Näin erään miehen baarissa monta kuukautta sitten. Tämä vaikutti todella mukavalta ja fiksulta. Vaihdoimme numeroita ja tämä mies alkoikin melkeimpä päivittäin ottaa yhteyttä, kertoi olevansa kiinnostunut, halusi nähdä jne. Molemmilla on kuitenkin ollut omat kiireensä, niimpä olemme nähneet lähinnä viikonloppuisin. Ja koko ajan miehestä kuului oikeastaan joka päivä jotain. Sitten meni muutamia viikkoja ettemme ehtineet nähdä ja yhtäkkiä mies vähensi yhteydenpitoa todella paljon jos lähetin viestin vastasi juuri siihen kun kysyin eikä itse laittanut mitään. Kysyin että näemmekö ensi viikonloppuna ja tämä suostui siihen. kuitenkin silloin kuin meidän piti nähdä ilmoitti ettei sovikkaan.
Seuraavaksi mies hieman lisäsi yhteydenpitoa, soitteli monta kertaa viikossa ja kysyi että nähdäänkö ja sanoin että sopii, taas kun piti nähdä niin ilmoitti ettei hänelle käykkään. Näin jatkui monta kertaa, eli mies itse ehdotti tapaamista mutta ilmoitti ettei käykkään. Näin tapahtui taas kerran. Sovittiin että nähdään seuraavana päivänä, että mies soittaisi sitten päivällä. Ei kuulunut mitään joten illemmalla lähetin viestin hänelle, ei vastannut mitään. Yritin soittaa muutamaa päivää myöhmmin, mutta kännykkä oli kiinni.. Osaikiko joku sanoa mistä nyt on kyse?? Toivoisin että voisi sanoa suoraan jos ei halua enää nähdä!!
mitä tarkoittaa..?
...
3
1113
Vastaukset
- pohjanmaa
Flikka, unohra noin koppääset miehet. Kloppi taitaa pelätä sua, kun ei uskalla tavata:)
- Repe
Tämä on joku niitä juupas, eipäs tyyppejä. Ei tiedä itsekään mitä tekee. Unohda koko juttu ja jos vielä ottaa yhteyttä, sano että ohi on. Jos ottaisi sinut vakavasti, pitäisi kyllä sanansa.
Lykkyä sinulle jatkossa. Toivottavasti löydät sen oikean.- ...
olet varmasti oikeassa, kannattaisi unohtaa koko tyyppi. Ehkäpä koitan tehdä sitten niin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161