miten nopeasti parantunut huulilävistys menee umpeen? Omani on ollut jo vuoden verran ja parantui muutamassa viikossa. Nyt olen saanut töitä ja jos joudun ottamaan huulikorun pois, meneekö se umpeen ensimmäisen päivän aikana?
Huulikoru
6
706
Vastaukset
- rölli
Riippuu ihmisestä. Itselläni ei umpeudu vuorokaudessakaan. Joillakin umpeutuminen kestää viikkoja.
- kin
Kuten edellinenkin sanoi, ei voi tietää varmasti. Yhdellä kaverilla meni umpeen muutamassa tunnissa.
Lävistysreikä tuskin muuten tykkää siitä, jos korua ränklätään joka päivä reikään ja pois. (En ole varma suunnittelitko moista.)- kiuru
Jos ei työssä saa pitää korua niin pitää varmaan harkita pois ottamista. Toivottavasti se ei ole kuitenkaan niin pienestä kiinni.
- Suzy22
kiuru kirjoitti:
Jos ei työssä saa pitää korua niin pitää varmaan harkita pois ottamista. Toivottavasti se ei ole kuitenkaan niin pienestä kiinni.
mulla meni umpeen jo muutamassa tunnissa, vaikka koru oli ollut paikoillaan kolmisen vuotta.
- huulikorun haluava
Suzy22 kirjoitti:
mulla meni umpeen jo muutamassa tunnissa, vaikka koru oli ollut paikoillaan kolmisen vuotta.
millainen jälki huuleen jää kun korun ottaa pois pysyvästi?
- Sanna
huulikorun haluava kirjoitti:
millainen jälki huuleen jää kun korun ottaa pois pysyvästi?
Siit jää sellanen pieni reikä. Se ei tietenkää oo läpi asti, mut huulen alla näkyy selvästi ainaki mulla sellanen pieni reikä.
Ottanu korun pois puol vuotta sitte, ja samanlaisena se on pysyny..Ainahan niist jälki jää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087020
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h935165Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123416Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333322Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska342468Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191796Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961441Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391392Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311296- 481064