Moi

Remu81

Olen uusi tällä palstalla. Kaverit mainostivat kovin tätä palstaa, että täältä saa apua ja vertaistukea alkoholismiin. Olen kovin huolissani omasta alkoholin käytöstä ja varsinkin masentuneisuudesta minkä jo yksikin viinaa nautittu päivä saa aikaiseksi.

18

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaverit väärässä

      Vertaistukea saat vertaistuki- ja alkoholismipalstoilta. Täältä saat vit.tuilua, eli häivy.

    • ((()))
      • Remu81

        Okei. Kiitos.


    • --------------------

      Tämä ja naapuripalsta ovat kieroutuneille idioottijuopoille sikailuun, kun muuta eivät enää osaakaan.
      Kannattaa häippästä muualle.

    • järki käteen!

      Olet parhaassa juopotteluiässä. Järjetöntä lopettaa ryyppäämistä jo tuossa vaiheessa!

    • gueswhooooooo...

      Moi Remu.

      Alkoholi on erittäin huono "masennuslääke" juuri se luo harhakuvitelman että vain kännissä on hauskaa. Aivot valehtelee sinulle ja siinähän se riippuvuus tulee ihan itsestään kun ne reseptorit ym. välittäjäaineet ovat kemikaalien varassa.

      Etkö voisi olla kuukautta ilman ja katsoa mitä tapahtuu?
      Jos ei toimi niin vedät sitte pään täyteen.
      Ethän sinä kuukauden katkoon menehdy joten kokeile ja saatat yllättyä ja takaan alleviiivaan kuitttaan että huomaat jotain positiivista.
      Luulisin että kahden viikon jälkeen alat vittuuntua tilanteeseen mutta onhan sinulla oikeus siihen jos todellinen syy masikseen alkaa paljastua ja ne aivotkin yrittää tottua tsydeemiin että mitä vidduu, ei kemikaaleja???

      Sinulla on mahdollisus toipua joten sun valinta.

      • Nuori lääkäri

        Työnnä homo anustappisi perceeseesi, niin rauhoitut.


    • Pankin asiakas

      Jos haluat pysäyttää juomisen, kävele AA-palaveriin.

      • Remu81

        En uskalla osallistua AA:n palavereihin, sillä en ole homo. Kiitos silti ehdotuksesta.


      • Ap.
        Remu81 kirjoitti:

        En uskalla osallistua AA:n palavereihin, sillä en ole homo. Kiitos silti ehdotuksesta.

        Minä en muuten kirjoittanut tuota.


      • Pankin asiakas
        Ap. kirjoitti:

        Minä en muuten kirjoittanut tuota.

        Et vai? Sittenhän sinä OLET homo. Heitä homo voltti!


      • Aito pankin asiakas
        Pankin asiakas kirjoitti:

        Et vai? Sittenhän sinä OLET homo. Heitä homo voltti!

        En kirjoittanut edellistä viestiä. Oletko alkuperäinen Remu81 todellakin homo. Ei se haittaa, vaikka olisitkin. AA:n palavereihin ovat homot erityisen tervetulleita.


    • Remu81

      Otin äsken oluen, ja sitten packansin housuihini aivan hirveät ripulit. Packat housuissa lähdin kuitenkin AA paltsuun. AA toverit nuuhki anustani sitten aivan hurmiossa. Joku taisi vähän maisella myös.

    • kauhavalta

      Suosittelemaan nauttimaan päivittäin 17 annosta keskiolutta torjumaan masennusta sekä alkoholismia.

      • Nuori lääkäri

        Työnnä pervojuoppo sormi perceeseen ja nauti.


      • ...........
        Nuori lääkäri kirjoitti:

        Työnnä pervojuoppo sormi perceeseen ja nauti.

        Työnnä sinä löylykauha perceeseen ja nylkytä sitä kunnes taju lähtee, että rauhoitut.


    • rintakipu

      Mä ja mun frendi Jeesus juodaan toisemme pöydän alle.. hehei kuka rakastaa mua

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      13
      1967
    2. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      108
      1754
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      115
      1237
    4. Olit kiinnostunut mutta

      varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      994
    5. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

      Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      134
      927
    6. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

      Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      86
      875
    7. No oletko miten paljon miettinyt

      Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      66
      731
    8. Olet hyvin

      rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      38
      718
    9. Mies jos ottaisit yhteyttä

      Minuun.. kysyisit vaikka että mitä kuuluu? Eihän se paha ois..
      Ikävä
      47
      683
    10. On oltava hyvin varovaisia siinä, miten käytämme sanaa ikuisuus

      Aloitetaan tarkastelemalla sanaa ”ikuinen” tai ”loputon” Raamatussa. G. Campbell Morgan on yksi historian tunnetuimmista
      Hindulaisuus
      228
      673
    Aihe