Kunhan mietin...

...

Sattumalta osuin tälle palstalle ja jäin lueskelemaan ja huomioni kiinnitti se, että moni pitää itseään hyvänä saaliina, eikä ymmärrä, miksi ei kelpaa. Minusta se on jännä ajatus, koska itse olen aina ajatellut, ettei minulla ole mitään mahdollisuutta saada ketään, olen siis ollutkin koko elämäni yksin, en ole koskaan ollut treffeillä, kukaan mies ei ole koskaan edes lähestynyt. Olen aina pitänyt sitä ihan itsestäänselvyytenä, olen rumahko ja tylsä, eikä minussa ole mitään erityistä. Mielenkiintoista on kuitenkin se, että täällä on ihan yhtä kelpaamattomia ihmisiä, mutta te tunnutte olevan aidosti yllättyneitä siitä, ettette kelpaa? Miksi? Mistä se epärealistinen mielikuva omasta haluttavuudestanne on lähtöisin? Minä ainakin näin jo melkein lapsena, ettei pojat kiinnostuneet kaltaisistani tytöistä ja myöhemmin tietysti netistäkin näin, mitkä ne vaatimukset ovat ja tiesin, etten voi niitä täyttää. Ja mikä saa teidät yhä yrittämään? Jos ei vaikka kahdessa vuodessa saa ketään, vaikka yrittää, niin eiköhän se ole aika selvä, ettei tule koskaan saamaankaan.

70

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

      Nussitaanko?

      • ...

        Ei. :)


      • ätmi
        ... kirjoitti:

        Ei. :)

        Miksei? >:(


      • ...
        ätmi kirjoitti:

        Miksei? >:(

        No minä olen katsos jo... miksi te kutsuittekaan... kurppa. :D

        Enkä myöskään pidä katkeruutta tai naisvihaa kovin viehättävänä piiteenä miehessä.


      • ätmi
        ... kirjoitti:

        No minä olen katsos jo... miksi te kutsuittekaan... kurppa. :D

        Enkä myöskään pidä katkeruutta tai naisvihaa kovin viehättävänä piiteenä miehessä.

        Kuinka vanha olet? 30 ?


      • ...
        ätmi kirjoitti:

        Kuinka vanha olet? 30 ?

        33.


      • ätmi
        ... kirjoitti:

        33.

        Eihän se ole vielä mitään!


      • ...
        ätmi kirjoitti:

        Eihän se ole vielä mitään!

        On se kokemattomalle aika korkea ikä. Tosin olen ilmeisesti niin pennun näköinen, että alkon tädit pyytää paperit jo satunnaisesta valkoviinipullosta. :D (Siis todella satunnaisesta, en erityisesti pidä alkoholista. )


      • timantinkova atm
        ätmi kirjoitti:

        Eihän se ole vielä mitään!

        Tuon ikäinen neitsyt on vielä erittäin jees. 45v neitsytkin on parempi vaihtoehto kuin käytetty 25v. Enkä ole naisvihaaja mutta vähän katkera olen. Mitä palstanaiset eivät ymmärräkään on se, että katkeruus katoaa aivan varmasti, jos pääsee neitsytpillun makuun.


      • ätmi
        ... kirjoitti:

        On se kokemattomalle aika korkea ikä. Tosin olen ilmeisesti niin pennun näköinen, että alkon tädit pyytää paperit jo satunnaisesta valkoviinipullosta. :D (Siis todella satunnaisesta, en erityisesti pidä alkoholista. )

        Itsekin olen 29 ja kokematon. Olen myös saanut näyttää papereita ahkeraan, tosin en ole nyt pariin vuoteen edes ostanut mitään, mikä olisi sitä vaatinut.


      • ...
        timantinkova atm kirjoitti:

        Tuon ikäinen neitsyt on vielä erittäin jees. 45v neitsytkin on parempi vaihtoehto kuin käytetty 25v. Enkä ole naisvihaaja mutta vähän katkera olen. Mitä palstanaiset eivät ymmärräkään on se, että katkeruus katoaa aivan varmasti, jos pääsee neitsytpillun makuun.

        Luulen, että katkeruus on sellainen asia, että se aika tehokkaasti kyllä estää vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen.


      • scrg
        ... kirjoitti:

        On se kokemattomalle aika korkea ikä. Tosin olen ilmeisesti niin pennun näköinen, että alkon tädit pyytää paperit jo satunnaisesta valkoviinipullosta. :D (Siis todella satunnaisesta, en erityisesti pidä alkoholista. )

        Kyllä papereiden kysymisen vuoksi kannattaa Alkosta jotain pientä käydä silloin tällöin ostamassa vaikkei viinaksia joisikaan.


      • ...
        ätmi kirjoitti:

        Itsekin olen 29 ja kokematon. Olen myös saanut näyttää papereita ahkeraan, tosin en ole nyt pariin vuoteen edes ostanut mitään, mikä olisi sitä vaatinut.

        Minä olen joskus miettinyt, että onkohan niin, että kokemattomuuteni näkyy... Että en siis näytä varsinaisesti niin nuorelta, mutta kun olen kokematon, niin minussa on jotain "kakaramaisuutta", jonka takia joudun joka paikassa kaivamaan papereita esille.


      • ...
        scrg kirjoitti:

        Kyllä papereiden kysymisen vuoksi kannattaa Alkosta jotain pientä käydä silloin tällöin ostamassa vaikkei viinaksia joisikaan.

        Joo, on se ihan ilahduttavaa joka kerta, vaikka vähän hölmöä se kai on tuollaisesta ilahtua! :D


      • timantinkova atm
        ... kirjoitti:

        Luulen, että katkeruus on sellainen asia, että se aika tehokkaasti kyllä estää vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen.

        Ei se katkeruus tule esiin muualla kuin palstalla. Jos täälläkin kirjoiteltaisi vakionimimerkeillä tai jopa oikealla nimellä, niin keskustelu olisi aivan erilaista.


      • ätmi
        ... kirjoitti:

        Minä olen joskus miettinyt, että onkohan niin, että kokemattomuuteni näkyy... Että en siis näytä varsinaisesti niin nuorelta, mutta kun olen kokematon, niin minussa on jotain "kakaramaisuutta", jonka takia joudun joka paikassa kaivamaan papereita esille.

        No minulla kyllä muuttui siinä 26-27 -vuotiaana ainakin se, että bussissa äidit eivät enää sanoneet lapsilleen, että menevät "istumaan siihen pojan viereen", vaan olin siitä eteenpäin "setä". Tämä papereiden jatkuva näyttäminen on melko hyvä saavutus siinä mielessä, että partaa kasvaa ja kun karva on tummaa, pienikin sänki näkyy heti selvästi.

        Ehkä sisätiloissa pysyttelevät hiirulaiset ovat paremmin turvassa tuulelta, auringolta ja muulta eroosiota aiheuttavilta tekijöiltä. Sisäinen epävarmuus voi myös heijastua ulospäin ja siinä voi olla jotain lapsenomaista.


      • ...
        timantinkova atm kirjoitti:

        Ei se katkeruus tule esiin muualla kuin palstalla. Jos täälläkin kirjoiteltaisi vakionimimerkeillä tai jopa oikealla nimellä, niin keskustelu olisi aivan erilaista.

        No, ehkä, mutta tunnen muutaman ikisinkkumiehen, eivätkä he kyllä ainakaan osaa salata katkeruuttaan, vaikka itse toisin luulevat. Se paistaa läpi ihan kaikesta. Netissä sen ehkä pystyy salaamaan, mutta oikeassa elämässä ja oikeassa ihmissuhteessa... Tuskin.


      • scrg
        ... kirjoitti:

        Joo, on se ihan ilahduttavaa joka kerta, vaikka vähän hölmöä se kai on tuollaisesta ilahtua! :D

        Ja jokainen paperinkysymiskerta voi olla viimeinen. Ilo irti vaan!

        Itse en ole alkossa asioinut vuosiin, mutta nuorena kysely oli ärsyttävää, sitten se loppui mikä oli kivaa ja sitten kun joku satunnaisesti kysyi se oli taas huvittavaa. Mutta väitän että naisille se kysely on keskimäärin mukavampi juttu.


      • timantinkova atm
        ... kirjoitti:

        No, ehkä, mutta tunnen muutaman ikisinkkumiehen, eivätkä he kyllä ainakaan osaa salata katkeruuttaan, vaikka itse toisin luulevat. Se paistaa läpi ihan kaikesta. Netissä sen ehkä pystyy salaamaan, mutta oikeassa elämässä ja oikeassa ihmissuhteessa... Tuskin.

        Entä miksi sinä et ole katkeroitunut? Miksi kokemattomat naiset eivät tunnu palstalla olevan koskaan katkeria, mutta kokeneet sitäkin enemmän?


      • ...
        ätmi kirjoitti:

        No minulla kyllä muuttui siinä 26-27 -vuotiaana ainakin se, että bussissa äidit eivät enää sanoneet lapsilleen, että menevät "istumaan siihen pojan viereen", vaan olin siitä eteenpäin "setä". Tämä papereiden jatkuva näyttäminen on melko hyvä saavutus siinä mielessä, että partaa kasvaa ja kun karva on tummaa, pienikin sänki näkyy heti selvästi.

        Ehkä sisätiloissa pysyttelevät hiirulaiset ovat paremmin turvassa tuulelta, auringolta ja muulta eroosiota aiheuttavilta tekijöiltä. Sisäinen epävarmuus voi myös heijastua ulospäin ja siinä voi olla jotain lapsenomaista.

        No, minulla ei ole partaa. :) Ja minua kyllä taidetaan vielä tytötelläkin, itse asiassa. En ole kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta ei minua ainakaan tädiksi sanota.

        Lenkkeilen aika ahkerasti ja muutenkin viihdyn ulkona ja luonnossa. Enkä käytä aurinkorasvaa... Luulen, että se on jokin sisäinen juttu, mikä näkyy ulospäin ja minkä takia minut luokitellaan nuoremmaksi kuin olenkaan.


      • ...
        scrg kirjoitti:

        Ja jokainen paperinkysymiskerta voi olla viimeinen. Ilo irti vaan!

        Itse en ole alkossa asioinut vuosiin, mutta nuorena kysely oli ärsyttävää, sitten se loppui mikä oli kivaa ja sitten kun joku satunnaisesti kysyi se oli taas huvittavaa. Mutta väitän että naisille se kysely on keskimäärin mukavampi juttu.

        Se on vähän hassu juttu, koska silloin kun olin alaikäinen, kaverit aina lähetti minut alkoon, koska minulta ei koskaan kysytty papereita. Oletan, että niitä rajoja sitten tiukennettiin, koska joskus 23- 24 -vuotiaana niitä alettiin kysyä ja se on jatkunut aina tähän ikään saakka. Pelkään kyllä, että seuraavalla kerralla ei enää kysytä! :D

        Naisille se "nuoruus" on kai aina positiivinen juttu, vaikka eihän se mikään synonyymi oli hyvälle ulkonäölle.


      • ...
        timantinkova atm kirjoitti:

        Entä miksi sinä et ole katkeroitunut? Miksi kokemattomat naiset eivät tunnu palstalla olevan koskaan katkeria, mutta kokeneet sitäkin enemmän?

        Ehkä juuri siksi, etten odottanutkaan mitään? En oikein tiedä.

        Oletan, että jos on kokenut, mutta sinkku, niin on takana huono/huonoja kokemuksia miehistä. Minulla ei ole minkäänlaisia kokemuksia miehistä, ei hyviä, eikä huonoja.

        Luulisin myös, että naiset on hieman realistisempia ja naiset ovat myös tottuneempia arvosteluun. Naiset saa kuitenkin jatkuvasti kuulla ruotimista ulkonäöstä ja vaatimuksista ja muusta vastaavasta mediassa ja netissä. Ehkä se on miehelle suurempi järkytys, ettei joku olekaan kiinnostunut.

        Miksi sitten en ole katkera siitä, etten kelpaa kenellekään?... Ehkä siksi, että ymmärrän, miksi en. En ole koskaan ajatellut, että joku voisi kiinnostua minusta, joten en ole koskaan ollut toiveikaskaan.

        Osin ajattelen sen olevan vähän valintakin. En halua olla katkera, en halua ajatella niin. Ei se olisi pois keneltäkään muulta kuin minulta, eikä ainakaan parantaisi mahdollisuuksiani. En tiedä, olenko oikeassa, mutta minusta tuntuu, kuin miehet täällä ajattelisivat, että heidän katkeroitumisensa on vähän kuin kosto naisille. Mutta jos naisia ei kiinnosta joku tietty mies, niin eihän heitä silloin kiinnosta hänen katkeroitumisensakaan... Katkera ihminen ehkä onnistuu satunnaisesti ärsyttämään jotakuta, mutta se joku unohtaa sen tunnissa. Itse taas joutuu olemaan katkera lopun elämäänsä. Ei kuulosta kovin kivalta. :/


      • scrg
        ... kirjoitti:

        Se on vähän hassu juttu, koska silloin kun olin alaikäinen, kaverit aina lähetti minut alkoon, koska minulta ei koskaan kysytty papereita. Oletan, että niitä rajoja sitten tiukennettiin, koska joskus 23- 24 -vuotiaana niitä alettiin kysyä ja se on jatkunut aina tähän ikään saakka. Pelkään kyllä, että seuraavalla kerralla ei enää kysytä! :D

        Naisille se "nuoruus" on kai aina positiivinen juttu, vaikka eihän se mikään synonyymi oli hyvälle ulkonäölle.

        Positiivinen juttu nuoremmalta näyttäminen on miehillekin kun päästään tuon paperinkyselyiän yli.

        Tajuatko ollenkaan miten väärin saatat arvioida itsesi, jos et ole saanut "kriittisessä" iässä oikeanlaista huomiota oikeilta ihmisiltä. Sellainen riski antamillasi tiedoilla voi olla.


      • ...
        scrg kirjoitti:

        Positiivinen juttu nuoremmalta näyttäminen on miehillekin kun päästään tuon paperinkyselyiän yli.

        Tajuatko ollenkaan miten väärin saatat arvioida itsesi, jos et ole saanut "kriittisessä" iässä oikeanlaista huomiota oikeilta ihmisiltä. Sellainen riski antamillasi tiedoilla voi olla.

        Onko? Olen ajatellut, ettei miehissä niin haittaa, että näyttää vanhemmalta. Tai siis jos näyttää oman ikäiseltä, vanhemmalta näyttäminen ei kai ole kivaa kenellekään. :/

        En usko, että arvioin itseäni väärin. Olen aika realistinen ihminen, joten luulen, että olen ihan oikeilla jäljillä. :)


      • Varmasti saisit
        ... kirjoitti:

        On se kokemattomalle aika korkea ikä. Tosin olen ilmeisesti niin pennun näköinen, että alkon tädit pyytää paperit jo satunnaisesta valkoviinipullosta. :D (Siis todella satunnaisesta, en erityisesti pidä alkoholista. )

        Ei kokemattomuutta tarvi hävetä. Enemmän arvostan sinun ikäistä neitsyttä kuin kymmenien patjana ollutta.


    • Niin se on

      Jos pojat/miehet eivät lähesty tyttöä/naista, se on tosiaan huolestuttavaa. Jos asia on toisinpäin, eli naiset eivät lähesty miestä, se on aika yleistä ihan tavallistenkin miesten kokemusmaailmaa, koska mies yleisemmin lähestyy naista eikä toisin päin.

      Näin ollen näille pettyneille miehille ei ole ollut alusta saakka selvää heidän kelpaamattomuutensa, vaan se on kai kohtalaisen tuore asia. Eivät ole vielä päässeet asian yli.

      • ...

        Niin kyllä, mutta jos aina saa pakit, niin eikö se kerro, ettei pariutuminen ole kovin todennäköistä. Ihmettelen vain tätä katkeroitumista. Minä aina tiesin, etten kelpaisi, enkä ole siitä katkera, vain surullinen.


    • ei sosiaalinen

      saisin monen naisen jos pyytäisin ja menisin ulos vaikka huoltoaseman kassa neidin jos vaan pyytäisin mutta en ole juttelu miehiä enkä aluksi keksi juteltavaa siksi olen hiljaa ja häivyn

      • ...

        Mistä sinä sen tiedät, jos et koskaan pyydä?


      • sen vaan huomaa
        ... kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät, jos et koskaan pyydä?

        paras oli kun ajattelin olla mukava ja kysyin oletko kotona vai menetkö johonkin juhannuksena niin vastaus olen varattu mieheni osti koiran pennun täytyi uudestaan kysyä että menettekö johonkin sen jälkeen olen muka ilmaa ei halua katsoa päin väistelee jos mahdollista eihän se ole iskemistä jos kysyn hieno ilma tänään tai yksi tupakkiaski


      • ...
        sen vaan huomaa kirjoitti:

        paras oli kun ajattelin olla mukava ja kysyin oletko kotona vai menetkö johonkin juhannuksena niin vastaus olen varattu mieheni osti koiran pennun täytyi uudestaan kysyä että menettekö johonkin sen jälkeen olen muka ilmaa ei halua katsoa päin väistelee jos mahdollista eihän se ole iskemistä jos kysyn hieno ilma tänään tai yksi tupakkiaski

        Mutta nehän oli pakit, eikö niin? Nainen luuli, että sinä olet kiinnostunut ja sanoi ei. Tietysti on mahdollista, että hän oikeastikin ole varattu, mutta ethän sinä voi sen perusteella, että nainen luulee sinun olevan kiinnostunut, tietää, onko hän myös kiinnostunut.


      • ehkä luulen vaan
        ... kirjoitti:

        Mutta nehän oli pakit, eikö niin? Nainen luuli, että sinä olet kiinnostunut ja sanoi ei. Tietysti on mahdollista, että hän oikeastikin ole varattu, mutta ethän sinä voi sen perusteella, että nainen luulee sinun olevan kiinnostunut, tietää, onko hän myös kiinnostunut.

        niin jos sanon vain moi yksi tupakki kiitos ja moi enkä ole ilmaissut mitenkään kiinnostustani eritoten varatut on kiinnostuneita miksi ei minua kiinnosta varatut mutta tupakki aski kiinnostaa haluan tupakille ja kun vedän ulkona tupakin niin naiset kyttäilevät ja jos juttelen naiselle jotakin niin monet tulevat lähemmäksi ja haluavat jutella mutta itseäni ei juttelut kiinnosta voi olla toki että ymmärrän asian väärin onhan monesti moni kieltäytynyt olemaan kassalla kun on vuoroni ja esimies tullut ja ymmärtänyt asian käski vetää pussin päähän kassalla ja antoi portti kiellon nykyään joudunkin ostamaan netistä ja tutut joutuvat hakemaan ne minulle ja peilit menee rikki kun katson niitä no meinasi itsellänikin sydän pysähtyä kun näin kuvan oli karmiva näky


      • ...
        ehkä luulen vaan kirjoitti:

        niin jos sanon vain moi yksi tupakki kiitos ja moi enkä ole ilmaissut mitenkään kiinnostustani eritoten varatut on kiinnostuneita miksi ei minua kiinnosta varatut mutta tupakki aski kiinnostaa haluan tupakille ja kun vedän ulkona tupakin niin naiset kyttäilevät ja jos juttelen naiselle jotakin niin monet tulevat lähemmäksi ja haluavat jutella mutta itseäni ei juttelut kiinnosta voi olla toki että ymmärrän asian väärin onhan monesti moni kieltäytynyt olemaan kassalla kun on vuoroni ja esimies tullut ja ymmärtänyt asian käski vetää pussin päähän kassalla ja antoi portti kiellon nykyään joudunkin ostamaan netistä ja tutut joutuvat hakemaan ne minulle ja peilit menee rikki kun katson niitä no meinasi itsellänikin sydän pysähtyä kun näin kuvan oli karmiva näky

        En tietysti osaa näin netissä sanoa, miten on, mutta kyllä minä ainakin katselen ihmisiä ihan huvikseni, ilman että edes ajattelen sen kummempaa. Katselen vaatteita ja eleitä ja ilmeitä, ihan uteliaisuudesta.

        Oli nyt vähän vaikea ymmärtää, kun välimerkit oli unohtuneet, mutta siis myyjä käski sinun vetää pussin päähäsi, vai? Olen melko varma, että se ei ole merkki kiinnostuksesta. :)


      • kai ihminen edes
        ... kirjoitti:

        En tietysti osaa näin netissä sanoa, miten on, mutta kyllä minä ainakin katselen ihmisiä ihan huvikseni, ilman että edes ajattelen sen kummempaa. Katselen vaatteita ja eleitä ja ilmeitä, ihan uteliaisuudesta.

        Oli nyt vähän vaikea ymmärtää, kun välimerkit oli unohtuneet, mutta siis myyjä käski sinun vetää pussin päähäsi, vai? Olen melko varma, että se ei ole merkki kiinnostuksesta. :)

        juu u käski muuten ei olisi myynyt uhkasi ottaa lopputilin jos joutuu myymään minulle ja esimies hälytettiin paikalle ymmärsi myyjää ja muut asiakkaat myös ymmärsi esimies sanoi tämän kerran myyn mutta älä enään koskaan tule tähän kauppaan tämä kauppa on tarkoitettu ihmisille ei minulle ostokset jäi kun karskit isot miehet veivät minut pihalle väkivaltaa käyttäen ja veivät rahani ja kutsutut vartiat veivät kaupan taakse ja hakkasivat ja sen jälkeen poliisit tulivat ja sain pamppua naamalle heräsin sairaalasta ja putkaan sairaalasta tuli kirje jouduin maksamaan useita tuhansia kun joutuivat hoitamaan minua ja ei ole sairaalaan enään koskaan asiaa eivät ota vastaan ja eläin lääkäritkin on kieltänyt hoitamasta minua nyt se selvisi miksi minua katsellaan olen niin ruma


      • rakkaudelta näyttää
        kai ihminen edes kirjoitti:

        juu u käski muuten ei olisi myynyt uhkasi ottaa lopputilin jos joutuu myymään minulle ja esimies hälytettiin paikalle ymmärsi myyjää ja muut asiakkaat myös ymmärsi esimies sanoi tämän kerran myyn mutta älä enään koskaan tule tähän kauppaan tämä kauppa on tarkoitettu ihmisille ei minulle ostokset jäi kun karskit isot miehet veivät minut pihalle väkivaltaa käyttäen ja veivät rahani ja kutsutut vartiat veivät kaupan taakse ja hakkasivat ja sen jälkeen poliisit tulivat ja sain pamppua naamalle heräsin sairaalasta ja putkaan sairaalasta tuli kirje jouduin maksamaan useita tuhansia kun joutuivat hoitamaan minua ja ei ole sairaalaan enään koskaan asiaa eivät ota vastaan ja eläin lääkäritkin on kieltänyt hoitamasta minua nyt se selvisi miksi minua katsellaan olen niin ruma

        luulin että olisi kiinnostunut kun yksi tuntematon nainen tuli ja sanoi ajaisi rekka päälleni ja kuolisin pois luulin että yritti iskeä mutta ihmiset heittivät ajoradalle mutta rekka ehti väistyä taidan olla haluttu


      • ...
        rakkaudelta näyttää kirjoitti:

        luulin että olisi kiinnostunut kun yksi tuntematon nainen tuli ja sanoi ajaisi rekka päälleni ja kuolisin pois luulin että yritti iskeä mutta ihmiset heittivät ajoradalle mutta rekka ehti väistyä taidan olla haluttu

        Okei, no muutan mieltäni ja sanon, että kyllä nuo ihan ehdottomasti on merkki haluttavuudesta! Että nyt vain sitten naisia iskemään! ;)


      • kuulemma paljon nais
        ... kirjoitti:

        Okei, no muutan mieltäni ja sanon, että kyllä nuo ihan ehdottomasti on merkki haluttavuudesta! Että nyt vain sitten naisia iskemään! ;)

        onneksi vanhemmilleni kelpaan toivat lahjaksi pistoolin ja yhden ammuksen ja sisarukset neuvoivat piipun pää suuhun ja sitten vedät liipasimesta mutta suku sanoi ulkona jossakin syrjäisessä paikassa ettei tule siivoomista ovat nyt raivona kun en ole vielä tehnyt sitä mutta tekevät kuulemma köyden jossa silmukka päässä ja sitovat sen puuhun ja joudun pistämään sen kaulaani ja seisomaan tuolilla ja pelastaa suvun maineen sanoin mitä jos en saa tuolia nurin niin naapuri talosta huudettiin älä välitä kyllä autamme huomenna on kutsuttu klo 13.00 puun luokse ja kuulemma koko kortteli juhlii 13.15 kunnolla on orkestereita mukana oikein suuret juhlat tulossa olen mielestäni aika suosittu pääsenköhän naimaan


      • ...
        kuulemma paljon nais kirjoitti:

        onneksi vanhemmilleni kelpaan toivat lahjaksi pistoolin ja yhden ammuksen ja sisarukset neuvoivat piipun pää suuhun ja sitten vedät liipasimesta mutta suku sanoi ulkona jossakin syrjäisessä paikassa ettei tule siivoomista ovat nyt raivona kun en ole vielä tehnyt sitä mutta tekevät kuulemma köyden jossa silmukka päässä ja sitovat sen puuhun ja joudun pistämään sen kaulaani ja seisomaan tuolilla ja pelastaa suvun maineen sanoin mitä jos en saa tuolia nurin niin naapuri talosta huudettiin älä välitä kyllä autamme huomenna on kutsuttu klo 13.00 puun luokse ja kuulemma koko kortteli juhlii 13.15 kunnolla on orkestereita mukana oikein suuret juhlat tulossa olen mielestäni aika suosittu pääsenköhän naimaan

        No voi. :D Älä nyt, kyllä ne naisasiat siitä vielä järjestyy! :)


      • lopetan polttamisen
        ... kirjoitti:

        No voi. :D Älä nyt, kyllä ne naisasiat siitä vielä järjestyy! :)

        en nyt sanois niin vähän hankaloittaa asioita kun menin ulos ja tervehdin naapuria joka oli nainen ja menin autoa käynnistämään mutta talon naiset tulivat ja sanoivat nyt loppuu iskeminen ja isku yritykset joukolla poistivat tai kaivoivat silmäni päästäni ja poltto raudalla polttivat veren hyydyksiin ja puhkoivat korvani etten kuule kuka olisi nainen ja selkärankaani työnsivät piikin tai naskalin meni käsistä tunto etten voisi kuullemma edes kokeilla naisen vartaloa luulin että olisin suosittu mutta luuloa se vain taisi olla miksi menin ostamaan tupakki askia


      • ...
        lopetan polttamisen kirjoitti:

        en nyt sanois niin vähän hankaloittaa asioita kun menin ulos ja tervehdin naapuria joka oli nainen ja menin autoa käynnistämään mutta talon naiset tulivat ja sanoivat nyt loppuu iskeminen ja isku yritykset joukolla poistivat tai kaivoivat silmäni päästäni ja poltto raudalla polttivat veren hyydyksiin ja puhkoivat korvani etten kuule kuka olisi nainen ja selkärankaani työnsivät piikin tai naskalin meni käsistä tunto etten voisi kuullemma edes kokeilla naisen vartaloa luulin että olisin suosittu mutta luuloa se vain taisi olla miksi menin ostamaan tupakki askia

        No nyt ainakin uskot, ettei tupakoimisesta seuraa mitään hyvää!


    • scrg

      Miten olet yrittänyt kaksi vuotta?

      Katsos kun ihmiset myös muuttuu ja kehittyy. Jos tänään ei kelpaa, niin huomenna saattaakin kelvata tai toisin päin.

      • ...

        Minä en siis ole yrittänyt koskaan edes kahta päivää, tuo nyt vain oli esimerkki.


      • scrg
        ... kirjoitti:

        Minä en siis ole yrittänyt koskaan edes kahta päivää, tuo nyt vain oli esimerkki.

        Pitäisköhän sun yrittää vaikka ne kaksi päivää ja palata niiden kokemuksien kanssa aiheeseen.


      • ...
        scrg kirjoitti:

        Pitäisköhän sun yrittää vaikka ne kaksi päivää ja palata niiden kokemuksien kanssa aiheeseen.

        Ei minun tarvitse, tiedän vastauksen ilmankin. Sehän oli koko aloitukseni pointti!


      • scrg
        ... kirjoitti:

        Ei minun tarvitse, tiedän vastauksen ilmankin. Sehän oli koko aloitukseni pointti!

        Vaikka tiedät vastauksen, niin et tiedä miltä yrittäminen tuntuu. Kun nyt kuitenkin sattumalta tällaiselle palstalle eksyy.


      • ...
        scrg kirjoitti:

        Vaikka tiedät vastauksen, niin et tiedä miltä yrittäminen tuntuu. Kun nyt kuitenkin sattumalta tällaiselle palstalle eksyy.

        Niin mutta en ymmärrä sitä, miksi muut minun kaltaiseni eivät ymmärrä, että yrittäminen olisi ajan tuhlausta.


      • scrg
        ... kirjoitti:

        Niin mutta en ymmärrä sitä, miksi muut minun kaltaiseni eivät ymmärrä, että yrittäminen olisi ajan tuhlausta.

        Koska se ei ole ajan tuhlausta. Kaikesta oppii.

        Saman virheen toistaminen yhä uudestaan on ajan tuhlausta, mutta ei erilaisten epäonnistumistapojen keksiminen. Jos ei löydä, niin tietää ainakin etsineensä.


      • ...
        scrg kirjoitti:

        Koska se ei ole ajan tuhlausta. Kaikesta oppii.

        Saman virheen toistaminen yhä uudestaan on ajan tuhlausta, mutta ei erilaisten epäonnistumistapojen keksiminen. Jos ei löydä, niin tietää ainakin etsineensä.

        Mitä minä siitä oppisin, että saisin muutamat pakit? Etten kelpaa miehille? Mutta kun sen minä jo tiedän. :)

        Mieluummin käytän sen etsimiseen kuluvan ajan johonkin sellaiseen, josta voi syntyä jotain hyvääkin. :)


      • ätmi
        ... kirjoitti:

        Mitä minä siitä oppisin, että saisin muutamat pakit? Etten kelpaa miehille? Mutta kun sen minä jo tiedän. :)

        Mieluummin käytän sen etsimiseen kuluvan ajan johonkin sellaiseen, josta voi syntyä jotain hyvääkin. :)

        Ai niin kuin mihin? :(


      • ...
        ätmi kirjoitti:

        Ai niin kuin mihin? :(

        Harrastuksiin, opiskeluun, luonnossa kävelyyn... Mistä sitten itse pidätkin. :)


      • scrg
        ... kirjoitti:

        Harrastuksiin, opiskeluun, luonnossa kävelyyn... Mistä sitten itse pidätkin. :)

        Mitä jos vaihtaisitte sähköpostiosoitteenne? Kokemusten vaihto vähemmän julkisesti voisi olla hyväksi.


    • lottamari<3

      No, tuota kannattaa kysyä esimerkiksi Pasi Viheraholta, joka on 50-vuotias, asuu asuntovaunussa, joka on täynnä törkyä, miehellä on epäsiisti risuparta ja käytöshäiriö, silti hän etsii 20-40 vuotiasta hyvää, kunnollista naista. Ehkä hän on julkisuudenkipeydessään saanut osakseen vääränlaista huomiota ja tämä on mennyt hänelle päähän, hän varmasti kuvittelee olevansa suurikin stara ja julkisuudenhenkilö, jota kaikki naiset himoitsevat :D

      • ...

        Voi eikä! :D Tätä juuri mietin, että mistä tuo väärä käsitys omasta haluttavuudesta on peräisin. Kun itse ehkä arvioin itseni liiankin alas, ajattelin aina, etten voisi saada edes yösijan tarpeessa olevaa pultsaria.


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        Voi eikä! :D Tätä juuri mietin, että mistä tuo väärä käsitys omasta haluttavuudesta on peräisin. Kun itse ehkä arvioin itseni liiankin alas, ajattelin aina, etten voisi saada edes yösijan tarpeessa olevaa pultsaria.

        Juuri tuota mietin itsekin. Että mistä tuo väärä käsitys omasta haluttavuudesta on peräisin.... Siis SINUN väärä käsityksesi. :)

        Tällä palstalla voi olla paljon meitä hölmöjä "ätmejä", jotka eivät ole koskaan olleet suhteessa (joten tietävät etteivät ole halutuinta tavaraa), mutta silti kuvittelevat että ehkäpä kelpaisivat suhteeseen jos vain todella yrittäisivät, ja kävisi hyvä onni. Niin, ja jos ei vaatisi sitä kaikista kauneita mallia naisekseen.

        Mutta sanoisin että sinun käsityksesi haluttavuudestasi on luultavasti vähintään yhtä vääristynyt jollei enemmänkin - vaikkakin toiseen suuntaan. Olethan jo sanonut että et ole yrittänyt edes paria päivää... No... Voin kertoa pienen vinkin... Me vähemmän halutut tapaukset emme pääse suhteeseen, jos emme oikeasti ahkerasti yritä ja pidä rimaa kohtuullisen alhaalla. Ne haluttuimmat taas pääsevät ihan yrittämättäkin ja saavat oikeasti sitä haluamaansa. Tuossa on se ero.

        Että mitäs jos ihan oikeasti vaivautuisit kokeilemaan vaikka nettideittailua? Sitten sen olettamasi epäonnistumisen jälkeen voit tulla kertomaan kuinka olit oikeassa. Tai jos olet väärässä, niin sittenhän olet päätynyt parisuhteeseen ja se väärässä olemisen myöntäminen on lienee eräs elämäsi parhaita hetkiä.


    • -M-

      "Jos ei vaikka kahdessa vuodessa saa ketään, vaikka yrittää, niin eiköhän se ole aika selvä, ettei tule koskaan saamaankaan"

      Olisikin noin yksinkertaista. Eihän sitä voi tietää koska sattuu yrittämään sellaista naista jonka mielestä feromonit ja kemiat osuvat yhteen. Ihan arpapeliähän se on. Hyvät yritykset omantasoisille naisille saattavat mennä pari vuotta ihan pilalle, mutta sitten eräänä räntäsateisena iltana kiinnostuu joku jonka ei voisi edes kuvitella kiinnostuvan. Hölmöä hommaa, mutta naisten oikkuihin on alistuttava.

      • ...

        Niin, ehkä se on helpompaa naiselle, koska naisella se on kiinni vain ulkonäöstä ja jos se ei ole riittävän hyvä, niin se ei ole riittävän hyvä, eikä se siitä ainakaan vanhetessa parane. Miehestä kiinnostuminen on tietysti monimutkaisempaa.


      • scrg

        Ja mitä sitä suotta rajoittaa joihinkin "omantasoisiin", kun feromonithan voi kohdata loistavasti kenen tahansa kanssa. Vaikka ei sitten muuten natsaisikaan tai fysiikat mätsäisi niin ainahan voi saada arvokkaan "kemiat kohtaa" kokemuksen.


    • En olisi uskonut

      Minä olen aina tiennyt että en kelpaa 99,99 prosentille miehistä, enkä ole koskaan pitänyt itseäni hyvänsä tai edes tyydyttävänä saaliina. Syy siihen erittäin suuri ylipaino, joka ollut lapsesta asti ja siitä vain kasvanut. Lisäksi en ole edes yksi niistä naisista jotka ovat nättejä lihavia, vaan olen myös harvinaisen ruma.

      31-vuotiaana, täysin ilman seurustelukokemusta olevana kävi kuitenkin käsittämätön lottovoitto ja tapasin ihanan miehen joka kuului siihen äärimmäisen pieneen vähemmistöön joka voi kiinnostua minusta.

      Nyt olemme olleet yhdessä kohta 14 vuotta. Tajuan ja tiedostan että tämä mies on ihan täysin eri sarjassa kuin minä ja saisi aivan varmasti paremman, mutta jostain ihme syystä hän vain haluaa olla kanssani. No hyviä puolia minussa toki on montakin, mutta kun ne eivät liity ulkonäköön mitenkään, niin ymmärrän kyllä että useimpien miesten mielestä niitä hyviä puolia ei ole olemassakaan.

      Joten sittenkin kannatti yrittää vaikka en olisi koskaan uskonut.

      Niin ja käyn usein lukemassa tätä palstaa jotta muistaisin entistä selkeämmin miten mahtava onni voi ihmisellä olla!

      • ...

        No tuo kuulostaa kyllä aika lottovoitolta! Miten ja missä tapasitte? Oliko sinun vaikea uskoa, että hän olisi oikeasti kiinnostunut?

        Minä olen aina ajatellut, etten kelpaa kenellekään, en edes sille 0,01 prosentille.


      • timantinkova atm

        "Niin ja käyn usein lukemassa tätä palstaa jotta muistaisin entistä selkeämmin miten mahtava onni voi ihmisellä olla!"

        Eli et oikeastaan ole kauhean tyytyväinen mieheesi. Älä välitä, erittäin harva on aidosti tyytyväinen kumppaniinsa.


      • En olisi uskonut
        ... kirjoitti:

        No tuo kuulostaa kyllä aika lottovoitolta! Miten ja missä tapasitte? Oliko sinun vaikea uskoa, että hän olisi oikeasti kiinnostunut?

        Minä olen aina ajatellut, etten kelpaa kenellekään, en edes sille 0,01 prosentille.

        Ilman nettiä en olisi koskaan tätä miestä löytänyt, koska ei olisi tullut mieleenkään missään kenellekään miehelle osoittamaan kiinnostusta (siis esim. baarissa tms., ei silti en niissä juuri koskaan käynytkään).

        Miehen tapasin siis netti-ilmon välityksellä. Laitoin deittipalstalle rehellisen ja kuvailevan ilmoituksen jossa kerroin itsestäni (ja annoin myös mitat rehellisesti). No vastaukseksi sain viitisenkymmentä viestiä joista suurin osa oli tyyliä "vitun läski". Jos se teki nuo kirjoittajat onnellisiksi niin mukavaa. Mutta oli siellä joukossa sitten pari lupaavaakin vastausta, plus tämä helmi. Kirjoiteltiin muutama viesti ja tavattiin alle viikon sisällä (tämä oli ehdoton vaatimus minulta, niin että mies näkisi todellisen tilanteen niin pian kuin mahdollista). No ensitapaamisen jälkeen hyvin pian todettiin molemmat että nyt se oikea on löytynyt..

        Ihme kyllä minun ei ollut vaikea uskoa että hän olisi oikeasti kiinnostunut; johtui varmaan siitä että hän itse vastasi juuri minun ilmoitukseeni, ja siitä että ihan puhtaasti järjellä ajateltuna hänellä ei ollut mitään ns. hyötyä minusta. Eri asia jos olisin ollut vaikka tosi rikas ja hän pennitön, mutta näin ei ollut.


      • En olisi uskonut
        timantinkova atm kirjoitti:

        "Niin ja käyn usein lukemassa tätä palstaa jotta muistaisin entistä selkeämmin miten mahtava onni voi ihmisellä olla!"

        Eli et oikeastaan ole kauhean tyytyväinen mieheesi. Älä välitä, erittäin harva on aidosti tyytyväinen kumppaniinsa.

        Oikeasti olen todella todella tyytyväinen. Eipä ole kovin montaa asiaa jotka hänessä haluaisi muuttaa, ja nekin ovat niin pieniä asioita että niillä ei ole mitään väliä. Olen siis joka päivä tietoinen siitä että minullla on ollut käsittämättömän hyvä onni, ja tämän palstan vilkaiseminen entisestään vahvistaa tuota käsitystä.


      • timantinkova atm
        En olisi uskonut kirjoitti:

        Oikeasti olen todella todella tyytyväinen. Eipä ole kovin montaa asiaa jotka hänessä haluaisi muuttaa, ja nekin ovat niin pieniä asioita että niillä ei ole mitään väliä. Olen siis joka päivä tietoinen siitä että minullla on ollut käsittämättömän hyvä onni, ja tämän palstan vilkaiseminen entisestään vahvistaa tuota käsitystä.

        No joo, sanavalintasi oli sitten vaan vähän hämäävä tuossa aiemmin: käyn lukemassa, jotta muistaisin. Mikä sitten vahvistaa käsitystäsi? Ikäistesi sinkkunaisten katkeruus tällä palstalla?


      • ...
        En olisi uskonut kirjoitti:

        Ilman nettiä en olisi koskaan tätä miestä löytänyt, koska ei olisi tullut mieleenkään missään kenellekään miehelle osoittamaan kiinnostusta (siis esim. baarissa tms., ei silti en niissä juuri koskaan käynytkään).

        Miehen tapasin siis netti-ilmon välityksellä. Laitoin deittipalstalle rehellisen ja kuvailevan ilmoituksen jossa kerroin itsestäni (ja annoin myös mitat rehellisesti). No vastaukseksi sain viitisenkymmentä viestiä joista suurin osa oli tyyliä "vitun läski". Jos se teki nuo kirjoittajat onnellisiksi niin mukavaa. Mutta oli siellä joukossa sitten pari lupaavaakin vastausta, plus tämä helmi. Kirjoiteltiin muutama viesti ja tavattiin alle viikon sisällä (tämä oli ehdoton vaatimus minulta, niin että mies näkisi todellisen tilanteen niin pian kuin mahdollista). No ensitapaamisen jälkeen hyvin pian todettiin molemmat että nyt se oikea on löytynyt..

        Ihme kyllä minun ei ollut vaikea uskoa että hän olisi oikeasti kiinnostunut; johtui varmaan siitä että hän itse vastasi juuri minun ilmoitukseeni, ja siitä että ihan puhtaasti järjellä ajateltuna hänellä ei ollut mitään ns. hyötyä minusta. Eri asia jos olisin ollut vaikka tosi rikas ja hän pennitön, mutta näin ei ollut.

        Kiva kuulla! :) Onnea teille yhteiseen elämään! :)


      • En olisi uskonut
        timantinkova atm kirjoitti:

        No joo, sanavalintasi oli sitten vaan vähän hämäävä tuossa aiemmin: käyn lukemassa, jotta muistaisin. Mikä sitten vahvistaa käsitystäsi? Ikäistesi sinkkunaisten katkeruus tällä palstalla?

        Lähinnä sitä vahvistaa se miten rumasti monet miehet puhuvat naisista tällä palstalla, ja lisäksi tietysti ne yleiset "Rumalla naisella ei tee mitään" -lausahdukset ja se miten lihava nainen tämän palstan perusteella on täysin mahdoton ajatus kumppanina useimmille miehille. Tämänhän olen kyllä jo itsekin oivaltanut silloin aikanaan.


      • scrg
        En olisi uskonut kirjoitti:

        Lähinnä sitä vahvistaa se miten rumasti monet miehet puhuvat naisista tällä palstalla, ja lisäksi tietysti ne yleiset "Rumalla naisella ei tee mitään" -lausahdukset ja se miten lihava nainen tämän palstan perusteella on täysin mahdoton ajatus kumppanina useimmille miehille. Tämänhän olen kyllä jo itsekin oivaltanut silloin aikanaan.

        Oletko vihainen siitä, että lihavuutesi takia et kelpaisi monille?

        Miten se eroaa yleisemmästä tapauksesta että henkilö X ei piirteiden A, B tai V vuoksi kelpaisi monille? Onko henkilöllä X oikeus olla vihainen?


      • En olisi uskonut
        scrg kirjoitti:

        Oletko vihainen siitä, että lihavuutesi takia et kelpaisi monille?

        Miten se eroaa yleisemmästä tapauksesta että henkilö X ei piirteiden A, B tai V vuoksi kelpaisi monille? Onko henkilöllä X oikeus olla vihainen?

        Missään nimessä en ole vihainen (varsinkaan nyt kun olen jo oman ihanan miehen löytänyt) mutta en ollut vihainen asiasta silloinkaan kun olin sinkku. Enkä myöskään katkera. Minusta oli päinvastoin täysin ymmärrettävää ja hyväksyttävää että useimmat miehet eivät pidä lihavaa naista mitenkään viehättävänä.


    • kiltti atm

      Olen hyvä saalis koska en ole jännämies joten en pahoinpitele naisia. Vai otatko mielummin sellasen jännämiehen?
      Jos naine on pari vuotta saamatta treffejä niin se ei ole mitään mutta mies taas on ikuinen luuseri jos ei saa naista kaadettua ennen kun täyttää 20 vuotta.

      No eihän sitä kannata liikaa miettiä kun nainen saa aina miehen jos nyt on edes jotenkin nätti

      • ...

        Joo, mutta kun on aika paljon naisia, jotka ei ole mitenkään nättejä.


      • jösssesss...

        @ kiltti mies

        Ehkä sun ois hyvä viettää hetki totuuden äärellä ja miettiä, miksi ET ole hyvä saalis. Jokainen voisi käyttää tuota sinun käyttämää itsepetoksen kaavaa, mutta se ei johtaisi muuhun kuin katkeruuteen. Eli nyt otat mallia ap:sta ja listaat ne huonot puolesi ja sanot itsellesi, että:"On ihan ymmärrettävää, ettei kukaan kiinnostu."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2472
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      73
      1102
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe