Olen naimisissa kahtakymmenettä vuotta ja onnistuin tekemään viime viikonloppuna suhteen pahimman virheen. Minulla on muutamia 20-23 vuotiaita naisia ystävinä, joiden kanssa olen viikottain viettänyt laatuaikaa heidän luonaan vaimoni suostumuksella. Tuolloin asia ei ole ollut hänelle ongelma. Kuitenkin viime viikonloppuna tapasin uuden tuttavuuden kaupungilla ja ilta johdatti meidät hänen luokseen viettämään yön yhdessä. En kysynyt vaimoltani lupaa tällä kertaa, koska oletin sen olevan hyväksyttävää koska meillä on aina ennenkin ollut hyvä yhteisymmärrys tästä asiasta ja olen saanut tehdä muiden kanssa sen mitä vaimoni ei niin usein halua. Vaimo kuitenkin suuttui asiasta aamulla kerrottuani missä yöni vietin ja nyt olemme riidelleet viikolla asiasta paljonkin. Onko kellään vastaavia kokemuksia omissa suhteissanne? Miten voisin parhaiten lepyttää vaimoni ja miksi tämä yksittäinen tapaus sai hänet suuttumaan?
Pettäminen
6
300
Vastaukset
- liisbetti91
Aika paha.. Kyse on varmaankin siitä että vaimosi haluaa hyväksyä tekemisesi etukäteen. Suosittelisin lepytykseksi viikonlopun kestävää kylpylälomaa kaikilla herkuilla ja jatkossa kertomaan noista etukäteen vaimolle suuttumusten välttämiseksi. Tsemppiä! :)
- Kaikenlaisia pukkia
Siehän se vasta Timo taidat olla.
- touretto
Miksi olet yhdessä vaimosi kanssa jos muu seura kiinnostaa? Eikö olisi helpompaa erota niin ei tarvitse selitellä tekemisiään kotona?
- Mokakunkku(ko?)
Kahdettakymmenettä onkin sulle varmaan liian vaikea sana noista muista aivoituksistasi päätellen.
- bjkö
olisiko kyse siitä kun olet jättänyt kertomatta? niin voisi olettaa että välillänne on tapahtunut jotain kun aijemmin olet ollut niin avoin
- Ootteko tyhmiä?!
Miksi vastaatte trollille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443022Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362641Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532594Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1042277Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482104Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501556
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231228Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185