PAHOINPITELY

vaikeaa

Haluaisin kuulla teidän mielipiteitänne mieheni pahoinpitelystä.
Riitelemme aika usein pienistä asioista mutta välillä se leviää pahoinpitelyyn.
Kun pieni riita alkaa niin se alkaa kehittyä vakavaksi kunnes hetken päästä sovimme (oikeastaan minä sovin). Itse aina kyllä ärsytän esm. Kutitan,lässytän,pidän kiinni ja muuta mistä mieheni ärsyyntyy. Itse kyllä olen aika kiusankappale mutta kuuluuko miehen silti lätkiä,potkia,ottaa kädestä lujaa kiinni ja muuten satuttaa.. Taas äsken riitelimme niin hän lätkäisi jalkaani ja muutenkin satutti, otti siis lujaa käsistä kiinni. Haluan kuulla mielipiteitänne. (Varsinkin miesten).

8

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeaa

      Mieheni valittaa minulle myös pikku jutuista esm: jos paitani on lattialla tai roska pöydällä. En tiedä mitä tehdä, hän on myös suhteen alussa vääntänyt kättäni ja sanonut että "lopetatko härnäämisen" ja vastasin silloin että "en" koska olin niin vihainen ja järkyttynyt että hän vääntää kättäni. No hän alkoi vääntää sitä vielä lujempaa kunnes itku minulla tuli niin hän päästi silloin vasta irti :/

    • Hei 'vaikeaa'


      Kerrot väkivallasta. Väkivallan syy on aina vain sen tekijässä. Ja vain hän voi sen lopettaa. Tutkimuksissa on todettu väkivallan jatkuvan, pahentuvan ja kynnyksen siihen madaltuvan suhteen jatkuessa. Parisuhteenne muut ongelmat voidaan hoitaa vain, jos väkivaltaa käyttävä sitoutuu itse hakemaan apua käyttäytymiseensä. Apua on saatavilla!
      Tässä linkissä mm, hyvää tietoa avun saamisesta sekä uhrille että tekijälle.
      http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhdevakivalta/apua-uhreille-ja-tekijoille/

      Tartu toimeen heti. Mikään viivyttely tässä asiassa ei auta, vaan pahentaa tilannetta

      Meiju, diakoni

    • Ansaitset parempaa

      Väkivalta on aina väärin, oli se sitten henkistä tai fyysistä ja useinhan nämä kulkevatkin käsi kädessä .
      Helppoa ei ole, mutta hae apua .. sitä on saatavilla . Ansaitset paljon parempaa kohtelua !

      Tsemppiä, ja voimia !

    • 30 v mies

      Olet ihan hemmetin urpo kun seurustelet satuttavan miehen kanssa. Hanki kunnon mies mikä ei satuta vaan hellii ja pussaa.

    • Niin.....

      Mies ei kunniota sinua. Ota ero.

    • minä 1234

      Ootko puhunu miehes kanssa asiasta? varmasti asia on vaikea ja yleensä puhuminen ei kyllä auta jos mies käyttää väkivaltaa. Asiat eivät varmasti ole helppoja kun toista rakastaa. Itse jos olisin saman tyylisessä tilanteessa niin puhuisin mieheni kanssa ja kertoisin mitä ajattelen hänen kiinni käymisestään ja yrittäisin sopia yhteiseksi päätökseksi ja tehdä kerralla selväksi että ei väkivaltaa! missään muodossa. Jos hän kerrankin sen jälkeen sen ylittää niin enää ei puhumiset auta, sitten hän ei luultavasti koskaan sitä lopeta, vaan harmiksi tälläiset tapaukset yleensä vain pahenevat :( Mutta paljon voimia sinulle ja toivottavasti saat tehtyä oikean päätöksen, mikä ikinä se sitten onkaan. Kunhan muistat ettei väkivaltaa tule sietää missään muodossa.

    • oppeliini1

      Miksi sinä huolellisesti ja harkiten VALITSET ystäviksesi pahoinpitelijoitä?

      Kuinka sinä selität itsellesi että on oikea tapa ajatella : "mies on silloin ihana kun ei hakkaa" ja oikea tapa elää tuon tason ihmisten kanssa?
      Kuinka?

      Miksi sinä VALITSET elää noin?

    • eiymmärrä

      Jos tota kutsutaan nykymaailmassa pahoinpitelyksi ni on oot aika pumpulissa asunut. yritä ny kestää vollottomasta ku joku pikku vauva ja vaikka sano jos noi herkkä olet!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe