Eli olen yrittänyt jo pitemmän aikaa saada takamustani, reisiäni ja vatsaani. Olen vasta 15 ja alamahani pömpöttää niin kuin raskaus olisi puolessa välissä jo menossa. Raskauden vaaraa ei kuitenkaan ole. Olen jo pidemmän aikaa polkenut kuntopyörää ja tehnyt vatsalihasliikkeitä, jotka eivät ole tepsineet. Tarvitsisin nyt liikkeitä, jotka todella kiinteyttäisivät mainitsemiani paikkoja.
Miten saan nämä kiinteämmiksi?
4
573
Vastaukset
- pöhö
mul on just sama ongelma ja oon kans 15 v. ite lenkkeilen paljon, mut siitkään ei tunnuolevan apuu. must tuntuu et kaikki noi kiinteytyy ku syön sopivasti n.2500kj ja pidän urheilussa välipäiviä säännöllisesti, vaikeet vaa on ku en onnistu pitää välipäivii ja urheilen yleensä joka päivä yli 3h, mut ain ku onnistun pari viikkoo tossa jutussa niin mität pienenee...
- asfdgv
Rupea kävelemään ja kuntoilemaan päivittäin! Kävele/hölkkää joka päivä vähintään puoli tuntia, tee vatsalihasliikkeitä joissa jalkasi ovat esim sänkysi päällä niin että jalkasi muodostavat 90 asteen kulman ja nosta ylävartaloasi, kädet päätä tukien, ja pidä siinä kymmenen sekunnin ajan. Toista 15 kertaa joka päivä. Tai ala harrastaa vaikka aerobicia tai tanssia tai uintia nii luulisi että ylimääräiset pömpötykset muotoutuisivat vähemmän pömpöttäviksi! Muista myös syödä suht terveellisesti.
- olen onnistunut
istumaan jalkojesi päälle ja nostele takapuoltasi reisien ja vatsalihasten avulla siten, että olet polvillasi. Tee tämä mahdollisimman hitaasti ylös ja alas. toistoja aluksi 10 kertaa ja lisää niin moneen kuin vain suinkin.Tämän avulla takuulla kiinteydyt alapäästäsi ja mahastasi. Kokeile edes. Näin helppoa se on.
- Madonna
Lisävinkkejä kaivataan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786