Oon kyllästynyt omaan ulkonäköön, stailatkaa mut.
Olen 26 v. nainen.
Kroppa on mallia hoikka. Oon vähän päälle 50 kg ja 163 cm. Ihan tyytyväinen oon kroppaani, vaikka välillä ois kiva olla naisellisemman eikä niin tyttömäisen näköinen.
Kasvot ja hiukset on suurempi "ongelma". Mulla on värjäämättömät oisko vähän oljenvaaleat hiukset, kesällä väri on kirkkaampi ja kivempi, mutta talvella aika samea. Hiukset ulottuu ehkä 10 cm hartioiden alapuolelle. Hiukset on hennot ja ohuet, mutta laineikkaat ja paksumman näköiset mitä oikeasti ovat.
Toisaalta olisi kiva saada jotain piristystä hiustyyliin, mutta kasvot asettavat erilaisia vaatimuksia. Otsa on aika korkea, silmät ovat vihertävät ja kohtuu isot, mutta luomea ei ole hirveästi näkyvissä, luomet on siis kai raskaat. Kulmakarvat on aika lähellä silmää, eivätkä ne erotu juuri lainkaan. Nenä on leveä, huulet ihan hyvänmuotoiset ja kokoiset, mutta esim. hammashymy ei sovi minulle. Nenä ja koko naama levenee liikaa hammashymyillessä. Kasvojen iho on punapohjainen, välillä atooppinen.
Hiustyyleissä hartioille ulottuvat mallit tai päätä lipovat mallit ei sovi ollenkaan. Koen hiustyylin valinnan jotenkin hankalana kasvojen mallin takia.
Tykkään aika luonnollisesta lookista, mutta haluaisin, että esim. kontrastit erottuisivat kasvoissa paremmin. Onko vinkkejä mitä tehdä hiuksille? Onko jotain kevyesti sävyttävää tai värjäävää, joka ei hirveästi muuttaisi hiusten rakennetta. Tykkään tästä nykyisestä ilmavuudesta ja kuohkeudesta. Muuttuuko hiusten rakenne jotenkin värjätessä? Silmiä ois kans kiva oppia korostamaan.
Antakaa vinkkejä, oon kyllästynyt nykyiseen ulkonäkööni.Tykkään kuitenkin luonnollisesta ja huolitellusta ulkonäöstä, mihinkään överimuutoksiin en lähde.
Mitäänsanomattoman näköinen
muutostakaipaava
3
350
Vastaukset
- harmaahapsi.
Kokeile tummanruskeita hiuksia.
- Astronoomi
Olet kova punnitsemaan asioita... oletko horoskoopiltasi vaaka?
- ----------
Nypi ja muotoile kulmakarvat.
Etsi silmien väriin sopiva ripsiväri ja korostus kulmakarvojen alle.
Raitoja ja tyvikohotus hiuksiin.
Vaikea sanoa näkemättä, mutta kuvauksesi perusteella et vaikuta mitäänsanomattomalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338546Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4367224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647