luomurinnat, mitä mieltä ootte?:) http://aijaa.com/BMtTEX
mielipidettä! (kuva)
13
712
Vastaukset
- surullinen runkkaaja
Nännit? ;-(
- poikuli
Vähän turhan isot mun makuun.
Mun mielestä pienet olis paremmat, mut en valittas jos muijalla ois tollaset. - m,enelenkille
Hyi vittu mikä läski
- justlikethat
ei sun tarvi esitellä rintojas saadakses poikie huomio :)
sust varmasti löytyy nii paljon luonnetta että voit jättää nämä pois, ei tarvitse alentua.
(:- miehet...
anteeks vaan "justlikethat" mut jos tää nainen haluis huomioo ni se varmaa kertois yhteystietonsa tai jotain. miehet vaan kehuu naisia todella harvoin joten ymmärrän kyllä helvetin hyvin miks hän pisti kuvansa tänne anonyyminä
- tissien puristelija
Hhhhhhhmmmmm kunnon tiiissipano olis kutaa aaaahhhh.
- Ihanat <3
Kyllä itse taas rakastan! :)
Harmi kun tuollaisia varustuksia vaan on niin harvalla suomessa, niin on senkin takia ollut niin hankalaa löytää kumppania. ontisi mahtavat tissit
- ei ole nuori
Tämä nainen ei kyllä kuulu nuorten palstalle, ei alle 30 vuotiaalla ole tuollaista kehoa. Enkä nyt tarkoita tissejä vaan muuta kehoa.
- -99
Kyl on.
kaunis
Kyllä pienet ja kiinteät on kivat. Mutta kauniit ne on nuokin.
- Pikkuvinkki
Tiesithän, että nykyteknologialla, pystyisimme jäljittämään, kuka oikeasti olet. Ja tämä on vielä melko helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62958
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 58768
- 55673
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95589- 57580
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554