Missä on paras paikka laittaa napakoru? Kaveri suositteri Rauttiksen Che Bellaa ja toinen taas itiksen Ducksii.. :)
Napakoru!
7
892
Vastaukset
- redi
Jep.. eli koru kannattee otattaa ammattitaitoisella lävistäjällä, ei mitään festari sekoiluu tai muuta sellasta.. Jos tiedät kyseisten paikkojen olevan sellaisia niin kandee valita halvempi, ku tulos on kuitenki sama ;) Onnee lävistyksen hoidossa :D
- tyttönen
miten ois jos menisit ihan _ammattitaitoiselle_ lävistäjälle...
itse en missään che bellassa lävistystä laittaisi, siellä harvoin edes tiedetään lävistyskoruista mitään kun oon käynyt tenttaan...
ducksissa on taitavat ja ammattitaitoiset tatskaajat mutta lävistysten tekijät yleensä harjottelijoita. näin olen kuullut sisäpiiriltä...
myöskin eräs itiksen korumyyjä kertoi pari kuukautta sitten saavansa jatkuvasti negatiivista palautetta ducksin lävistäjistä, mm.ei oikeanlaiset välineet...
kokeile keskustan liikkeitä...
mitähän niitä nyt on sitten.
niistä saat varmaan muualta tietoa, mutta en suosittele henkilökohtaisesti kumpaakaan aikomaasi liikettä.
yritäppä saaha tietoon esim yatzkan omistaman liikkeen nimi, en nyt tähän hätään muista.
siel 100% luotettava ja ammattitaitoinen porukka.- kin
En puutu nyt kenenkään ammattitaidottomuuteen, mutta en keksi ainakaan Yazkan Harness Bodypiercingistä mitään pahaa sanottavaa tähän hätään.
Täältä löytyy kyseisen liikkeen aukioloajat, osoite yms.:
http://www.yazka.com/harness/yhteystiedot.htm
Sivuston hinnaston mukaan tuolla napalävistys maksaa perusrenkaalla 42 euroa ja titaanisella "perusbanaanitapilla" 49 euroa. - bubble
Itse olen käynyt laittamassa lävistyksen Ducksissa, ja ihan asialliset välineet ja lävistäjät siellä kyllä oli...en ymmärrä mitä huonoa kyseisessä paikassa on muka ollut, mutta mielipiteitähän on monia!
- Hyvä kello kauas
Eiköhän asia kuitenkin ole niin että ne liikkeet, jotka mainitset tekevät eniten lävistyksiä pääkaupunkiseudulla. Eli mitä ilmeisimmin osaavat asiansa. Kyllä liikkeestä jossa ei ole ammattitaitoa ja tietämystä hyvin nopeasti loppuisivat asiakkaat, tai viranomaiset sulkisi ne, jollei määräyksiä noudateta. Sinulla nyt oli pelkkiä ikiomia oletuksia ja kuulopuheita, sorry.
- kukkatyttö
Niin että ite kävin Asematunnelin CheBellassa ja hyvin ne siellä sen pisti!! Ei oo tulehtunu tai sellasta. Banaanilla se maksaa 42 euroo ja renkaalla vähän vähemmän. Jos varaat netin kautta( www.chebella.fi), niin saat 10% alennuksen. Muista sanoo siit alennuksesta siellä!!:)
- mie vaan :)
Kiittelen vastauksistanne mut mä kallistun vähän CheBellan puoleen.. Kyl siel pistetää ihan hyvin.. Ja Ducksis on ne lävistäjät kauheet törkeitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924