Pettääkö mieheni minua kun lähtee "salaa" juomaan samaan porukkaan kuin sen ex. Ja vielä syyttää minua että olen itse pettänyt kun olen mustasukkainen. Ja nyt, sen salassa juopottelun jälkeen laittaa viestiä, että rakastaa, vaikka viimeksi kun puhuttiin siitä (rakastamisesta) kertoi mulle ettei rakasta vaan tykkää kuin hullu puurosta ja sitä on vaikea selittää.
Miehet vastatkaa!
6
1412
Vastaukset
- Mies
Vain oma miehesi tietää oikean vastauksen.
- OnlyOne.
Älä sano noin :( Tietää varmaan, mutta jos siltä kysyy niin aika varmaan valehtelee.. Mutta ainahan voi toivoa parasta. Ei, en ehkä halua tietää, sillä tietohan lisää tuskaa.
- Pekka
OnlyOne. kirjoitti:
Älä sano noin :( Tietää varmaan, mutta jos siltä kysyy niin aika varmaan valehtelee.. Mutta ainahan voi toivoa parasta. Ei, en ehkä halua tietää, sillä tietohan lisää tuskaa.
Miksi sinun miehesi täytyy mennä "salaa ryyppäämään"
Epäilet miehesi puheita, "mutta jos siltä kysyy niin aika varmaan valehtelee.." Ilmeisesti sinulle ei riitä totuus vaan haluat sellaisen vastauksen mikä milloinkin sopii sun mielentilaan.
Kannattaisikohan sinun todella miettiä mitä olet tekemässä miehellesi/parisuhteellesi??
Kerroit miehesi pitävän sinua mustasukkaisena, mun mielestä tämä on lähinnä paranoidisuutta.
Älä sekoita näitä kahta asiaa keskenään. - OnlyOne?
Pekka kirjoitti:
Miksi sinun miehesi täytyy mennä "salaa ryyppäämään"
Epäilet miehesi puheita, "mutta jos siltä kysyy niin aika varmaan valehtelee.." Ilmeisesti sinulle ei riitä totuus vaan haluat sellaisen vastauksen mikä milloinkin sopii sun mielentilaan.
Kannattaisikohan sinun todella miettiä mitä olet tekemässä miehellesi/parisuhteellesi??
Kerroit miehesi pitävän sinua mustasukkaisena, mun mielestä tämä on lähinnä paranoidisuutta.
Älä sekoita näitä kahta asiaa keskenään.Kiitos :) Tuo anto ajattelemisen aihetta. Olen jotenki ite tieny tuon aina mutta jotenkin ´salannut sen enkä ole halunnut uskoa ittestäni sellaista. Mutta nyt ko joku kahtas sanoa sen ääneen niin johan helppas. Tänks :) Ja lähdin muuten eilen itse juomaan kostoksi aluksi, vähän lapsellista, mutta ei se loppupelissä kostolta tuntunut, oli pirun hauskaa. Mutta poikakaveri ei oikein hyvällä katsonut kun lähin, pelkäsi tosissaan että petän. Joten mitä se sitten kertoo hänen omista ajatuksista ja miksi se ite on noin mustis!? Ja mieheni lähtee Salassa juomaan koska inhoan sen juomista, sillä on ongelma viinan kans ja on itsekki myöntäny sen.
- Lord Azor
Mustasukkasuus on terve asia kohtuullisuuden rajoissa. Jos todella epäilet että miehes pettää sua ni ehkä olis hyvä lähteä se messii joku kerta!! Jos et halua lähteä ni sun on vaan valitettavasti uskottava miehes puheita, oma avovaimo ei oo moksiskaa jos lähen exän kanssa samaan porukkaan.
Koita kestää vaan ja muista ettei oo hyväks suhteelle olla vainoharhanen!!! - Jussi
Eipä todellakaan mitään muutakaan tule mieleen. Ei salaa lähtö ja ilman sinua saa muutoin selitystä. Ja jos vielä samaan paikkaan kuin ex. A vot, vanha suola janottaa. Aika tavanomaista mutta kolmannelle osapuolelle - sinulle - ei välttämättä niin mukavaa. Mutta ota asia niin, että mistään rakkaudesta ei ole kyse (onhan se ex), on kyse pelkästä eläimellisestä sukupuolivietin tyydyttämisestä. Kun on "vanha tuttu" se onnistuu helposti. Ei tarvita paljon esileikkejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733