Kuinka pitäisi laskea painonvartijoiden päivittäinen pistemäärä,millä laihtuu,kun on 94kg,179cm,mies?Ymmärtääkseni pisteet lasketaan eri tavalla naisille ja miehille?
Pisteet miehillä
8
1060
Vastaukset
- Aasiantuntija
Syö noin 1800 kcal vuorokaudessa ja katso, että ruoka on monipuolista ja mahdollisimman täysipainoista kunnon ravintoa eikä mitään pullamössöä. Ruoka-ainetaulukoita on netti täynnä. Tosimies ei pisteitä laske.
- erde
asian helpottamiseksi kiinnostaisi kuitenkin tietää,mikä olisi maksimipistemäärä/pv,että laihtuisi.pistetaulukko löytyy
- jooo
erde kirjoitti:
asian helpottamiseksi kiinnostaisi kuitenkin tietää,mikä olisi maksimipistemäärä/pv,että laihtuisi.pistetaulukko löytyy
Mä voin laskea sinulle pisteet.
Tarvitsen kumminkin ensin muutamia tietoja.
1 sukupuoli
2 ikä
3 painosi nyt
4 pituus
5 teetkö istumtyötä,seisomatyötö,liikkuvaa,vai fyysisesti rasittavaa työtä? - erde
jooo kirjoitti:
Mä voin laskea sinulle pisteet.
Tarvitsen kumminkin ensin muutamia tietoja.
1 sukupuoli
2 ikä
3 painosi nyt
4 pituus
5 teetkö istumtyötä,seisomatyötö,liikkuvaa,vai fyysisesti rasittavaa työtä?27v, 179cm, 93kg, mies, istumatyö.
15kg pudotus kiinnostais,sen verran on tullu vyötärölle 4 vuodessa - junnu
erde kirjoitti:
27v, 179cm, 93kg, mies, istumatyö.
15kg pudotus kiinnostais,sen verran on tullu vyötärölle 4 vuodessa90-kiloinen 28 pts ,
80-kiloinen 26 pts , näillä itse olen hävittänyt läskiä , hyvällä menestyksellä . - juu
erde kirjoitti:
27v, 179cm, 93kg, mies, istumatyö.
15kg pudotus kiinnostais,sen verran on tullu vyötärölle 4 vuodessaPisteitä kerty 30.
Mutta muistathan että kun paino tippuu eri kymmenluvulle niin myos pisteet tippuu yhdellä.
Oleppa hyvä - Minäpä minä
junnu kirjoitti:
90-kiloinen 28 pts ,
80-kiloinen 26 pts , näillä itse olen hävittänyt läskiä , hyvällä menestyksellä .26 pistettä on liian vähän miehelle. Nälkä tulee ja mieliteot ottavat vallan...
- junnu
Minäpä minä kirjoitti:
26 pistettä on liian vähän miehelle. Nälkä tulee ja mieliteot ottavat vallan...
Kun syö " oikein ja oikeita " aineita , ei tule nälkä , kokeiltu on , minun pisteeni nyt 31 , hyvin riittää ja paino tippuu ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431