Naisten aloitteet.

Trumpet

Kun on kauheasti puhuttu niistä miten naiset valittaa että miehet tekee huonoja aloitusviestejä.
Laitetaas nyt mitä minä olen teiltä naiset niitä aloitusviestejä saanut.

"Olisiko sinulla mitään mahkuja minuun?"

"Halusin vain sanoa Moi!"

"Toivottavasti päivä on sujunut hyvin"

"Moi mitä kuuluu?"

"Mikä on lempikaupunkisi?"

"Mitä teet työksesi?"


Nämä on tullut 23-30 ikävuoden naisilta...
Mitä noihin voi sanoa....
Säälittävää...

13

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+8

      millainen on sit hyvä aloite?

    • eronnut sekä karannu

      Minulta kysytään aina olenko karannut vai eronnut, kun olen pojan kanssa aina reissussa/ulkona. Hohhhoijaa että on väsyttävää.

    • hermanni69696969

      Hieno homma, minulle ei naiset edes puhu.

    • Trumpet

      5 8

      No hyvä aloite on semmonen mihin toinen on nähnyt vaivaa..
      Pitkä sen ei tarvitse olla mutta sen että näkee että se on juuri sinua varten kirjoitettu..

      Noista aloitteista tuli mieleen nainen räpeltää nopeasti jotain ja toivoo että mies vie sen loppuun...
      No vastasinko noihin mitään...
      Tohon halusin sanoa vaan moi niin siihen vastasin vaan takas että moi.

      • nainen vastaa

        Otin kädestä kiinni ja vein rauhallisempaan paikkaan juttelemaan. Illan päätteeksi lähdettiin yhdessä nukkumaan:)


    • ...

      Hei, mulle riittäisi se, että naiset ylipäätään tekisivät aloitteita. Väliäkö sillä kuinka kömpelöitä ne ovat. Aloitteella nainen tekee kiinnostuksensa tiettäväksi, ilman että tarvii itse sitä kiinnostusta alkaa karkoittamaan.

    • tyhmä n

      Säälittävää tai ei mut mä kerroin suoraan et olen häneen ihastunut :) No eipä siitä mitään tullut, hänen puolelta ei ollut kiinnostusta. En tiedä sitten olinko liian "helppo", jotkut sanoo et mies tykkää "metsästää".

      • 11+1

        voin 100 % varmuudella sanoa että et ollut liian helppo vaan mies ei tykännyt susta muutenkaan. kukaan mies ei halua "metsästää"


      • Stock1
        11+1 kirjoitti:

        voin 100 % varmuudella sanoa että et ollut liian helppo vaan mies ei tykännyt susta muutenkaan. kukaan mies ei halua "metsästää"

        Kyllä monet miehet haluavat metsästää. Mutta jos kyseessä olisi ollut sellainen mies, hän olisi jo tehnyt aloitteen.


    • miäs

      "Saanks mä nukkuu sun vieressä?"

    • kyrpii pahasti

      Kerran eräs nuori opiskelija nainen tuli ihan pokkana kysymää minulta "Haluaisitko harrastaa seksiä kanssani?" Hämmentynyt olin, mutta ähkäsin jonkun myöntävä vastauksen.

      Sitten tämä tytteli pahoitellen kertoikin, että oli keräämässä jotain tilastoa opintojaan varten ja lähti matkoihinsa. Pikkasen vitutti, kun jo herätti toivoa.

      • kysyvä?

        Ihan pakko kysyä " kyrpii pahasti" missä kaupungissa tämä tapahtu?


    • Ei pelille

      Hiukan kömpelö aloite on parempi kuin moneen kertaan hiottu iskurepliikki. Sujuvasti miehen puheille tuleva nainen on lähes aina myymässä joitain, eikä saa minulta kuin olan kohautuksen. Punastelu ja epävarmuus sen sijaan kertoo aidosta tunteesta ja tilanteen ainutkertaisuudesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe