Hei,
Tapasin jokunen aika sitten netissä pojan ja olemme puhuneet joka päivä puhelimen kautta viestitse. Olen itse 17 ja hän minua vuoden vanhempi. Olemme puhuneet skypessä, joten uskoisin, että mies on se kuka väittää olevansakin. Haluaisin tavata hänet, mutta sillä hän asuu eri paikkakunnalla. Hän asuu yksin ja hän sanoi, että voi tarjota yösijaa jos tulen, mutta sanoi myös maksavansa hotellini, jos en hänen luonaan uskalla yöpyä. Haluaisin kuitenkin yöpyä mielummin hänen luonaan. Uskallanko? Onko se järkevää? Onko teillä kokemusta ja mitä mieltä olette ensi treffeillä samassa sängyssä nukkumisesta?
Kiitos jo valmiiksi! :)
Tapaamaan netissä tavattua miestä?
2
255
Vastaukset
- tädin neuvo
No, katso nyt ensin se mies ennenkuin mitään yöpymisiä suunnittelet. Suosittelen, että tapaat kahvilassa ja tulet junalla kotiin. Päiväsaikaan. Olet lisäksi alaikäinen, joten vanhempien on hyvä tietää mitä suunnittelet.
- timppa 24v
Heii,
ei tuossa mitään pahaa ole. Olen itsekin tavannut livenä muutaman netissä tutustuneen tytön kanssa ja ihan hyvin meni. Kannattaa tavata kuitenkin julkisella paikalla aluksi. Jos tyyppi vaikuttaa kunnon kaverilta (eli ei mikään sekopää) ja homma näyttää toimivaan niin voi sitten toisen kotiinkin mennä.
En kuitenkaan suosittelisi että olisi heti ekan tapaamisen yhteydessä toisen luona yökylässä. Seuraavalla tapaamisella ehkä sitten :)
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648