Mä oon 11v tyttö ja mä oon ihastunu yhteen poikaan ja se on 6lk mä oon jutellu sen kanssa facebookis oikeesti miten mä saan sen vinkkei.
Vastaukset 4
- afsadafsdafsafsdafaf
Kolmekymppisenä miehenä mahdotonta samaistua, mutta kokeillaan silti sanoa jotain.
Kannattaa varmaan toimia siten kuin luontevalta tuntuu.
Olet nuori ja sinulle asiat tulevat luonnostaan ihan eri tavalla kuin vanhemmilla ihmisillä, jotka ovat kangistuneempia kaavoihinsa. Se on luultavasti aina hyödyllisempi voimavara kuin se kaavamainen viisaus mitä aikuiset voivat sinulle antaa. Siispä kannattaa hyödyntää sitä luonnollisuutta eli toimia juuri niin kuin huvittaa ja tuntuu hyvältä ja oman järkesi mukaiselta.
Jos jokin kiinnostaa ja toisaalta koet epävarmuutta, niin varmaan voit seurata molempia vaistoja vaikka ne olisivatkin ristiriitaisia. Elikkä toisaalta ottaa kontaktia, toisaalta olla samalla varovainen. Toisin sanoen, anna mennä vaan. - Varmin keino
On odottaa 10 vuotta.
- velluisi
Iske silmää
- velluisi
Iske silmää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1291516Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431358Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109824Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja122794- 62725
- 53701
- 37571
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144569Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt286529- 6525