Olen miettinyt eroa miehen vanhempien vuoksi

-------

Minulla on ihan hyvä suhde. Ollaan oltu pitkään yhdessä. Eräs asia, joka hiertää sitä on se, että emme voi keskustella appiukosta ja anopista. No mies kokee, että arvostelen heitä, jota kyllä teenkin, mutta ihan aiheesta. Molempien toiminta on ollut kyllä ihan kummallista viimeaikoina. En voi hirveästi tässä paljasta asioita.

Appi ja anoppi eivät ole enää yhdessä ja molemmilla on jo uudet puolisot. Appi meni naimisiin pelkän oleskeluluvan vuoksi. Käsittääkseni avioehtoa ei ole tehty. Tämä hiertää, kun miehelläni ja apella on on yhteisiä raha-asioita. Appi on myös tottunut määräilemään ja voi ehdottaa aivan käsittämättömiä asioita, joilla on suora vaikutus meihin. Minä taas en ota määräyksiä vastaan, jos ne eivät meille sovi.

Anopissa hiertää hänen moukkamainen alkoholisti miehensä. On yleensä päissään. Ei häntä silloin kestä. Selvänäkin tulee joskus sellaista tekstiä, että huh. Loukkauksia ja rääväsuun tekstiä.
Anoppi itse taas on oikea kynnysmatto ja auttaa kaikkia lähipiirin ihmisiä sukunsa kustannuksella. Hän ei osaa sanoa ei. Valitettavasti en voi tarkentaa hänen tempauksiaan, mutta aika höpsähtänyt on.

Miehelläni on asenne molempiin, että aivan sama. Veri on vettä sakeampaa, joten yritykseni ottaa asiat puheiksi mieheni kanssa nostavat riidan. Enää en edes yritä. Minä en halua puuttua muiden ihmisten elämään, mutta pitäisi nyt joku järki olla. Asiat kieltämättä vaivaavat minua. Myös muut lähipiirin ihmiset ovat ihmetelleet myös tätä heidän käytöstään. Läheisissä väleissä ollaan oltu, mutta appiukkoon on välit viilentyneet, kun hän ei saanut tahtoaan lävitse. Valitettavasti vaikuttaa nyt siltä, että anoppiinkin ovat välit viilenemässä. Kyllä meillä keskusteluyhteys on ja olen hänelle sanonut myös mietteitäni, mutta uusi tempaus odottaa taas nurkan takana.

Vaikeita asioita. On käynyt mielessä, että eroamalla miehestäni pääsisin eroon näistä ihmisistä myös.

2

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hunajahani

      Pidä periaatteistasi kiinni.

      Tilit erilleen miehesi vastaavista. Älä mene sillä tavalla mukaan tuohon ongelmasoppaan.

      Miehesi ei ole kyllä yhtään lojaali sinua kohtaan, koska ei ymmärrä, miten muut vaikuttavat teidän elämäänne....En siis pitäisi suhdettanne kovin hyvänä...

    • -----------

      Osuit muuten naulan kantaan. Mies ei ymmärrä sitä. Riidoissa sanoo vain, että mitä se minulle kuuluu. Hänen pitäisi puolustaa MEITÄ ja meidän asioitamme. Ei tehdä mieliksi muille. Varmaan on kiitollisuudenvelassa erinäisistä asioista, mutta ne on jo kuitattu aikaa sitten vastapalveluksilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe