Koskas poika aiot lapsen hankkia

16

148

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öoiuytrdfgo

      Kyllähän noihin kysymyksiin törmää liiankin usein. Oon tämmönen kolmevitonen ja voin kohdaltani sanoo, ett juna tais mennä jo. Nyt voinkin siis vain keskittyä olennaiseen eli nauttimaan yksinolostani. Tuskin tässä edes laiturin vaihto kauheesti enään auta.

    • ht ...

      Toi kommentti ”Noh, sullahan ei ole kiire, kun voit tehdä lapsia vielä viisikymppisenäkin” on kyllä totta. Naiset ajattelee että miehillä ei ole samalanlaista biologista kelloa joka estäisi jälkikasvun hankkimisen - periaatteessa totta.

      ...Mutta...

      Oikeasti miehillä on kuitenkin ihan sama kiire tehdä lapsia jos aikoo tehdä lapsia kuin naisilla. Ehkä pari vuotta enemmän aikaa. Koska harva mies tosiaan pystyisi enää viisikymppisenä saamaan sellaista naista suhteeseen, joka voi vielä saada lapsia. Jo nelikymppisenä asia varmasti mutkistuu miehelle, koska monet sen ikäiset naiset ei enää pysty saamaan lapsia, tai on jo tehneet lapset eivätkä siksi halua enempää.

      Eli nelikymppinen mieskin joutuu katselemaan vähintään 5-10 vuotta nuorempia naisia jos haluaa lapsia. Ja toi ikäero alkaa jo vaikuttamaan, on aika vaikeaa löytää noin paljon nuorempaa naista joka suostuu suhteeseen. Ja mies ei vaan voi sinkkuna pullauttaa lasta maailmaan, toisin kuin nainen periaattessa voisi.

      Jos mies siis haluaa lapsen, niin silti asia voi olla jopa ongelmallisempi kuin naiselle.

      Itselleni tuo ei ole onneksi ongelma, koska en koe mitään pakottavaa tarvetta saada lapsia. Olen ihan tyytyväinen ilman lapsiakin.

      • näinonnäinon

        Eikä siinä vielä kaikki! Miesten sperma heikkenee vuosi vuodelta ja vanhana miehen on entistä vaikeampi tulla raskaaksi. Ja tutkimukset osoittavat myös että vanhojen miesten lapsilla (kuten myös vanhojen naisten) on enemmän vammaisuutta.


    • 23tdfb

      Näin 37-vuotiaana olen jo aika vakuuttunut etten saa parisuhdetta ja lapsia, olen myöntänyt sen jo itselleni. Vanhempani tai sukulaiseni eivät ole kyselleet mitään asioistani, koska tietävät millainen olen.

      Haluaisin lapsia ja perustaa perheen, mutten kelpaa naisille. En pysty tekemään asialle mitään, olen sellainen mikä olen.

    • 20+4

      Ei tarvii. Siskolla on kaksi lasta. Suvun geenit jatkuu siellä:) Paremmat geenitkin jatkuu kun tällaisella karvanaamalla

      • huom..

        Parrankasvu johtuu siitä että olet mies ja siskollasi taas ei parta kasva koska hän nainen.


    • Nykyisessä maailman ja elämän tilanteessa en haluaisi niitä. Maailman pitää muuttua paremmaksi paikaksi ensin, ennen kun ehkä voisi harkita... jos mennään 30-40 vuotta taaksepäin 70-lukuun ja 80-lukuun niin tuommoiseen tilanteeseen semmosta olisi voinut harkita. Nykytilanne maailmaan niin ei missään tapauksessa.

    • Gentle Man

      ht ... kuvasti asian hyvin. Minun tapauksessani iso ongelma tulisi vastaa siinä että joko pitäisi olla merkittävä ikäero tai sitten lapsi pitäisi hankkia pikavauhtia.

      On naisia jotka pitävät vanhemmista miehistä, jos vain satut olemaan sellainen vanhempi mies josta tämä piehenkö vähemmistö pitää. Tunnen ihan äkkiseltään mietittynä kolmekin paria joiden ikäero on reippaasti päälle 15 vuotta (nainen hieman alle 30v, mies 45 ) - ja vain yhdessä tapauksessa kolmesta mies on rikas. Eikä tässä vielä kaikki, yksi näistä miehistä oli tiettävästi ikisunkku (ei kylläkään M). Mutta todellakin, tämmöiset naiset ovat harvassa eivätkä välttämättä etsi juuri minun tyyppistäni miestä. Ainakin toistaiseksi kiinnostusta on tullut vain nuoremmilta jotka eivät vielä halua lapsia, tai vanhemmilta jotka eivät aiokaan hankkia lapsia. Ai niin, ja yhdeltä varatulta naiselta baarissa. Ja parilta yksinhuoltajalta, jotka kylläkin saattoivat yliarvioida varallisuuteni etsiessään elättäjää ;)

      Crash course to parenting ei käy minulle. Ennen kuin lapsia edes harkitaan, seurustellaan hyvän aikaa ja asutaan yhdessä ainakin pari vuotta. Ehkä jos löytyy paljon kokemusta suhteista, voi edetä nopeammin...minulta ei löydy, ja koska ei ole välttämätöntä tarvetta hankkia lapsia, en lähde perustamaan perhettä vain siksi että naisella on kiire.

      Eli vaikuttaisi siltä että nyt pitää kysellä ht:ltä vinkkejä ja lähteä pokailemaan niitä parikymppisiä. Tuleepahan ekat kokemuksetkin hankittua. Katsellaan sitten vajaan kymenen vuoden päästä löytyisikö sopiva vanhemmista miehistä tykkäävä 28v neitokainen, ja huvittaako silloin enää lähteä perherumbaan mukaan :D

      Eikös olekin hyvä ja realistinen suunnitelma tämmöiselle 35 HC-ätmille!?

    • 1 + 1 + 2

      Halusin lapsia ja perheen vaikka olin päälle 40. Hain vaimon Aasiasta. Nyt on 2 poikaa.

      • hoh,.,

        En Usko. Hait vaimon kuiteskin BEEsiasta.


    • juna meni jo

      No ei niitä noin vaan hankita. Oon työtön, eikä kukaan nainen ees kiinnostu musta. Sitten kun lapset pitäis hommata mielellään ennenkuin nainen alkaa olla yli 30, niin alkaa olla vähän vaikee, kun itse oon 31 jo. Eli kyllä tässä täytyy sanoa ettei mitään lapsia pysty enää edes saamaan, vaikka sellainen ihme tapahtuisikin, että joskus vielä joku nainen löytyisi, siihen voisi mennä vuosia ja sitten menisi vuosia tutustumiseen, ennenkuin voisi mitään lapsia edes harkita. Elikkä oman ikäisistä naisista alkaa olla peli menetetty, jos lapsia meinaa hankkia ja nuorempia on sitäkin hankalempaa saada kokoajan mitä vanhemmaksi itse käyn.

    • L.V.

      Kipeä aihe ikisinkuille...

      Olen esim. joskus todennut naispuolisille työkavereille, että aika käy joskus viikonloppuisin pitkäksi, kun on töistä vapaata. Naistuttavat ovat sitten tokaisseet, että hanki lapsi, niin on tekemistä!
      Mutta...miten sinkkumies voi hankkia lapsen? Se on aika pirun vaikeaa, kun tuttavapiiriin ei kuulu yhtäkään vapaata naista. Eikä naiset muutenkaan osoita mitään mielenkiintoa tutustumiseen.

      Naisten on luultavasti hankala ymmärtää, kuinka vaikeaa tavalliselle suomalaismiehelle on suhteeseen pääseminen. Varsinkin, jos ei harrasta baareissa dokaamista eikä tansseja.

      Sekin on hyvin hämmentävää huomata, että lähes kaikilla noin 30-vuotiailla naisilla on lapsi/lapsia. Yksinhuoltajia on nykyään todella paljon. Edelleen haaveilen löytäväni jostakin alle 40-vuotiaan lapsettoman naisen, jonka kanssa perustan perheen. Harmittaa, jos en saa koskaan lapsia ja jään sukuni viimeiseksi.

      Mutta miten ja mistä löytää nainen? Sen kun tietäisi.

    • Jii007

      Tämä lapsettomuus on oikeastaan se kamalin puoli ätmiydessä.
      Haluaisin joskus (EN NYT) lapsen jonka kanssa voisi touhuilla kaikkea mukavaa ja opettaa sille kaikkia taitoja (EI naisten saamiseen liittyviä!).

      Mutta aika hankala se on lasta lähteä pyöräyttämään kun ei ole naista edes kädestä pitänyt. Kohtuullinen matka on runkkauksesta vielä edes siihen lasten tekemisen harjoitteluunkin.
      Töitäkin olisi varmaan ihan hyvä saada, että voisi sille pennulle edes lenkkarit ostaa.

      Turhaa edes haaveilen noista asioista, mutta eipä niitä oikein voi olla ajattelemattakaan. Välillä sen hyväksyy ja on ihan tyytyväinen, että ei varmaan sukua pääse jatkamaan, mutta sitten se joskus taas harmittaa.

      • Näin minulla.,.,

        Miksi lapsen pitää olla oma?

        Voihan sitä veljepojankin kanssa leikkiä, kunhan se ensin oppii kävelemään.


      • Jii007
        Näin minulla.,., kirjoitti:

        Miksi lapsen pitää olla oma?

        Voihan sitä veljepojankin kanssa leikkiä, kunhan se ensin oppii kävelemään.

        Koska ei minulla ole veljiä tai siskoja. Sukuni jatkuminen on minusta kiinni. Melkein kaikki sukulaiseni asuvat ulkomailla ja olen se viimeinen toivo jatkaa sukuamme Suomessa.

        Olisi varmaan kannattanut tehdä niitä kakaroita vähän enemmän kun nyt on kaikki paineet tällaisen ätmin harteilla.


    • jahaa

      Tänne tulet leuhkimaan lapsillasi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2174
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1308
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      312
      1013
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      936
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      83
      906
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      886
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      680
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe