Kuvittelua

vai yksinäisyyttä

Joo-o. Täällä sitä vietetään perjantai iltaa yksin...Jätkäkaveri jossain kavereidensa kanssa, eikä se nyt niin haittaakaan, mut...Mitä te seurustelevat parit teette arkisin ja iltaisin? Ootteko yhdessä ja teette juttuja yhdessä? Mä oon tosi läheisyyden kipee ja rakastan viettää aikaa jätkäni kans, mut tuntuu, et se ei niinkään nauti meidän yhteisestä ajasta, eikä oikeen haluis sitä edes viettää. Telkkarin kattominen yhdessä on esimerkiks aika mahdoton juttu, ellei käydä vuokraa jotain leffaa...ennemmin se on tietokoneella koko illan ku mun kans, vaikka se sanookin, et ollaanhan me yhdesä vaikka se onkin koneella(kerran tunnissa sanoo et kultu ja ehkä antaa pusun). Kuvittelenko vaan vai onko tää todella vähän yksinäistä puuhaa? En tunne itteeni kovin rakastetuks koska tuntuu, et tuun aina töitten ja oman ajan jälkeen. Eikö parisuhteessa pitäis ajatella toistakin ihmistä, eikä yhteisen ajan tuntua "pakkopullalta", kun ei kuulemma AINA jaksa kyöhnätä vierekkäin? Onko aina kyöhnäämistä, jos mies on töissä aina väh. 12 tuntia ja sit vapaa päivänä on koneella enkä saa huomiota? Must tuntuu, et sillon ei aina kyöhnätä. En tiedä onko tää vaan mun korvien välissä, mut tunnen vaan itteni vähän yksinäiseks, enkä tiedä luotanko edes mieheeni, vaikka haluaisin. Ei oo kyl mitään oikeeta syytä olla luottamatta...Haluisin vaan niin kovasti saada tän toimimaan!!!!!

4

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syystuuli

Miksi sinä et lähde kaverin mukaan perjantai iltaisin?Tai jos sinulla on tyttökavereita niin kokoa kaverit yhteen ja lähde istumaan iltaa tyttöporukalla,ei kannata jäädä kotiin nyhjöttämään.
      Ei sitä jatkuvasti voi kyöhnätä toisen kainalossa,vaan välillä on molemmilla myös omia juttuja ja omia menoja.
      Kirjoitit että kaverisi sanoo kultuksi ja antaa pusun,sinun kaverisi tuntuu rakastavan sinua ja välittää sinusta tosi paljon.Ei se rakkaus lähde mihinkään vaikka molemmilla on myös välillä myös omia harrastuksia ja tapaa kavereita.

• Joona

kyseessä ole vain miehen kypsymättömyys parisuhteeseen, hänelle riittää seksuaalisten tarpeiden tyydyttäminen parisuhteessa. Ajan viettäminen kavereiden on hänelle vielä turhan tarkeää, itsekeskeisyys on myös vielä liian selvästi esillä.
        Kyllä hän aikanaan rauhoittuu jos et painosta häntä liikaa yhteisen ajan piiriin, tämä saattaa kuulostaa hullulta, sillä luulisi sinun olevan tärkeintä ja teidän yhteinen aika aina etusijalla.
        Yritä kuitenkin sinnitellä, että miehesi menojalka rauhoittuu ja hän tajuaa poikuuden jääneen taakse, voiden keskittyä sen jälkeen parisuhteeseen, siten miten siihen pitäisikin suhtautua.

• Joona
        Joona kirjoitti:

kyseessä ole vain miehen kypsymättömyys parisuhteeseen, hänelle riittää seksuaalisten tarpeiden tyydyttäminen parisuhteessa. Ajan viettäminen kavereiden on hänelle vielä turhan tarkeää, itsekeskeisyys on myös vielä liian selvästi esillä.
        Kyllä hän aikanaan rauhoittuu jos et painosta häntä liikaa yhteisen ajan piiriin, tämä saattaa kuulostaa hullulta, sillä luulisi sinun olevan tärkeintä ja teidän yhteinen aika aina etusijalla.
        Yritä kuitenkin sinnitellä, että miehesi menojalka rauhoittuu ja hän tajuaa poikuuden jääneen taakse, voiden keskittyä sen jälkeen parisuhteeseen, siten miten siihen pitäisikin suhtautua.

viestiin.

• aloittaja
        Joona kirjoitti:

viestiin.

Kiitos vastauksista! Niin, kyllähän se niin on et pitää olla kavereita ja omia menoja, muttei kavereitakaan jaksa joka päivä nähdä. Joskus ois kiva olla ihan kahdelleen ja ollaanhan me. Ehkä mä oon vaan enemmän vielä siinä "alku vaiheessa" (ollaan seurusteltu puoli vuotta), mut se ei...Rakastan vaan niin kovasti!:) Mut tosiasia on et mul on ollu sosiaalisempaa elämää nyt ku pitkään aikaan, vaikka on "uus" poikaystäväkin. Tosin opiskelu on niin löysää, et jää paljon enemmän vapaa aikaa ku mun miehellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6299
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4859
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      101
      3122
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2952
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2175
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1566
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1131
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1130
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1046
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      824
    Aihe