27.9>
Ensin 1viikko alle 400kcal paasto vihannesmehuilla. Sen jälkeen lisäten oma tekoisia hedelmä/vihannesmehuja runsaammin n. 3viikkoa.
Kuka lähtee mukaan ja sitoutuu hommaan 100%:sti?
Ensimmäisen viikon käytän varmaan itse valmiita biottan kasvismehuja. Sen jälkeen itse teen.
Paastoryhmä kasaan!
3
196
Vastaukset
- paastoon
Katsokaa tämä dokumentti Fat, Sick and Nearly Dead. Löytyy ainakin Netflixistä.
- Paastoaja92
Vieläkö paastoat? Minä lähden ehdottomasti mukaan! Minun täytyisi saada yhteensä !. 10kg pois mutta paastoamisella jokusen 5kiloa näin aluksi. Minulla ei ole mitään suunnitelmia, että juonko mehuja jne vaan pyrin vain pitämään joka päivä kalorit mahdollisimman alhaalla, kuten vaikka max. 800kcal. Vettä juon litrakaupalla päivässä ja vihreää teetäkin aamuisin ja iltaisin. Ilmoittelen tänne tuloksiani. Tänään jo vähän valmistaudun paastoon, huomenna aloitan sen varsinaisesti. Tsemppiä!
- paastoaja92- dgvy563t4erd
Jos kalorit ylittyy 400 per päivä, nälän tunne vainoaa jatkuvasti. Alle 400, nälän tunne loppuu 3 päivän kuluttua.
Kannattaa valita kasvismehut, koska hedelmien sokerit, yllyttää näläntunnetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1144422Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572528Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?791657Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768