Niin eli oon 20v nainen ja ongelma lähtee siitä kun juon itseni liian humalaan ennen baariin lähtöä, siis ihan vaan pari siideriä ja jotain ja sitten ajaudun tuntemattomien matkaan liian usein., siis melkeen joka kerta kun olen baarissa. Jälkeenpäin aina harmittaa että on lähtenyt sillä tavalla mutta toisaalta siinä on semmoista jännitystä kun ei tiedä millainen henkilö on kyseessä kun jotenkin vaan kännissä tulee semmoinen jännä olo että voisi lähteä kenen vaan kanssa melkeen. No viimeksi kaksi viikkoa sitten oli tosi komea mies joka jutteli minulle niitä näitä ja tarjosi pari juomaakin. SItten sanoi että hänellä on kap verdellä talo meren rannalla ja vannoi ikuista rakkautta kunhan lähtisin hänen mukaansa. Lisäksi hän sanoi harrastavansa syvänmeren kalastusta ja purjehdusta hänen purjealuksellaan ja että hän omistaa ranskasta bordööstä viinitiloja ja että hänellä on monta alan yritystä. No minä uskoin tietysti (voihan hänellä ollakkin) ja lähdin hänen mukaansa ja mentiin meille ja sitten hän halusi, no sitä mitä miehet haluaa =) mutta seuraavana aamuna oli lappu pöydällä että hänen olikin pitänyt lähteä hakemaan vaimoaan lentokentältä ja siinä luki myös että ottaa yhteyttä. Nyt mietityttää että olinko hänelle parempi kuin hänen vaimonsa että hän haluaisi ikuista rakkautta vain minun kanssaan ja sitten että miten hän saa minuun yhteyden kun ei vaihdettu mitään yhteystietoja. Ei ole kahteen viikkoon kuulunut mitään että kauanko tässä kannattaa vielä odottaa?
Tämmöinen ongelma
5
199
Vastaukset
- oiooooooooo
Älä ny hyvä tyttö usko tollasiin ja älä lähe joka hepun matkaan.
Etti jostain harrastusten parista kunnon mies.Yleensä jos mies on
fiksu niin se ei heti halua sänkyyn vaan pyytää esim, syömään
seuraavana päivänä jne. - no voi ei
No saahan sitä päiväunissa elää. Baarista löydät juuri tuota, fantasia tarinoita omasta elämästä, satunnaisseuraa. Jos haluat muunlaista tai aitoa seuraa tulevaisuus suunnitelmin, älä mene baariin tai juo ainakaan viinaa siellä tai sitä ennen. Harrastuksista, opiskelumeiningistä löytyis varmaan kunnon seuraa.
- Helpo homma
Lopeta se viinan kanssa läträäminen,se ei tuo mukanaan mitään hyvää.
- BLOODisLIFE
Älä juo ennen baariin lähtöä ja juo baarissakin vähemmän, ja älä odottele sitä ukkoa tuskin se yhteyttä ottaa eikä varmasti o missään mitään huviloita ja viinitiloja se vaan puhu paskaa että antaisit sille!
- JoHey
Mielenkiintoista.
Alkua kun lukee, saa mielikuvan että pidät alkoholia ongelmana.
Keskivaiheessa mainitsemasi mies kuullostaa esimerkiltä hairahduksista, joita kadut.
Lopussa taas pohdit tämän tietyn miehen viivästynyttä yhteydenottoa sinuun.
Mikä siis oli todellinen ongelmasi ja mihin haluat vastauksen?
Uskomattoman hyvin muistisi kuitenkin toimii luetellessasi miehen omaisuutta eri puolilla maailmaa, vaikka korostit humalaista olotilaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133768Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283068Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2782881Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71961- 2321580
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61320- 751281
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1951224Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41071Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321045