Hei muistaako kukaan sellaista hittiä, joka soi jatkuvasti radiossa ainakin 1993 en ole varma kuultiinko sitä jo aikaisemminkin? Laulaja oli nuori latino tyttö, mutta ei välttämättä Penelope Cruz tai Jennifer Lopez vaan ehkä joku muu? Tuleeko mitään mieleen?
Radiossa soi 1993
2
1785
Vastaukset
Hei,
Tässä sulle 1993 radion ulkomaiset listahitit (satunnaisessa järjestyksessä), löytyisikö kaipaamasi biisi.
Mariah Carey, Without you
Maggie Reilly, Wait
Jam & Spoon, Right in the night
Ace of Base, The sign
Ace of Base, All that she wants
Ace of Base, Happy nation
Whitney Houston, I will always love you
2 unlimited, No limit
2 unlimited, Tribal dance
Roxette, How do you do
Cappella, Move on baby
Pandora, Trust me
Culture beat, Got to get it
Culture beat, Mr Vain
Captain Hollywood, Only with you
Inner Circle, Sweat (A La La La La Long)
Dr Alban, Sing hallelujah
Haddaway, Life
Haddaway, What is love
Dj Bobo, Keep on dancing- Sesam aukene
Mites olisi Leila K, esim. Ca plane pour moi:
https://www.youtube.com/watch?v=LUd9daBgDaw
Leila K ainakin näyttäisi tummana tyttönä ehkä Latinoltakin vaikka itseasiassa on Ruotsalainen.
http://4.bp.blogspot.com/-IWrqTy9o4Ms/Tg4pkMrPSuI/AAAAAAAAlJo/sOKb5xl7Rc4/s1600/Leila K. - Open Sesame 2.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735579Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52282Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21566Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291408Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211220Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127855