Miten saan miehen sänkyyn..

lustmakesmecrazy

Mulla on nyt tällainen todella kummallinen tilanne johon tuskin saan mitään järkeviä neuvoja täältä mutta aina kannattaa yrittää vai miten se meni? :)

Mulla on tässä nyt sellanen tilanne että haluan ihan älyttömästi sänkyyn yhden miehen kanssa. Ihan normaalia eikö? No lukekaapa eteen päin.
Olen parisuhteessa ja kyse ei ole miesystävästäni. Asiasta on juteltu joten älkää nyt takertuko siihen. (Vai lieneekö liikaa pyydetty..)
Kyseessä on eräs hyvä ystäväni jonka olen tuntenut vuosia. Tällaiset halut ovat heränneet vasta äskettäin joten siis mitään säpinää ei meillä ole koskaan ollut. Minulla ei siis ole mitään tietoa pitääkö hän minua esimerkiksi ollenkaan viehättävänä. Kyseessä on myös kaveri jolle kaiken saa vääntää rautalangasta..

Joten siis kertokaa miten teen aikeeni ja haluni selväksi, kuitenkaan nolaamatta itseäni liikaa.
Suuret kiitokset etukäteen kaikille asiallisesti vastanneille!

13

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanther

      Viet sen johonki rauhalliseen paikkaan missä ei ole muita ja... Meet vaikka kyselemättä suoraan asiaan. Jos tyyppi ei ole täysin idiootti niin saat mitä haluat.

      • tygbhgnhg

        Jospa se mies on tajunnut kiinnostuksesi, mutta omaa sen verran korkean moraalin, ettei halua suhteeseen varatun naisen kanssa.


      • Jagdpanther
        tygbhgnhg kirjoitti:

        Jospa se mies on tajunnut kiinnostuksesi, mutta omaa sen verran korkean moraalin, ettei halua suhteeseen varatun naisen kanssa.

        Pyh ja pah! Jos iskijä on hyvän näkönen ja ite on sinkku niin mitä hittoa sillon moralisoimaan turhia, ei siinä ite olla rikosta tekemässä, ollaan vaan osallisena ;)


    • lisääneuvoja

      No kun tässä saattaa olla se ongelma että tyyppi on idiootti :D mietin että onko mitään hienovaraisempia keinoja saada viesti perille?
      Kiitos valtavasti vastauksesta, toivottavasti joku vielä viitsii auttaa tyhmää naisihmistä.. :)

      ap

      • tai jos

        Henkilö ei vaan halua ymmärtää sinua?


    • ei kynnysmatto

      Olet jo nolannut itsesi...Anna ko miehen olla ja keskity omaan ukkoosi.Jos ei kiinnosta-tee naisen työ ja eroa reilusti.Kaikkia pään sisällä olevia fantasioita ei ole tarkoituskaan toteuttaa...

    • edelleenneuvoton

      Henkilö ei ymmärrä ketään, eikä kukaan häntä, se on todettu useaan otteeseen.
      Ja kuten aiemmin mainitsin, asiasta on keskusteltu kumppanin kanssa ja sävelet on selvät. Kaikkien ei tarvitse tyytyä ns. tavalliseen parisuhteeseen vaan toiset ovat avoimempia asioille. Rakkaus ja seksi kun ovat kaksi aivan eri asiaa.

      Mukavaa että aihe herättää keskustelua!

      ap

      • "depis"

        Jos henkilö ei ymmärrä ketään, niin tuskin ymmärtää tätä ehdotustakaan. Voin samastua henkilöön ja luulen vähän että hän etsii sielunkumppania eikä välitä yhden yön jutuista tai koe niitä mukavaksi.

        Kaikki ihmiset ovat ymmärrettävissä. Todennäköisesti siellä taustalla on jotain ihan muuta kuin se pelkkä seksinkaipuu ja epävarmuus. Voi olla parempi ettet sekaannu koska sitten tollaset onnelliset ihmiset masentuu jos niille selittää vähän facts of life.


    • onfwjn

      kuule, en minäkään olisi ymmärtävinäni mitään jos joku tuntemani rouva yrittäisi sotkea minut johonkin omaan parisuhdesoppaansa. Jätä se rauhaan ja etsi joku ennalta tuntematon mieshuora itsellesi.

    • Kuulostaa pahalta

      Kaikki sinkut eivät arvosta ihmisiä, joilla on avoin suhde. Vielä jos mies ei tiedä, että teillä on avoin suhde, vaan olettaa, että olet pettämässä, niin ei sellainen ketään fiksua miestä kiinnosta.

      Älä riko toisen elämää vain siksi, että itse haluat leikkiä toisten kanssa. Toisten tunteilla leikkiminen on aina väärin.

    • Avoimesti

      Tee sille ystävällesi ainakin tiettäväksi, että sulla on miehesi lupa siihen mitä teet. Jos sulla ei ole lupaa, hanki sellainen ennen kuin teet mitään. :)

    • isot-pojat-sano

      Isot pojat on kertonut et varattuihin ei parane koskee. Jos ei tuu turpaan heti niin aina saat pelätä millon tulee (siis sillon kun se eukko tunnustaa miehelleen).

    • m55weeeeeeeeeee

      Siis kävelevä metrin halko? Minä olen samanlainen mutteri-idiootti, jolle upposi
      selkeä kysymys: -Mennäänkö tanssimaan vai lähdetkö meille, tarviin miestä?
      (Kuukausi meni reissussa, sitten jatkoi entisen miehensä kanssa)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe