Pettäminen

mies45v

Olen naimisissa kahtakymmenettä vuotta ja onnistuin tekemään viime viikonloppuna suhteen pahimman virheen. Minulla on muutamia 20-23 vuotiaita naisia ystävinä, joiden kanssa olen viikottain viettänyt laatuaikaa heidän luonaan vaimoni suostumuksella. Tuolloin asia ei ole ollut hänelle ongelma. Kuitenkin viime viikonloppuna tapasin uuden tuttavuuden kaupungilla ja ilta johdatti meidät hänen luokseen viettämään yön yhdessä. En kysynyt vaimoltani lupaa tällä kertaa, koska oletin sen olevan hyväksyttävää koska meillä on aina ennenkin ollut hyvä yhteisymmärrys tästä asiasta ja olen saanut tehdä muiden kanssa sen mitä vaimoni ei niin usein halua. Vaimo kuitenkin suuttui asiasta aamulla kerrottuani missä yöni vietin ja nyt olemme riidelleet viikolla asiasta paljonkin. Onko kellään vastaavia kokemuksia omissa suhteissanne? Miten voisin parhaiten lepyttää vaimoni ja miksi tämä yksittäinen tapaus sai hänet suuttumaan?

6

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liisbetti91

Aika paha.. Kyse on varmaankin siitä että vaimosi haluaa hyväksyä tekemisesi etukäteen. Suosittelisin lepytykseksi viikonlopun kestävää kylpylälomaa kaikilla herkuilla ja jatkossa kertomaan noista etukäteen vaimolle suuttumusten välttämiseksi. Tsemppiä! :)

• Kaikenlaisia pukkia

Siehän se vasta Timo taidat olla.

• touretto

Miksi olet yhdessä vaimosi kanssa jos muu seura kiinnostaa? Eikö olisi helpompaa erota niin ei tarvitse selitellä tekemisiään kotona?

• Mokakunkku(ko?)

Kahdettakymmenettä onkin sulle varmaan liian vaikea sana noista muista aivoituksistasi päätellen.

• bjkö

olisiko kyse siitä kun olet jättänyt kertomatta? niin voisi olettaa että välillänne on tapahtunut jotain kun aijemmin olet ollut niin avoin

• Ootteko tyhmiä?!

Miksi vastaatte trollille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2588
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1943
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      23
      1886
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      20
      1308
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      302
      1203
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1023
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      258
      1013
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      116
      1010
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      53
      950
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146