Vein ekoilla treffeillämme tässä taannoin tytölle ruusun.. mikä oli selvästikin hyvä veto =P vinkkinä vaan muillekin ;) mutta nyt heräsi kysymys että kun me nähdään uudestaan niin pitäisikö antaa taas ruusu? =D Pettyykö tyttö jos hän odottaa että koska annoin ensimmäisilläkin treffeillä ruusun niin tottahan toki mä annan myös toisilla =P että jos sitä antais vaikka joka kerta ruusun kun nähdään niin voi sitten niistä laskea että montako kertaa ollaan nähty... en tiedä! kertokaa!!
Ruusut...
11
3045
Vastaukset
- snifetisnif
Vie sille seuraavalla kerralla jokin toisenlainen kukka :) Niitähän on vaikka mitä kivoja, pitkävartisia, eri värisiä esim. päivänkakkaraa muistuttavia kukkia.
- merkki
Jotain täytyis kyllä keksiä kun se tyttö oikeesti tykkäs siitä ruususta!! ja mä haluun ilahduttaa uudestaan =P mutta se ei kyllä käy että mä vien toisen ruusun koska sitten se menettää arvonsa =P se on vaan että "jaahas, taas ruusu" mutta tavallaan vois olla viemättä mitäänkin... kertokaa nyt herranen aika mitä te tekisitte??? =D
- Mie
Juu älä vie ruusua enää, ettei menetä merkitystä. Ekat treffit on kuiten spesiaalein juttu ja ruusu oli siihen kohtaan ihana ja sopiva liike. Vie seuraavilla kerroilla jotain muuta pientä mukavaa. Ei välttämättä mitään kallista ja kliseistä lahjaa (varsinaiset lahjat juhlapäiviin yms.), vaan jotain pientä jossa on ajatusta. Esim. kortti sopivalla tekstillä ja kuvalla, tikkukaramelli, suklaata ( ei sellasta yli-imelää jättikonvehtirasiat sydämillä ja ruseteilla vaan jottain mukavaa pientä "suklaapuodista"), pieni nalle, joku sievä kynttilä, pieni ajatelma-/ runokirja, lasienkeli ( ajatuksella pitää huolta daamista kun sinä olet muualla), itse leivottuja(oikeasti sinä itse) pikkuleipiä...
Minuun ainaki vetoaa paljon paremmin pienet suloset ja jos tunnetaan jo paremmin myös hauskat/humristiset jutut ku kalliit lahjat (hajuvedet, korut, vaatteet yms. kuuluu mun mielestä sitte niihin oikeisiin juhlapäiviin). - Mimina
Hmm.. Ei ainakaan ruusua, enää, se todella on niin että ekat treffit on spesiaalia ja niihin se sopii. Ruusun voit ostaa jonkun ajan päästä, vaikka ihan yllättääksesi tytön tai sitten vaikka syntymäpäivänä.
Kiva yllätys olisi viedä tyttö johonkin syömään, johonkin erikoisempaan (muttei ylihienoon, ettei tule tytölle ongelmia asun suhteen). Tässä tapauksessa yllättäisit hänet tälläisellä. Vaikka kiinalaiseen, intialaiseen, ei missään nimessä hampurilaiselle :)
Suklaa on kiva tuliainen, intohimoja nostattava sellainen. Joku pieni suklaa, joku kaunis, esim. karkkikaupasta olisi kiva. Suklaasydän olisi ainakin romanttinen.
Kerro mihin päädyit ja mitä tyttö tykkäsi. - bambi
Minä ainakin tykkään lahjoista mutta ei mitään tylsää tai vaivaannuttavaa lahjaa kuten runo kirja yms. Tulee semmonen olo että ompas nynny mies, yäk. Mieluummin vaikka sitten sitä suklaata suklaakaupasta tai vie ulos syömään, sano tosin etukäteen vaatevalinnasta ettei tuu ongelmaa.
Mutta toisaalta jos nyt viet taas jotain sitten hän odottaa että viet joka kerralla jotain:D Eli vie vaan silloin tällöin! Paitsi jos olet rahamies;) Mutta silloin voitkin vaihtaa treffikumppanin minuun!- merkki
Kiitos kaikille vastanneille!! Teistä oli oikeesti hyötyä! Kiitos! mutta tässä bambin viestissä on vielä se hyvä pointti että jos vien taas jotain niin sehän on selvä että enskerralla odotetaan taas jotakin =P ja sitten mun täytyy miettiä entistä enemmän että mitä veisin =D enkä mä nyt mikään rahamieskään ole =D mutta tahtoo silti ilahduttaa... hmmph! Onko se liian tylsää jos vien "vaan" itteni?
- opettelija
Jo etukäteen nolottaa esittää tyhmä kysymys, mutta kun olen tottumaton, enkä tiedä mitä tarkoittavat esim. =D ja =P, voisiko joku ystävällisesti vastata.
- jotain kokenut
En veisi toisille treffeille mitään. Lahja on yllätys ja ei hän varmaankaan pety.
- KooKoo
Ihana kuulla että olet vienyt ruusun! Voi, oispa kiva saada itsekin...
- tytsykkä
Mun mielestä on ehdottomasti paras, jos et vie mitään toisille treffeille. Se eka ruusu oli ihana, ja sen merkityksen täytyy antaa säilyä voimakkaana. Jos veisit jatkuvasti/usein jotain pikku ylläreitä niin siinä voi tyttöä alkaa ahdistamaan. Se rupee miettimään et pitäiskö senkin nyt alkaa lahjomaan sua ja sit iskee paniikki! Eli viet vain ihanan itsesi ja halaat lämpimästi niin ei siinä mitään konvehteja tarvita. Tsemppiä ja onnea teille :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958