Sinkkulaiva Neea

tää selvä

68

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei jatkoon

Ei hitto mikä h*ora!
      Ottais ny edes rahaa tosta ni olis hommassa jotain järkeeki.
      Miettikää ku joku mies siihen joskus rakastuis ja pitäs alkaa seukkaan ja paljastuukin et muija on h*orannut ihan telkkaria myöten.
      Selkeetä wt bb kamaa.

• One life, live it ;)

Tuohan vaikuttaa ihan mukavalta nuorelta naiselta.
        Antaa naisen nauttia sinkkuudesta, nuoruudesta ja elämästä.
        Ei kaiken täydy olla niin vakavaa.
        Miksi täälä palstalla ylipäätänsä otetaan heti h-sana esiin, vaikkei ihmistä tunneta?
        Mikäli kadulla kävelee meikattu ja laittautunut nainen, jolla on korkokengät ja ehkäpä päällänsä hame, niin miksi heti otetaan h-sana esiin?
        Mikä ihmisiä vaivaa, kateus?

Haiskahtaa siltä, että keskustelussa on paljon tekopyhiä kommentteja.
        Kukaan täälä ei tientenkään myönnä itse koskaan lähtevänsä baariin etsimään seuraa pilke silmäkulmassa?
        Ehhei, hui mitä haureuksia...
        26 vuotiaana naisena olen seurannut paljon nuorten yöelämää, baareissa käymistä ja juhlimista ja tämä neitonen ei vaikuta poikkeavan joukosta verrattuna muihin nuoriin.
        Mielestäni tämä on melko yleistä nuorten sinkku-naisten sekä sinkku-miesten keskuudessa, että etsitään seuraa joskus muutenkin, kuin tositarkoituksella.

Monella ei ole pokkaa myöntää sitä tosiasiaa ääneen, saatika televisiossa.
        Pitäisikö uuden sinkku-tuttavuuden kanssa odottaa vuosia, ehkäpä avioliittoon asti pidättäytyen? Oman käsitykseni mukaan harva harrastaa sitä nykypäivänä.

Se on nykyaikaa, että nuoret suhtautuvat vanhoillisiin kaavoihin ja sääntöihin rennommin, kuin isovanhempamme. Maailma muuttuu..

Miksi kaiken täytyisi olla niin vakavaa?
        Meillä on vain yksi elämä ja yksi nuoruus.

• kaunis on

kehtaakin näyttää naamansa ja vielä yleisesti olen kiertopalkinto täytyy olla todella pahasti miehessä vikaa jos seurustelemaan alkaisi mutta panoksi kyllä kelpaa ei hassumman näköinen nainen lainkaan panisin mutta itse on pilannut tulevan onnensa

• timantinkova atm

Ihan perustavis tuo on.

• ht ...

Eihän toi nyt houkuttelevuuttaan nosta vakavissaan olevien miesten silmissä että julkisesti koko kansalle kertoo hakevansa tarkoituksella baareista niitä yhden yön juttuja.

Mutta... Rehellisesti sanottuna, varmaan tuokin nainen kyllä löytää itselleen miehen suhteeseen heti kun vaan haluaa. (Tosin jotenkin veikkaan että ne suhteet jää yleensä lyhyiksi).

Kukin menköön tyylillään. Eipä tuota voi alkaa tuomitsemaankaan, ihan normaalia nykypäivän meininkiä.

• mmmiks

Antaa tytön nauttia elämästä. Ihan nätin näköinenhän hän on, joten voisin itsekin kuvitella aamulla herääväni kyseisen tytön vierestä. Ei tosin kyllä muuten ollut tyyppiäni.

• ätmi

Vähän noita-akan näkönen. Ei kyllä uskoisi vasta 20-vuotiaaksi!

• Kova yöajo kuluttaa ilmeisesti :D
        Ihan normimenoahan tuo kai nykyään on, harva vaan kehtaa ihan julkisesti maineensa pilata hehkuttamalla yhden yön juttujaan b-luokan tositv-ohjelmassa.
        Varmaan on äiti ja isi ylpeitä tyttärestään...

• Ei muuta kuin

Naisasialooserin vanhempien perunakellariin vaan!

• Minkä

vuoksi?

• Jotta Naisasialooseri
        Minkä kirjoitti:

vuoksi?

pääsee testaamaan isänsä Homelitea.

• ryppis

Ihan kivahan se on, että seksiä on tarjolla haluttaessa niin miehille kuin naisillekin yöelämässä. Mua ei ainakaan häiritsisi, jos seksiä haluavia naisia olisi liikeellä enemmänkin. Eihän sen muita pitäisi häiritä, ainakin jos etsijä esittää asiansa asialliseti. Eihän tuohon ole pakko osallistua jos ei halua.

Kunhan vaan muistaa tautien ja raskauden ehkäisyn. Noiden seikkojen kannalta olisi parempi etsiä seksinsä jostain, missä ei olla erityisesti päihden vaikutuksen alaisena.

• Jii007

Nämä "naiset" minua ällöttää ja oksettaa.
      Järkytyin kun mainoksen näin, ja tämä sanoo asiansa vaan ihan kuin kyseessä olisi maailman sallittavin juttu. Naisen arvo vaan laskee jokaisen mällääjän jälkeen ja luulisi tuonkin sen tajuavan.
      Kamala ajatella, että joku saattaa vielä menettää tuolle poikuutensa. Huhhuh! Sillä lerssillä ei kyllä tee enää mitään sen jälkeen.

Tämä on juuri pelottavaa kun lähes samanikäiset naiset kuin minä omaavat niin helvetisti seksikokemusta, että koen mahdottomuudeksi löytää jostain kunnollinen nuori nainen, joka vielä ymmärtäisi poikuuteni.
      Tokikin vielä haastavampaa olisi saada se nainen pitämään minusta, mutta se onkin jo toinen ongelma.

• "Tämä on juuri pelottavaa kun lähes samanikäiset naiset kuin minä omaavat niin helvetisti seksikokemusta, että koen mahdottomuudeksi löytää jostain kunnollinen nuori nainen, joka vielä ymmärtäisi poikuuteni."

Niin se on, että maailma menee eteenpäin vaikka tällä palstalla kuinka sitä paheksuttaisiin.

• Jii007
        helka kirjoitti:

"Tämä on juuri pelottavaa kun lähes samanikäiset naiset kuin minä omaavat niin helvetisti seksikokemusta, että koen mahdottomuudeksi löytää jostain kunnollinen nuori nainen, joka vielä ymmärtäisi poikuuteni."

Niin se on, että maailma menee eteenpäin vaikka tällä palstalla kuinka sitä paheksuttaisiin.

Pitkän aikaahan se on jo noin mennyt. Eikä se paheksumalla muutu paremmaksi, mutta ei muutu huonommaksikaan. Ei se kyllä ole puolusteltavaakaan, että ei osaa valita kumppaniaan vaan täytyy jakaa itseään saadakseen hyväksyntää. Sitä hyväksynnän hakemista se jakaminen yleensä on nuorilla naisilla. Saavat toki sitä "hyväksyntää" kusipäiden keskuudessa ja saavat heiltä munaa, mutta todellisuudessahan nämä panomiehet sitten selän takana naureskelee niille lutkille, että miten helposti ne on jalat auki.

Eikä se siitä varmasti muutu kuin huonompaan suuntaan tulevaisuudessa.
        Siksi onkin lopulta ihan hyvä, että ätmit ei sotkeudu noihin sairaisiin kuvioihin. Pillua saa reilusti huorilta jos mieli tekee. Lutkiin en koskisi millään hinnalla.

• aina on ollut
        helka kirjoitti:

"Tämä on juuri pelottavaa kun lähes samanikäiset naiset kuin minä omaavat niin helvetisti seksikokemusta, että koen mahdottomuudeksi löytää jostain kunnollinen nuori nainen, joka vielä ymmärtäisi poikuuteni."

ja tulee olemaan huoraamista. Panoringeissä tungosta on todella.

• ...

Joo ja sitten kun saisit sen kokemattoman ujon neidon, niin täällähän sinä vinkuisit, että se oli huono sängyssä ja pettäisit häntä jonkun kokeneen naisen kanssa. Niin se menee oikeassa elämässä, joten mitä jos jättäisit nyt nuo tekopyhyydet väliin.

• Jii007
        ... kirjoitti:

Joo ja sitten kun saisit sen kokemattoman ujon neidon, niin täällähän sinä vinkuisit, että se oli huono sängyssä ja pettäisit häntä jonkun kokeneen naisen kanssa. Niin se menee oikeassa elämässä, joten mitä jos jättäisit nyt nuo tekopyhyydet väliin.

Sä oot kyllä kujalla kuin puliukko.

Miten ätmi pettää jos on jumalaton työ edes saada se yksi nainen?

Ja huonohan se kokematon ätmikin on sängyssä. Ei sitä mikään lutka edes harkitse panokaveriksi niin kauan kun panomiehiä pyörii ympärillä.
        Yhdessä sen kokemattoman naisen kanssa olisi kivempi opetella ne seksiasiat ja sen mistä toinen tykkää.

Se on toisaalta ihan sama kun en kuitenkaan pääse panemaan ikinä, saati sitten päädy parisuhteeseen sen kokemattoman ja ujon naisen kanssa. Jonkun lutkanhan se minäkin saan jos edes naisen saan.

• niujuh6hj6h5g5hhhyyv

Jaa no sittenhän on ytn.

• Jii007

Ei muuten ole. Sanoisin, että KTN, koska nainen saa seksiä niiiiiin paljon helpommin kuin mies. Aloittaja jo mainitsi, että mikä tämä nainen oikeasti on.
        YTN olisi sitten jo paljon kauniimpi, laihempi, rikas, kaikki miehet pyörisivät ympärillä jne.

• pohtii täällä vaan
        Jii007 kirjoitti:

Ei muuten ole. Sanoisin, että KTN, koska nainen saa seksiä niiiiiin paljon helpommin kuin mies. Aloittaja jo mainitsi, että mikä tämä nainen oikeasti on.
        YTN olisi sitten jo paljon kauniimpi, laihempi, rikas, kaikki miehet pyörisivät ympärillä jne.

Vaikuttaako kunnollisuus muuten naisen tasoon?

Jos olis tosi kaunis, nuori, hoikka, rikas, kiva mutta tuollainen lutka niin onko silti ytn? Vai laskeeko tollanen käytös naisen tasoa?
        Ja sit taas toisaalta voiko hyvä petikäytös nostaa esim. perustason naisen ytn-levelille?

• Jii007
        pohtii täällä vaan kirjoitti:

Jos olis tosi kaunis, nuori, hoikka, rikas, kiva mutta tuollainen lutka niin onko silti ytn? Vai laskeeko tollanen käytös naisen tasoa?
        Ja sit taas toisaalta voiko hyvä petikäytös nostaa esim. perustason naisen ytn-levelille?

Ihmisten mielipiteisiinhän se vain vaikuttaa onko lutka vai ei, mutta tasoahan se korostaa kun on paljon kysyntää. On ihan sen naisen oma päätös sitten onko kunnollinen YTN vaiko lutka YTN. Kuitenkin kannattaa muistaa se, että se maine voi vaikuttaa sitten aika moneen asiaan myöhemmin.

On mielestäni ihan sama onko ATN, KTN vai YTN jos on vain kunnollinen nainen.
        Ainakin itse saan sellaisen mielikuvan lutkista, että jos joutuu sellaisen kanssa suhteeseen niin se ei kestä ikinä pitkään. Heillä kun tuntuu olevan pakonomainen tarve jakaa itseään. Luultavasti lutka myös pettää suhteessa kun on tottunut siihen, että saa paljon seksiä eri miehiltä, ja tietää sen, että saa sitä seksiä helposti maineensa avulla.
        Lutkan mainehan ei haittaa lainkaan jos on pelkkien panojen perässä, mutta suhteesen pääsyä se vaikeuttaa.

• ht ...
        pohtii täällä vaan kirjoitti:

Riippuu keneltä kysyy.. Palstan periaatteellisilta neitsytvaatijoilta jos kysyy niin taso suorastaan romahtaa.

Todellisuudessa kun kukaan ei yleensä historiaansa edes ääneen huutele, niin eihän kukaan sitä tiedä joten eihän se haluttavuus muiden silmissä muutu miksikään (poikkeuksena kun menee tv ohjelmaan asiaa selittämään). :P

Lisäksi harvaa miestä oikeasti ihan suunnattomasti kiinnostaa naisen aiemmat seksisuhteet. Luultavasti usemmat haluaisi mieluumin vähemmän kokeneen naisen, mutta jos on ihastunut toiseen, niin ei se tunne siitä hirveästi muutu vaikka naisella ois aiemmin ollut muita kumppaneita.

Toisaalta.. Ihan elävässä elämässä kun olen itsekin kuullut ihan liikaakin erään naisen vieläpä melko tuoreista seksiseikkailuista, niin täytyy myöntää että kyllä ne aika luotaantyöntävän kuvan antaa. Kyllä se suhtautuminen toiseen ihmiseen noiden kautta muuttuu. En voisi enää oikein kuvitellakaan mitään parisuhdetta naiseen, koska en varmasti voisi koskaan kuvitella enää olevani mikään erikoistapaus seksissä ja sängyn puolella. Pikemminkin vaan yksi pano muiden joukossa. Ja kun nyt suhteessa vaan seksi ja intiimi kanssakäyminen on tärkeää, niin jos siitä tappaa kaiken tunteen pois ja kokee sen tilanteen vaan epämiellyttäväksi, niin tuskinpa se suhde koskaan toimisi.

Ja jos ihmisille kumppanin seksuaalinen käytös ei olisi mitenkään tärkeää, niin silloinhan pettäminenkään, nimenomaan seksin suhteen, ei olisi niin paheksuttua ja kamalaa. Hieman samalla tavalla ne aiemmatkin suhteet ja seksuaalinen käytös vaikuttavaa siihen miten sen toisen seksuaalisuuden kokee (vaikkei siinä olekaan mukana sitä luottamuksen menettämistä).

Että kyllä se vaan vaikuttaa. Vaikutuksen määrää onkin sitten vaikeampi arvioida ja riippuu varmasti miehestä. Joillekin on ehdottoman tärkeää, joillekin vaikuttaa hieman, jotkut ei voisi vähempää välittää.

• 14+18
        ht ... kirjoitti:

Riippuu keneltä kysyy.. Palstan periaatteellisilta neitsytvaatijoilta jos kysyy niin taso suorastaan romahtaa.

Todellisuudessa kun kukaan ei yleensä historiaansa edes ääneen huutele, niin eihän kukaan sitä tiedä joten eihän se haluttavuus muiden silmissä muutu miksikään (poikkeuksena kun menee tv ohjelmaan asiaa selittämään). :P

Lisäksi harvaa miestä oikeasti ihan suunnattomasti kiinnostaa naisen aiemmat seksisuhteet. Luultavasti usemmat haluaisi mieluumin vähemmän kokeneen naisen, mutta jos on ihastunut toiseen, niin ei se tunne siitä hirveästi muutu vaikka naisella ois aiemmin ollut muita kumppaneita.

Toisaalta.. Ihan elävässä elämässä kun olen itsekin kuullut ihan liikaakin erään naisen vieläpä melko tuoreista seksiseikkailuista, niin täytyy myöntää että kyllä ne aika luotaantyöntävän kuvan antaa. Kyllä se suhtautuminen toiseen ihmiseen noiden kautta muuttuu. En voisi enää oikein kuvitellakaan mitään parisuhdetta naiseen, koska en varmasti voisi koskaan kuvitella enää olevani mikään erikoistapaus seksissä ja sängyn puolella. Pikemminkin vaan yksi pano muiden joukossa. Ja kun nyt suhteessa vaan seksi ja intiimi kanssakäyminen on tärkeää, niin jos siitä tappaa kaiken tunteen pois ja kokee sen tilanteen vaan epämiellyttäväksi, niin tuskinpa se suhde koskaan toimisi.

Ja jos ihmisille kumppanin seksuaalinen käytös ei olisi mitenkään tärkeää, niin silloinhan pettäminenkään, nimenomaan seksin suhteen, ei olisi niin paheksuttua ja kamalaa. Hieman samalla tavalla ne aiemmatkin suhteet ja seksuaalinen käytös vaikuttavaa siihen miten sen toisen seksuaalisuuden kokee (vaikkei siinä olekaan mukana sitä luottamuksen menettämistä).

Että kyllä se vaan vaikuttaa. Vaikutuksen määrää onkin sitten vaikeampi arvioida ja riippuu varmasti miehestä. Joillekin on ehdottoman tärkeää, joillekin vaikuttaa hieman, jotkut ei voisi vähempää välittää.

Olisipa mielenkiintoista tietää miten sen kokeneisuuden tason näkee, ts. mistä se päätellään.

Yksikään mies, josta olen ollut kiinnostunut, ei ole ottanut asiaa puheeksi. Olen kelvannut erittäin hyvien miesten kanssa pitkiin suhteisiin/avoliittoon (avioliittoon en halua). Olen kyllä ilman estoja nauttinut seksistä sinkkuaikoina lukuisien kumppanien kanssa - miksi en olisi, jos olen sitä halunnut? Kieltäytymisen filosofia olisi ilmeisesti jalostanut? Jos en halua tasoni nousevan (koska ei yksinkertaisesti ole olemassa parempia miehiä, joihin olen jo "kykenevä"), miksi kiusaisin itseäni seksipaastolla?

• tositeoria
        14+18 kirjoitti:

Olisipa mielenkiintoista tietää miten sen kokeneisuuden tason näkee, ts. mistä se päätellään.

Yksikään mies, josta olen ollut kiinnostunut, ei ole ottanut asiaa puheeksi. Olen kelvannut erittäin hyvien miesten kanssa pitkiin suhteisiin/avoliittoon (avioliittoon en halua). Olen kyllä ilman estoja nauttinut seksistä sinkkuaikoina lukuisien kumppanien kanssa - miksi en olisi, jos olen sitä halunnut? Kieltäytymisen filosofia olisi ilmeisesti jalostanut? Jos en halua tasoni nousevan (koska ei yksinkertaisesti ole olemassa parempia miehiä, joihin olen jo "kykenevä"), miksi kiusaisin itseäni seksipaastolla?

Se riippuu naisen iästä näkyykö naamasta.
        Kuten toi Neeakin on hyvä esimerkki. On vasta 20-vuotias ja näyttää jo nyt ikäistään vanhemmalta. Tilanne kostautuu kun mennään yli 3-kympin.
        Kaikkia miehiä se ei haittaa, kunhan vaan saa joltain seksiä. Siksi sun kaltaisetkin menestyy parisuhdemarkkinoilla. Aina on puutteessa olevia miehiä, jotka ei välitä niin tarkasti ketä kohdalle osuu.

• ht ...
        14+18 kirjoitti:

Niin. Eihän sitä yleensä näekään jos ei toinen erehdy sitä kertomaan. (Tai päädy televisioon sitä koko suomelle selittämään. ;)

Mutta tosiaan, voin kyllä omasta kokemuksestakin kertoa että jos nainen alkaa luettelemaan kovin innolla kaikkia seksiseikkailuitaan muiden miesten kanssa, niin joo. Kyllä se aika hyvin halut tappaa.

Siis kun ihan oikeasti olen saanut mm. naiselta viestiä, jossa on kysellyt minua yöllä luokseen, ja silloin en ole paikalle ehtinyt... Sitten seuraavana päivänä on tavattu ja juteltu, ja on käynyt ilmi että nainen ottanut baarista matkaansa tyypin X, jonka kanssa oli sitten paneskellut yöllä ja aamulla, niin... Vaikka ei ollakaan oltu suhteessa (eli nainen on ollut ihan täysin vapaa tekemään niin, eikä minulla ole ollut asiaan mitään sanomista), niin luuletko että tuon jälkeen minulla oli juurikaan mitään intressiä ajatella esim. parisuhdetta naiseen?
        (No, voin kertoa että se nainen on nyt sitten aika tukevasti jossain "friendzonella", eikä enää ainakaan parisuhde-kandidaattina.)

Kyllä sellainen kovin innokas seksihurjastelu kertoo jotain ajatusmaailmasta...

Jos siis naisen ajatusmaailma on selvästi lähinnä se että "Nyt panettaa, saisikohan tuolta mieheltä? Ai ei juuri nyt ehtinyt, no otetaas joku seuraava sitten." niin eipä tuollainen kauheasti mitään yhteenkuuluvuuden tunnetta tai haluja herätä. Siis että kun panettaa, niin kuka vaan mies menee. Ei myöskään anna kuvaa kovin "sitoutuvasta" ja luotettavasta henkilöstä parisuhteeseen. Lisäksi tulee mieleen että on melkoiset tautiriskitkin vaikka kuinka käyttäisi kumia. Kyllä siinä intressit tuollaiseen henkilöön aika pahasti menee - pitäisi olla aika korviaan myöten ihastunut että voisi vaan olla välittämättä ja ajatella pelkkiä henkilön hyviä puolia. Tai sitten suhtautua itsekin seksiin niin että "panee kaikkea mikä liikkuu, seksiähän se vaan on".

Tuo nyt oli aika ääripään esimerkki, mutta samalla ihan oikeasta elämästä. Mielipide naisesta olisi varmasti ollut aivan toisenlainen, ja samalla mahdollinen mielenkiinto suhteeseen aivan eri luokkaa, jos nainen olisi vaikkapa ollut se palstallakin paljon puhuttu neitsyt-nainen (eikä baarista jatkuvasti eri miehiä kotiin raahaava *kröhöm* "sellainen nainen").

Vaikken siis mitään neitsyttä ole itselleni vaatimassa, niin kyllä se jossain se raja menee minkä jälkeen naisen seksihistoria alkaa olemaan ylimääräistä painolastia ja vaikuttamaan ajatuksiin suhteesta. Ja tuskinpa olen ainoa mies joka niin ajattelee.

• ikäloppu kurppa
        tositeoria kirjoitti:

Se riippuu naisen iästä näkyykö naamasta.
        Kuten toi Neeakin on hyvä esimerkki. On vasta 20-vuotias ja näyttää jo nyt ikäistään vanhemmalta. Tilanne kostautuu kun mennään yli 3-kympin.
        Kaikkia miehiä se ei haittaa, kunhan vaan saa joltain seksiä. Siksi sun kaltaisetkin menestyy parisuhdemarkkinoilla. Aina on puutteessa olevia miehiä, jotka ei välitä niin tarkasti ketä kohdalle osuu.

Jos nyt yhtään kuuntelit, mitä tyttö ohjelmassa puhui niin hänellä oli ollut muutenkin rankkaa esim. äiti oli kuollut syöpään kun tyttö oli 13 v...sitten isän uusperheeseen asumaan ja siitä koulukotiin tms. Ei kun mielestä mitenkään mainostanut harrastavansa yhden illan juttuja mutta siitä aiheesta oli "kivasti" saatu pätkä mainokseen.

• marianne89...
        ht ... kirjoitti:

Niin. Eihän sitä yleensä näekään jos ei toinen erehdy sitä kertomaan. (Tai päädy televisioon sitä koko suomelle selittämään. ;)

Mutta tosiaan, voin kyllä omasta kokemuksestakin kertoa että jos nainen alkaa luettelemaan kovin innolla kaikkia seksiseikkailuitaan muiden miesten kanssa, niin joo. Kyllä se aika hyvin halut tappaa.

Siis kun ihan oikeasti olen saanut mm. naiselta viestiä, jossa on kysellyt minua yöllä luokseen, ja silloin en ole paikalle ehtinyt... Sitten seuraavana päivänä on tavattu ja juteltu, ja on käynyt ilmi että nainen ottanut baarista matkaansa tyypin X, jonka kanssa oli sitten paneskellut yöllä ja aamulla, niin... Vaikka ei ollakaan oltu suhteessa (eli nainen on ollut ihan täysin vapaa tekemään niin, eikä minulla ole ollut asiaan mitään sanomista), niin luuletko että tuon jälkeen minulla oli juurikaan mitään intressiä ajatella esim. parisuhdetta naiseen?
        (No, voin kertoa että se nainen on nyt sitten aika tukevasti jossain "friendzonella", eikä enää ainakaan parisuhde-kandidaattina.)

Kyllä sellainen kovin innokas seksihurjastelu kertoo jotain ajatusmaailmasta...

Jos siis naisen ajatusmaailma on selvästi lähinnä se että "Nyt panettaa, saisikohan tuolta mieheltä? Ai ei juuri nyt ehtinyt, no otetaas joku seuraava sitten." niin eipä tuollainen kauheasti mitään yhteenkuuluvuuden tunnetta tai haluja herätä. Siis että kun panettaa, niin kuka vaan mies menee. Ei myöskään anna kuvaa kovin "sitoutuvasta" ja luotettavasta henkilöstä parisuhteeseen. Lisäksi tulee mieleen että on melkoiset tautiriskitkin vaikka kuinka käyttäisi kumia. Kyllä siinä intressit tuollaiseen henkilöön aika pahasti menee - pitäisi olla aika korviaan myöten ihastunut että voisi vaan olla välittämättä ja ajatella pelkkiä henkilön hyviä puolia. Tai sitten suhtautua itsekin seksiin niin että "panee kaikkea mikä liikkuu, seksiähän se vaan on".

Tuo nyt oli aika ääripään esimerkki, mutta samalla ihan oikeasta elämästä. Mielipide naisesta olisi varmasti ollut aivan toisenlainen, ja samalla mahdollinen mielenkiinto suhteeseen aivan eri luokkaa, jos nainen olisi vaikkapa ollut se palstallakin paljon puhuttu neitsyt-nainen (eikä baarista jatkuvasti eri miehiä kotiin raahaava *kröhöm* "sellainen nainen").

Vaikken siis mitään neitsyttä ole itselleni vaatimassa, niin kyllä se jossain se raja menee minkä jälkeen naisen seksihistoria alkaa olemaan ylimääräistä painolastia ja vaikuttamaan ajatuksiin suhteesta. Ja tuskinpa olen ainoa mies joka niin ajattelee.

"Ja tuskinpa olen ainoa mies joka niin ajattelee."

Siis valtaosalle IHMISISTÄ ylipäänsä menee jossain se raja. Myös naisille, että minkälaisia määriä on mieheltään valmis enää kuulemaan, ennen kuin alkaa mennä jo yökötyksen puolelle.

Naiset tosin muutenkaan harvemmin panevat kaikkia tarjolla olevia ehdokkaita, miehistä taas on s24:ssäkin aika moni sanonut panevansa lähes ketä tahansa naista johon vaan tarjoutuu mahdollisuus. Vaikka miten jauhaisi sitä iänikuista "naisilla onkin enempi valinnanvaraa" -juttua, niin ei voi mitään, kyllä se että ketä tahansa tarjokasta panee on epätoivoisempaa kuin se että edes jotenkin valikoisi.... Sitäpaitsi, sekin että naisilla on enemmän valinnanvaraa (tosin vain känniseen yhden illan) seksiin johtuu lähinnä miesten löyhistä kriteereistä seksikumppanin suhteen.

• Sexual Jihad

Naisen seksuaaliset halut ovat kyltymättömät.

• tässä on totuus

tollasille naisille on ihan oma nimityskin

• tosta voisi pyytää

rahaa, mutta hän ei tee sitä työksi;) se on hänelle vain harrastus.

• se selittänee
        tosta voisi pyytää kirjoitti:

rahaa, mutta hän ei tee sitä työksi;) se on hänelle vain harrastus.

Ehkä hän onkin suuri filantrooppi.

• En ole koskaan ymmärtänyt, miksi miehet ensin valittavat kun naiset ovat niin valikoivia ja sitten jos eivät ole, niin huorittelevat.

En käsitä, miten Neean kaltainen käyttäyminen haittaa oikeastaan ketään miestä.

• ryppis

Logiikka ei ole suurimalle osalle ihmisiä mikään vahvuusalue.

Syitä lötyy kyllä erilaisia, mutta arvioisin suurimmaksi huorittelusyyksi sen, että miehiä ei niinkään harmita se, että naiset harrastavat seksiä vaan se, että naiset harrastavat seksiä jonkun muun kuin huorittelevan kanssaan. Jos siitä vielä puhutaan, syntyy negatiivinen tunne, jota ei osata tunnistaa oikein, jäsennellä ja käsitellä positiivisella tavalla. Reaktio on sitten aggressiivisen kateellinen, kuten Suomessa on tapana olla tällaisissa asioissa, kuten vaikkapa jos joku kertoo että hänellä on omaisuuttaa/tuloja.

• Insider2

Eihän se ketään haittaa.

MUTTA JOS ET EROTA EROA PANON JA TYTTÖYSTÄVÄN VÄLILLÄ NIIN HANKIA APUA!

Tämä neitonen on pano.

Tyttöystäväksi hänestä ei ole. Piste.

• panorinkien kasvatti
        Insider2 kirjoitti:

Eihän se ketään haittaa.

Tämä neitonen on pano.

myöhemmällä iällä liittynee valtavaan yh-pilluarastoon, kyllä kelpaa olla panomies.

• Insider2 kirjoitti:

Eihän se ketään haittaa.

Tämä neitonen on pano.

"Tyttöystäväksi hänestä ei ole. Piste."

Miksei? Ei ole mitenkään väistämätöntä, että se jatkaa suhteessa samaa menoa kuin sinkkuna.

• äläviitsiollatyperä
        outsider1 kirjoitti:

"Tyttöystäväksi hänestä ei ole. Piste."

Miksei? Ei ole mitenkään väistämätöntä, että se jatkaa suhteessa samaa menoa kuin sinkkuna.

Parempi vain yleistää kuin havaita vahinko kolmen lapsen jälkeen. Viisas pääsee vähemmällä, niinkuin sanotaan.

Eli: Hänestä ei ole tyttöystäväksi.

• äläviitsiollatyperä kirjoitti:

Parempi vain yleistää kuin havaita vahinko kolmen lapsen jälkeen. Viisas pääsee vähemmällä, niinkuin sanotaan.

Eli: Hänestä ei ole tyttöystäväksi.

Yleistämisen taso tuntuu samalta kuin "kaveriton mies voi olla vaarallinen psykopaatti" (niinkuin kavereita omaava ei voisi...). Moisten haulikkotason tarkkuuden yleistysten sijaan voisi hankkia jotain tarkempaa tietoa juuri kys. henkilöstä.

Tietysti jokainen voi pitää mitä kriteerejä haluaa, mutta koska monet valittavat naisen löytämisen hankaluutta, niin voi ehkä miettiä, mitkä kriteerit ovat oikeasti oleellisia.

• Insider2
        outsider1 kirjoitti:

Yleistämisen taso tuntuu samalta kuin "kaveriton mies voi olla vaarallinen psykopaatti" (niinkuin kavereita omaava ei voisi...). Moisten haulikkotason tarkkuuden yleistysten sijaan voisi hankkia jotain tarkempaa tietoa juuri kys. henkilöstä.

Tietysti jokainen voi pitää mitä kriteerejä haluaa, mutta koska monet valittavat naisen löytämisen hankaluutta, niin voi ehkä miettiä, mitkä kriteerit ovat oikeasti oleellisia.

Yleisesti ottaen KAIKKI MIEHET lähtevät siitä että sitä kaupungin lainapyörää jota kaikki polkee varsinkin kun lähtevät humalassa kotiinpäin ja jättävät sen sitten jonnekin seuraavan ajattevaksi.
        Jossakin vaiheessa joku puhkaisee sen kuminkin siitä ja...

En tiedä mitä sinä poikanen sitten haet, mutta yrittäisit nyt tehdä edes muistiinpanoja.

• Insider2
        Insider2 kirjoitti:

Yleisesti ottaen KAIKKI MIEHET lähtevät siitä että sitä kaupungin lainapyörää jota kaikki polkee varsinkin kun lähtevät humalassa kotiinpäin ja jättävät sen sitten jonnekin seuraavan ajattevaksi.
        Jossakin vaiheessa joku puhkaisee sen kuminkin siitä ja...

En tiedä mitä sinä poikanen sitten haet, mutta yrittäisit nyt tehdä edes muistiinpanoja.

Kaikki miehet siis karttavat naista kun ETSIVÄT TYTTÖYSTÄVÄÄ.

Pano ei ole tyttöystävämateriaalia vaikka panisit sitä monta kertaa.
        Äläkä ainakaan väitä että se nainen siitä jotenkin paranisi jos olisi vakavassa suhteessa tai varsinkaan että kun olet hommannut sen kanssa pennun.

Laita tuo viimeinen isoilla kirjaimilla nyt ylös johonkin paperille, herranjumala.

• syy on tässä
        outsider1 kirjoitti:

Kaikkea mitä paljastat itsestäsi voidaan käyttää sinua vastaan. Eräässä palstalle linkitetyssä testissä viehätyit poikkeuksellisesti maskuliinisista naisista. Jo tuolloin ymmärsin, että kaikki erimielisyydet kanssasi johtuvat vain ja ainoastaan tästä yhdestä asiasta: sinä kiihotut miesmäisistä naisista!

Siispä tämäkin erimielisyytemme selittyy tällä. Minä pidän feminiinisistä, pieni leukaisista, siroista naisista. Minä en halua kylän polkupyörää.

Sinä pidät voimakas kasvoisista, isoleukaisista naisista. Samasta syystä sinä huolit myös kylän polkupyörän.

• Insider2
        syy on tässä kirjoitti:

Kaikkea mitä paljastat itsestäsi voidaan käyttää sinua vastaan. Eräässä palstalle linkitetyssä testissä viehätyit poikkeuksellisesti maskuliinisista naisista. Jo tuolloin ymmärsin, että kaikki erimielisyydet kanssasi johtuvat vain ja ainoastaan tästä yhdestä asiasta: sinä kiihotut miesmäisistä naisista!

Siispä tämäkin erimielisyytemme selittyy tällä. Minä pidän feminiinisistä, pieni leukaisista, siroista naisista. Minä en halua kylän polkupyörää.

Sinä pidät voimakas kasvoisista, isoleukaisista naisista. Samasta syystä sinä huolit myös kylän polkupyörän.

Tuota en tiennyt tuosta nimimerkistä.

Eka ajatukseni tuosta naisesta oli että "eikös toi oo hieman miesmäinen?"

Miesmäiset naiset juovat usein enemmän alkoholia ja harrastavat useimmiten enemmän irtosuhteita.

• ht ..
        outsider1 kirjoitti:

Jokaisella on omat kriteerinsä naiselle. Moni etenkin vähän seksiä harrastanut mies ja sellainen joka haluaa sitä romanttista ideaa siitä "yhdestä oikeasta", jonka kanssa kuuluu yhteen - kokee luultavasti kovin seksuaalisesti aktiivisen naisen sellaisena että siitä puuttuu se "ollaan toiselle se yksi ainoa oikea" aspekti.

Käytännössä tuollaisen naisen pitäisi pystyä johonkin aivan uskomattomaan urotekoon ja jatkuvasti kertoa miehelle että kuinka tämä on jollain tavalla ihan erilainen kuin ne kaikki aiemmat panot, jotta mies voisi sängyssä tuntea että nainen haluaa juuri häntä ja vain häntä.

Ihan samaahan useimmat naisetkin haluaa. Ja arvaa vaan onko kukaan mies niin tyhmä että erehtyisi joskus naiselle kertomaan jotain aiemmista panoistaan. Siinä kun alkaisi mies sängyssä naiselleen selittämään mitä tuli tehtyä sen ja sen exän kanssa ja kuinka jonkun kanssa harrasti vähän sitomisleikkejä ja sitten kuinka jollakulla oli niin kovin tiukka ettei meinannut sisään saada, yms. niin katsotaanpa tarvitseeko sellaisen miehen enää naisensa kanssa sen jälkeen seksiä harrastaa. Ei ainakaan sinä yönä. Jos sitä seuraavanakaan.

Kunnon pelimiehet varmasti osaa lirkutella jokaiselle naiselleen että kuinka tämä on jotenkin niin uniikki ja kuinka mies tuntee niin yhteenkuuluvuutta naiseen, yms. potaskaa. Vaikka olisivat juuri eilen samat jutut sepostaneet toiselle naiselle.

Nämä nyt oli _kärjistettyjä_ esimerkkejä. Eihän kukaan täysjärkinen ala siitä exästään sängyssä puhumaan ja siihen vertailemaan. Mutta siis samasta ilmiöstähän siinä on pitkälti kyse. Vaikkei sitä ääneen sanoisikaan, niin ei se tarkoita etteikö toinen pysty sitä asiaa päässään miettimään.

( Historia toistaa itseään, nainen jolla on tusinoittain suhteita takana, yms. mutta kaikki ovat jääneet lyhyiksi, toistaa sitä todennäköisesti tulevaisuudessakin. Turha odottaa itse olevansa poikkeus sääntöön.)

• perus menoa

Kauneus on katsojan silmissä, mutta en voisi sanoa tota Neeaa kauniiksi. Baarin hämyssä kelpaa silti monelle seksinnälkäiselle miehelle. Kymmenen vuoden päästä näyttää jo melko kulahtaneelta. Noinhan baaris yleensä käy, että se fiksu, ok-näkönen, mutta hiljainen jäbä saa poistua tyhjin käsin, kun nainen löytää jännempää seuraa.

• Insider2

Vaikuttaa nuorehkolta baariruusulta.

• ennustaja-akka
        Insider2 kirjoitti:

Vaikuttaa nuorehkolta baariruusulta.

10 vuotta lisää niin ton mimmin löytää Keravan lähiöbaarista etsimässä kolmelle kakaralleen uutta iskää.

• Casino Bicky Royale
        ennustaja-akka kirjoitti:

10 vuotta lisää niin ton mimmin löytää Keravan lähiöbaarista etsimässä kolmelle kakaralleen uutta iskää.

Miksi hän Keravalle muuttaisi? Hänhän asuu jo Turussa, eli vaihtanee pian osoitteensa Varissuolle, isoon 70-lukuiseen kerrostaloon, jonka ikkunasta hän katselee kaihoisasti kun yläkerran luntun luota lähtee taas se nahkaliiviin pukeutunut tatuoitu tyly mies, joka maahanpolkemalla maahanpolkee jonkun mikkihiiren sateenvarjon astellessaan kadulle, jossa nousee Dodge Ram -jyystöautoonsa.

• Ikisinkku M

Ylipainoinen, ei mitenkään hehkeä jakarinainen, häiritsee linkin tekstissä mainittu "turkulaisneidon" kun tuosta on neito kaunoinen kaukana. Viiden vuoden päästä tuo on elähtänyt yhäri, kymmenen vuoden päästä lihava elähtnyt yhäri ja kahdenkymmenen vuoden päästä mikä lie.

• atm.

Ei ole kaksinen muija. Jakari jolla ei ole aivoissa järkeä.

• Huh..!

Legot jo tuossa iässä samassa kunnossa kuin viime viikkoisella Artolla

• ikäloppu kurppa

Tyttö tiedosti asian itsekin ja sanoi, että haluisi laittaa legot kuntoon.

• Aisuri Timppa

Kunpa tyttärenikin tyytyisi jakamaan pillua pelkillä laivareissuilla niin minäkin nukkuisin yöni paremmin.

• Jii007

Kovat oli taas vaatimukset miesten suhteen.
      Olipa kyllä kaikkiaankin aika klassinen tapaus.

- Muija halusi selvästi jännämiehen.
      - Friendzonetti mukavan miehen, jonka tapasi speed datingissa.
      - Päätyi samaan hyttiin mukavan miehen kaverin kanssa.

• sdrw345

u mad?

Siis mikä on teidän ongelma tässä? Se että Neea tekee omat valintansa ja viettää aikaa kuten haluaa? Vai että joku muu mies pääsee Neean kanssa pukille ja te ette? Mikä teitä tässä siis kaivertaa?

Eihän teidän tarvitse olla Neean kanssa jos ette halua. Eikä se ole teiltä mitään pois jos Neea paneskelee muiden kanssa - eihän teillä alunperinkään ollut mitään mahdollisuuksia päästä hänen perseelleen. Joten ette häviä mitään, mutt amiksi olette katkeria?

• ätmi

Mitä se sulta on pois, mitä ihmiset täällä siitä kirjoittaa?

• Hassua mut..

"- eihän teillä alunperinkään ollut mitään mahdollisuuksia päästä hänen perseelleen."

Ai ei vai? :D

Ootko varma?

" Joten ette häviä mitään, mutt amiksi olette katkeria? "

Kuka tässä häviämisestä on puhuttu mitään.
        Kommentoidaan vain naisten jakamista.

• Niin varmaan
        Hassua mut.. kirjoitti:

"- eihän teillä alunperinkään ollut mitään mahdollisuuksia päästä hänen perseelleen."

Ai ei vai? :D

Ootko varma?

" Joten ette häviä mitään, mutt amiksi olette katkeria? "

Kuka tässä häviämisestä on puhuttu mitään.
        Kommentoidaan vain naisten jakamista.

Niinpä, sitä vartenhan tämä palsta on. Ketään ei harmita ettei pääse pukille tuollaisen mitäänsanomattoman ja rumahampaisen jakarin kanssa. Neea ei ole mikään saalis, joten emme menetä yhtään mitään. Täällä samankaltaiset jakorasiat puolustelevat tuota naista.

• jäbä

Jos toi nainen olis ollut mun tyyppiä niin oisin varmaan hakannut päätä seinään, mutta kun tämä nainen ei vastaa meikäläisen naisihannetta pätkääkään niin ei haittaa ollenkaan.

Baareissa ite ainakin lähtökohtasesti olen kavereideni kanssa, eikä baareissa hirveästi kulje minun tyyppisiäni naisia. Hommaan naiseni todennäköisesti aivan jostain muualta. :)

• 4+10

Mitä pahaa? Rehellinen likka; tykkää mulk..ta. Kuten norminaisen kuuluukin.

Nätti naama, ne jotka sitä haukkuu ovat kai vain kateellisia kun itse joutuvat näkemään vaivaa kun eivät saa omalla naamallaan yhtä helposti seuraa.

Lisäksi Neea tulee pärjäämään tulevaisuudessa elämässään paremmin kuin hyvin, kestää vastoinkäymiset ja pärjää omillaan toisin kuin jotkut pumpulissa kasvatetut isin pikku rinsessat.

• hjdhgsjds

Hyi saatana, mitä kaksinaismoralistia sakkia täällä tekopyhistelemässä.

On se ihme, että pillu saastuu käytöstä, mutta mulkku ei. Hävetkää imbesillit!

• WankMan

Eihän nykyään oo muutaku kiertopalkintoja 85% 18v täyttäneistä muijista on poljettu jo löysäksi. Tähän auttaa vaan Payttayalle tiukempien röörien metsästykseen lähteminen! Jos tähän ei ole rahaa niin flesu tilaukseen!

• vittu=D

ei oo kyllä huora vitun mätisäkit :D on mun isosisko

• mätisäkit

siis. tää kyseinen henkilö on mun isosisko, eikä ole mikään horatsu, vitun laardisäkit. ja ei ole vapaaehtoisesti ilmoittautunut ohjelmaan, vaan hänet ilmoitti henkilö, jota hän ei itsekkän tiedä. ongelmia?

• ---------

Keksin siskollesi hyvän joululahjaidean: ehkäisypillereitä ja kondomeja. Tulee varmasti käyttöön! Minä ainakin arvostan käytännöllisiä lahjoja.

• 5+8

Sinkkuina ollaan sinkkuja ja tehdään mitä halutaan, varattuina ollaan sitten varattuja ja kunnollisia. Tunnen pari tällaista naista, ihan lähipiiristäm jotka sinkkuina sitten hakivat sanotaanko joka vkloppu uusi pano. Molemmat onnellisesti naimisissa, lapsia, ja ei ole mielessä muut miehet. Tuo on pahin ennakkoluulo miehiltä ja naisilta, että jos sinkkuna mies/nainen haki paljon kokemusta niin ihminen jatkaisi sitä samaa suhteessa. Miksi jatkaisi jos sinkkuna sai kokea kaikkea erilaista? Epäilisin ennemminkin ihmistä jolla on hyvin vähän kokemusta tai ei lainkaan, että herääkö joskus se ajatus että on menetetty jotain kun ei saanut kokea mitään muuta. Ei ihmisiä voi raa'asti yleistää, ja omat ennakkoluulot olis joskus hyvää kriittisesti pohtia.

• jörnijä

No mä olen tuota jörninyt pariinkiin otteeseen,samoin mun velipoika ja frendi. ketään ei tienny että samaa muijaa painettu ennenkun se rävähti telkkarista naamalle.oli naurussa pitelemistä kun asia siinä hetkessä tajuttiin!!

• ei jatkoon

hah, linkin videolla sanotaan kanta-asiakkaiden saavan alennusta :D

varmaan kupan, 293% varmemmalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe