Kun tänne tulee ihmisiä naureskelemaan tuningille silloin tällöin, niin täytyy itsekin myöntää, että auto missä on kaiken maailman spoilerit ja helmat ym.. menee jo vähän yli ja yleensä myös rumaksi. Ainakin jossain Suomen oloissa voi huvittaa sellaisen näkeminen.
Kunnon alumiinivanteet ja pakoputket, niillä pidetään auto vielä siistinä.
Liika tuning naurattaa
8
1784
Vastaukset
- brava
se ole jokaisen oma asia miten rakentaa autonsa ja millaisesta tykkää
- hoocee
karvapää kirjoitti:
auto pitää rakentaa trendien mukaan niin että kaikki on samanlaisia.
ei autoa pidä tuunata trendien mukaa kaikkia samanlaisiksi... tuunaus on just sitä et tehdää autosta persoonallinen ja oma yksilö joka erottuu liukuhihnalta tullessaan!!!
- bråm bråm
Varsinkin kun suurin osa porukasta ei jaksa/osaa panostaa sinne pellin alle ollenkaan vaan kaikki massi pistetään niihin spoilereihin ja vanteisiin.
Tyylin 1.3 civicci 18 tuuman vanteilla ja tautisen isoilla spoilereilla. ei juma...- Ahdinvoimaa
Oon samaa mieltä että ihan turha tulla päteen et tuning on naurettavaa.. makuasioista ei voi kiistellä.. Perustan itte sleepperimeininkiin, hienompaa on mun mielestä ahtimen vinkuminen ja dumpin sihaukset kuin ylituunattu corolla... mutta se on vaan mun mielipide...
- tylsä
Mitäs helvettiä niillä huipputehoilla tekee kilparatojen ulkopuolella? Menee jonkun ohi liikennevaloissa? jee jee! mun auto on nopeempi kun sun! Mulle ainakin riittää että auto on hienonnäköoinen!
- tornioo
täälä on niin paljon näitä amiskisia niin siks se ehkä on huvitavan näköstä kun ne ei ossaaa laittaa niitä kunnolla paikalle ja muuten ne autot on aivan kauheita siis amis autot
- Renttu
...makuasia, sano koira ku muniaan nuoli. kyl miust jotku amistuunatut corollat on paljo hienompii ku jotku iskänostamatpemaritliianisoiltommispillettivanteil :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815