Eli siis otin geelikynnet n.viikko sitten pari päivää sitten irtosi yksi mutta sen kävin korjauttamassa...meni 1-2päivää niin kaikki oli irronnut pois...kynsistä maksoin 95€ Mielestäni kynnet olivat kalliit laatuun nähden...Tekijä sanoi että saattaa lähtee jos on rasvainen iho mutta minulla on atooppinen iho niin siitä se ei ole kiinni...kynnet on siis laitettu ihan kauneus salongissa! Voiko pyytää korvausta tai rahoja takaisin:/?
Geelikynnet viikossa irti
pettynyt:(
2
133
Vastaukset
- Dipster
Voit pyytää korvausta. Ammattitaidolla ja ammattituotteilla tehdyt kynnet kestävät viikkoja.
- juupelis juu
Pyydä rahat takas tai uudet kestävät kynnet oon samaa mieltä kynnet on tehty ihan väärin pitäs kestää vähintään kaks viikkoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442