86kh8 kirjoitti:

        Kukaan ei halua viettää 7 tuntia missään nettideittailussa.
        Olipa kyseessä ilmainen tai maksullinen deittimesta.

        Ktllä se profiili lähtee jo ennen sitä aikaa pois,

        Hahha, voi harhainen missä maailmassa elät :D


      • mies kaks ysi
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Olette ihan oikeilla jäljillä, nettideittailussa volyymilläkin on merkitystä. On tutkittu, että yhden deitin saaminen edellyttää yhteenä 7 tunnin deittailua netissä, tämä pitää sisällän niin viestien lukemisen ja lähetttämisen että uusien kumppaniehdokkaiden etsimisen ja heille kirjoittamisen.

        Olen usein sanonutkin, että nettideittailu ei ole mitään pikajuoksua, vaan maraton.

        Mutta edutkin ovat sen mukaiset: kun suhde lähtee siltä pohjalta, että molemmat haluavat löytää kumppanin, on sillä paremmat onnistumismahdollisuudet. Lue lisää: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nettideittailijoilla-onnellisempia-suhteita-tassa-syy/

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Enemmin 700 tuntia/ 1 vastaavaa naista kohden...


    • pyh ja pah

      Joo, loppu täälläkin...
      kyse ei ole siitä etteikö joku vastais...viestejä kyllä tulee mutta kun en sitä kirjekaveria etsi...
      tai sitten mies ottaa ja katoaa,
      treffejä ei onnistu sopimaan...no jos ei kiinnosta niin ei sitte!

      10 vastausta profiiliin...joista 7 mielenkiiintoista...muutama viesti vaihdetaan niin ehkä 4 jää jäljelle, parin treffiklyselyn jälkeen ehkä 1 tapaaminen onnistuu...joko treffien jälkeen mies odottaa samantien 24/7 seurustelua ja on mustasukkainen kaikesta...tai sitten katoaa.
      Uusi profiili vuoden aikan muutamaan otteeseen...samoilta kavereilta tulee viestejä, joillekin vastasinkin että juteltiin aiemminkin ja katosit...selityksiä tulee salasanojen katoamisesta, työmatkoihin jne...

      Mutta ehkäpä pitää vaan lähteä harrastamaan jotain uutta ja yrittää sitä kautta tavata uusia ihmisiä...

    • mies kaks ysi

      Nettideitti on hauska juttu sinällään että, se tuntuu herättävän enemmän ärsytystä kuin mitään muuta.Kaikki etsii sitä oikeaa mutta, kukaan ei kelpaa kenellekkään.

      Ja tähän olen itse päätellyt olevan syynä tietynlaisten massa-ajatusten olevan suurin syy.Toisin sanoen, netissä pärjäävät hieman pinnallisemmat ihmiset jotka elävät ja näyttävät siltä; Käydään salilla, omistetaan sen näköinen kroppa tai ainakin sinnepäin, arvostetaan vapautta sekä omaa aikaa sekä kavereita ja niiden kanssa bilettämistä.Samalla halutaan parisuhde johon heti perään kerrotaan painokkaasti - olen itsenäinen ja haluan säilyttää vapauteni sekä oman aikani parisuhtessakin.

      Ja tässäpä se - tuohon joukkooon ei mahdu ne normaalin näköiset ihmiset jotka haluavat parisuhteen ihan tunnepohjalta joka perustuu läheistyyteen ja yhdessä elämiseen.Myöhemmin perustaa perheen ja rakentaa punaisen tuvan perunamaalla.

      • Olen kyllä ihan eri mieltä.

        Kyllä meilläkin E-kontakti.fissä jatkuvasti syntyy suhteita niin että ensin tutustutaan ja vasta sitten vaihdetaan kuvia. Tietenkin kuva nopeuttaa tutustumista ja helpottaa ihmisen löytymistä nettideittisivustolta.

        Olen tutkaillut paljon suosituimpia profiileitamme, ja sinänsä tuo "massa-ajatuksesi" pätee: suosituimmat profiilit ovat usein aktiivisia jonkun liikuntaharrastuksen, usein kävelyn tai kuntosalin kanssa, heillä on joitakin kodin ulkopuolisia kiinostuksen kohteita, miehillä usein moottoriajoneuvot ja kalastus, naisilla matkailu.

        Mutta eivät ne biletyypit nettideitissä niitä suosituimpia ole, vaan rauhalliset, vaakat, luotettavat, ihan tavalliset ihmiset.

        Eläinrakkaita tuntuu muuten myös suosituimmissa profiileissa olevan paljon :D

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • most hated

      Kyllä nettideittailuissa joku voi onnistua mut kyllä ne hyvännäköiset naiset pärjää ilmankin deittejä. Kerrankin kävin treffeillä. Kyllä sitä naista miehet katseli jos naisetkin ja se joi laskuuni kännit ja sitten olihan se sitten varattu ja sain perääni mustasukkaisen miehenkin puheluita. Pyyteli se tekstiviestillä anteeksi mut en vastannut. Ei tälläisiä hyvännäköisiä itsetuntoaan kohottavia naisia voi saada tuskin mitenkään. Leegot voi huonolla tuurilla mennä uusiksi.

    • 13+3

      Deitit tarvitsee olemassaololleen hyvännököisiä naisia suuremmalla syyllä kuin ne siellä esiintyvät hyvännäköiset naiset dettiä.

    • ruma äijä-

      Jos ei 5 vuoden aikana saa yhtään kunnon vastausta niin kannattaa lopettaa. Naiset ovat itse kertoneet että vastaavat vain varatuille ja pas.koille miehille.

    • kannattaa todellakin

      Pari vuotta enemmän ja vähemmän nettideitissä: Kaksi puolen vuoden suhdetta, yksi 3kk suhde, muutamia yritelmiä.. nyt taas rakkaudellinen suhde hyvässä vauhdissa meneillään..

      Eli vastattu on puolin ja toisin.

    • vihattudeittimees

      Vielä up1 viestiketjun aloittajalle toinen puolustukselle. Nettideittailu on henkisesti kovaa myöskin unelmien kaupallistamista. Olen muutaman tunnin päivässä käyttänyt aikaa nyt deittailuun elämäni ensimmäistä kertaa parin viikon ajan. Olen aikaisemmin ulkomaiden palvelimilla ollut milloin milläkin listalla. Mut ei käynyt tällä kertaa tuuri puolelleni vaikka vierailioita oli ja on nytkin tässä kirjoitellessa ja ei havaitsemani "turvatyynyillä" varustettu tyttö ottanut yhteyttä vaikka profiililla kävi. Ei sen puoleen en ottanut yhteyttä minäkään kun arvatenkin se on varattu ja käy vain miehen kanssa lukemassa viestit iltaisin stand upiksi. Olishan siinä ollut jotain mistä pitää kiinni iltaisin. Mitä jäi, yhden käden sormilla laskien pari unelmaa ja se siro urheilija mikä ei päätelmien jälkeen ollutkaan niin enempää kuin tyypillinen iltaurheilija. Käyttääkö koiraa kusellakaan kun tuleva deittikaveri hoitaa senkin asian jos ei sekin varattu ollut ja muutenkin tuntui siinä iltaa istuessa pähkäillessä asiaa tarkemmin yhä enemmin miten sen snois enemmin vain siskolta... kiitos siis tarkotan kuitenkin on varmasti ihan kiva flikka vaik et lukisikaan ja kun huomaan et hyväähän tässä se on E-kontaktin mukaan sä et vedä ohi.

      http://www.youtube.com/watch?v=OHNAbqW1eVM

    • Happy husband

      Mielenkiinnolla lukea Teidän kakkien kommentit täällä.
      Melko voimakkaasti kantaaottavia ja jopa osa niistä hyökkääviä
      ja loukkaavaan sävyyn kirjoitettuja.

      Toisaalta ei ihmettele vaikka kumppania etsivät eivät löydä toisiaan, ovat he sitten hoikka, normaali tai pyöreähkö tai ylipainoisia.
      -Jos asenne on jo kielteinen tai suvaitsevaisuus-arvo on alhainen.

      Treffipaltoilla on teidän kuvaaminianne ns."huonoja ihmisiä" ominaisuuksiltaan: niin miksi etsiä kaveria, ystävää, tai rakkaintaan- tai kumppania treffipalstoilta ????

      Mielestäni silloin on hyvä mennä erilaisten harrastuksien pariin, matkustella mennä viihdetapahtumiin ja tavata eri ihmisiä livenä. erityisesti mahdollisia potentiaalisia kumppani ehdokkita, jotka miellyttää itseä.
      Livenä kontaktissä näkee heti ihmisen ulkonäon ja silloin voi "laittaa" omalla käytöksellään "kehiin" heti kaikki itsensä parhaat ominaisuudet!!
      - Jos, onnistaa, niin ok ja ei onnista, niin silloin voi vain syyttää itseään.

      Tapasin treffipalstalta oman rakkaan kumppani.
      Minulla oli profiili nettipalstalla vajaa 5 vuotta sitten.
      Hänellä oli myös profiili samalla -palstalla.
      Hän kuvaili itseään avoimesti, kertoen
      millainen hän on.
      Kertoen myös, että hän on ylipainoinen 15kg .Hyväksyin sen.
      Kirjoiteltiin jonkin aikaa ja sitten kommikaatio tapahtui webbcameran
      avulla, näimme toisemme. Hän oli viehättävä nainen, jota on edelleenkin...
      Hän asui Suomessa, minä ulkomailla, työni takia,

      Tapasimme 4 kk kuluttua lomamatkalla Etelä Euroopassa,
      siitö kun ensiviestit vaihdettiin treffipalstalla,
      Vietimme yhdessä kaksi viikkoa, jolloin saimme laajan tuntemuksen
      toisistamme, pelaten golffia, tennistä, pyöräillen, uiden, tutustuen matkakohteemme
      kultuuri tarjontaan.
      Milloinkaan en ajatellut negatiivisesti silloisen kumppani ehdokkaani ylipainosta.
      Korostan. että ylipainoinenkin voi olla hyväkuntoinen (lievä ylipaino ).

      Suhteemme syveni. Kaksi vuotta sitten meidät vihittiin, olemme onnellinen
      aviopari. Vaimoni on nyt 17 kiloa kevyempi, kuin tavatessamme.

      Joten, hyvät ihmiset, miksi te olla tyytymättömiä ja purnaatte täällä hyvin,hyvin kielteiseen sävyyn. Auttaako se teitä? Uskon, että ei todellakaan !!!!

      Aina ei tarvitse miesten hakea naisesta vikaa, syyttäen tai yhtä hyvin toisin päin.

      Toista ihmistä ei voi muuttaa, vaan ja ainostaan
      omaa asennetta ja arvomaailmaa ja tapakäytöstä..........

      Hyvä on katsoa itseään peiliin ja olla kriittinen näkemäänsä, miettiä;
      voinko tehdä asian toisin, jos kumppanin etsinnässä ei onnista.

      Onnea kaikille kumppanin etsintään.

      • menkää baariin

        Miks te netistä haette seuraa. Ainoa syy siihen on laiskuus tai epäsosiaalisuus. Itse en ole kovin sosiaalinen mutta baareista olen saanut aina yhden yön juttuja. Netissä menee koko elämä sitä oikeaa etsiessä.


      • Ei kuulu vastausta
        menkää baariin kirjoitti:

        Miks te netistä haette seuraa. Ainoa syy siihen on laiskuus tai epäsosiaalisuus. Itse en ole kovin sosiaalinen mutta baareista olen saanut aina yhden yön juttuja. Netissä menee koko elämä sitä oikeaa etsiessä.

        Menenkin baariin, heti huomenna.

        Ketuttaa niin vietävästl, kun on tässä odotellut vastausta ihan turhaan koko viikon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      2993
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2868
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      94
      2136
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1838
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1751
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1662
    Aihe