Uusi Passat tdi Biturbo 240 hv!

Haluttu auto?

Mahtaakohan olla pitkät tilausajat uusikorisella Passatilla, jossa dieselkoneessa 240 hv ja 500 Nm, vaihteistona vahva öljykylpyinen Audeissa ja maastureissa käytettävä 7-vaihteinen DSG. Upea auto, neliveto ja highline-varustetaso aina vakiona. Kiihtyy 6,1 sek nollasta sataseen ja huiput komeat 240 km/h.

Hintakin halpa tuollaiseksi eli vajaat 54.000 eur sedanina.

19

4216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se oli Pirkka

      Lieneekö kestoikä päiviä vai kuukausia? Huollot takuuvarmasti "edullisia". Isompi huolto voi olla monta tonnia. Kolmen tonnin huoltohinta rikkoontui kunnossa olevan neliveto-kansanvolkkarin kohdalla jo yli 10 v takaperin.

      • osta kia

        Juu ei kaikkien kannata ostaa sellaista kallista autoa johon ei ole varaa ja pitää sitä yllä.


      • Se oli Pirkka
        osta kia kirjoitti:

        Juu ei kaikkien kannata ostaa sellaista kallista autoa johon ei ole varaa ja pitää sitä yllä.

        Golf on aina ollut kansanvaunu. Yli kolmen tonnin huoltolasku kaikin puolin kunnossa olevasta autosta vuonna 2004 oli liikaa. VAG-merkkihuolto ampui itseään nilkkaan ja osui.


    • huiuhiu

      Sanoja "vahva" ja "DSG" ei oikein voi käyttää samassa lauseessa.

    • myy varmasti

      Tulee myymään kuin häkä ja bemari-mersukuskien kannattaa ottaa jatkossa myös tdi-Passatti vakavasti. Voipi nimittäin tuo diiselivoimala näyttää takavalonsa.
      Hulppea varustelu ja tyylikäs coupemainen ulkonäkö, tulee olemaan tavoiteltu työsuhdeautokin.

      • Vilkutin

        Takavalot tulee olemaan hyvinkin näytettyjä hätävilkkuja tienvarressa esitellessään.


      • Mykistävä

        Saa olla aika kova bensa-auto että tahdissa pysyy, luokkaa kovimmat Porschet ja Ferrarit. Dieselin käytännön suorituskyky on niin mykistävä että edes M3 tai vastaava ei pysy normiajossa tahdissa ellei vinguta täysillä konetta talla pohjassa.


      • Das Romu
        Mykistävä kirjoitti:

        Saa olla aika kova bensa-auto että tahdissa pysyy, luokkaa kovimmat Porschet ja Ferrarit. Dieselin käytännön suorituskyky on niin mykistävä että edes M3 tai vastaava ei pysy normiajossa tahdissa ellei vinguta täysillä konetta talla pohjassa.

        No on sulla kovat luullot Klonkswagenista, kyllä mainitsemasi kovimmat Porschet ja Ferrarit painivat aivan eri sarjassa kun joku öljypoltin. Jo M3 lyö pöytään luvut 431 hv, 550 nm. vääntö 4.1 sek 0-100km.
        Siinä kyydissä Klokswagen kuljettaja ei näe kun lähdön ja kohta M3 katoa horisonttiin.


    • no never

      Joka haluaa maksaa ongelmista paljon tuohta, niin tuo on takuuvarmasti yksi vaihtoehto monien joukossa..........

    • AutoHistoriaa

      Onhan se edullinen, vastaava (tai hieman tehokkaampi ) bemarin 530xd maksaa 15000 enemmän. Onhan siinä kyllä autoakin sen verran enemmän.

      Varmaan oiva Volkkari.

    • porho.fi

      Saksasta tulee laiva lähes joka päivä, joten kuukaudessa lupasivat toimittaa, jos maksaa käteisellä, niinkuin minä aina teen.

      • lapset ei tiedä

        Poika ei ole sitten uutta autoa ostanut ikinä. Vai käteismaksu nopeuttaa auton saantia, no ei ja sitä paitsi osamaksu on myyjälle parempi sillä hän saa siitä bonusta.


      • porho.fi
        lapset ei tiedä kirjoitti:

        Poika ei ole sitten uutta autoa ostanut ikinä. Vai käteismaksu nopeuttaa auton saantia, no ei ja sitä paitsi osamaksu on myyjälle parempi sillä hän saa siitä bonusta.

        Mitäs se myyjälle kuuluu, miten minä eläkerahani käytän. Saakoon bonuksensa jostain muualta.


      • huono provo

        vai käteisellä?

        Luulen että jos viet kassillisen käteistä niin Volkkarikauppias
        soittaa poliisit paikalla. Käteisen rahan ilmoistus raja on jossain
        muutamassa tonnissa ja miksi kukaan hullu käteistä ylipäätänsä
        pitää???


    • Rrkf

      Olishan tuo hyvä yhdistelmä ja voimalinja mut merkki vaan ei herätä luottamusta.

      • ihanko tosi

        joo, mailman suurin autovalmistaja Volkkari ei ole harmi juttu sua nyt
        kuunnellut, kun sulla on "tieto" että "voimalinja ei herätä luottamusta"
        sinussa.

        Miten ne kaikki saksalaiset insinöörit ovat noin väärässä?
        Miten mailman suurin autovalmistaja ei ole sua kuunnellut?

        Vaan ne tuo markkinoille tuotteen joka "ei herätä luottamusta"
        ja on viallinen.


      • Rriff
        ihanko tosi kirjoitti:

        joo, mailman suurin autovalmistaja Volkkari ei ole harmi juttu sua nyt
        kuunnellut, kun sulla on "tieto" että "voimalinja ei herätä luottamusta"
        sinussa.

        Miten ne kaikki saksalaiset insinöörit ovat noin väärässä?
        Miten mailman suurin autovalmistaja ei ole sua kuunnellut?

        Vaan ne tuo markkinoille tuotteen joka "ei herätä luottamusta"
        ja on viallinen.

        Eikös näitä esimerkkejä löydy ihan tarpeeks volkkarin teknisistä saavutuksista? Tsi, dsg jne. Eli aika varauksella pitää suhtautua. Hyvä esimerkki audin puolelta, ohjausongelmaa ei ole saanut nämä saksalaiset insinöörit vieläkään ratkaistua.


      • VW woimaa
        Rriff kirjoitti:

        Eikös näitä esimerkkejä löydy ihan tarpeeks volkkarin teknisistä saavutuksista? Tsi, dsg jne. Eli aika varauksella pitää suhtautua. Hyvä esimerkki audin puolelta, ohjausongelmaa ei ole saanut nämä saksalaiset insinöörit vieläkään ratkaistua.

        No mites se VW vaan on maassamme ja muuallakin vaan huippusuosittu edelleen. Ekat dsg:t tuli 10 vuotta sitten, ja tsi:t 8 v sitten. Jos ne olisivat niin surkeita niin eipä autoja ostettaisi ja jonotettaisi.

        Teillä kaikkitietävillä essonpaarin miehillä on alla ruosteinen fillari tai 25 vuotta vanha corollankatiska.

        Passat tdi biturbo on ehdottoman kova luu kaikille: tietää dieselin rajun voiman yhdistettynä salamannopeaan dsg-automaattiin ja livakkaan nelivetoon niin siinä jää kaiken maailman teinituuninglippikset katsomaan takavaloja. Aivan mahtava tuote, ja halvalla hinnalla!


    • Das Romu

      Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä: pa.ka on hyvä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

      Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

      Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

      Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

      Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

      Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

      Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

      Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

      Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe