littanat hiukset + pitkä ja leveä otsa=:(

help me!

Kärsin päätämyöten menevistä hiuksista päälaella ja suuresta otsasta. Näytän ihan kaljulta jos pidän hiuksia poninhännällä.:( kaikenlisäksi kun mun hiukset on pitkät (etuhiukset on melkeen vaa leukaan asti) niin lätyt hiukset näyttää entistä hirveämmälle! Ja kun mun etuhiuksii on vaa vähän ja ne alkaa tosi kaukaa kasvoista niin näyttää niiiiiin tyhmältä.

Onko neuvoja vaikka miten saada päälaen hiukset tuuheammiksi? Koska ne menee ihan päätö myöten ja se pistää silmään ison otsan kanssa.. onko mitään hiustabletteja että tulis tuuheemmat hiukset? Vähänniinku hiustenkasvua edistäviä tabletteja,samankaltasia? Kiiitos hirveesti jos osaatte auttaa.
Ps. Jos viitsitte katsoa youtubesta vlogaaja "Mmiisas" niin mulla on yhtä iso otsa mutta miisalle se sopii koska hänellä on tuuheat hiukset ! Eli kuvitelkaa miisan kauniille otsalle älyttömän lätyt hiukset ja surkaa mun puolesta :D kiitos!

4

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enmietiiä:D

      Hmm...en tiiä:D jos hiukset on kauheen raskaat ja sitte vielä pitkät nii se tuuheus tahtoo hävitä,joten jos vaikka "keventäisit hiuksia tai lyhentäisit(silleen että ne vähän "kohoais") nii voisko auttaa? en oo mikää ekspertti mutta itelläki on aika raskaat ja sitte jos et halua leikata nii joku volume shampoo kampaamoista saattais auttaa:)

    • ........

      voisitko harkita otsatukkaa? ja tosiaan niinkuin äsken mainittiin keventää hiuksia leikkaamalla kerroksittain? itse käytän mieluummin kuivashampoota kuin hiussuihkeita tai vahaa antamaan tuuheutta, se ei samalla lailla rasita hiuksia ja on luonnollisen näköinen. toki vitamiineja kannattaa syödä ja tehdä öljyhoitoja hiuksille.

      • 1Taija

        Iso-otsaiselle sopii otsatukka tai tukka sivujauksella, mistä sen voi kammata viistosti otsaa peittämään. Nämä tyylit onnistuvat pitkää tukkaa paremmin polkkatukassa, jos ei satu omistamasn hyvin tuuheaa tukkaa. Eri pituiset polkkatukat saa muutenkin aseteltua mukavasti kasvoja kehystämään. Minulla iso-otsaisella oli aikaisemmin taakse niskaan kammattu pitkä tukka. Kun äsken leikkasin leukamittaisen sivujakauksellisen polkkatukan, tukkani näyttää puolta tuuheammalta ja otsaa piiloutuu sopivasti sivulle taipuvien hiusten taakse. Pitempikin kerroksittain leikattu "rikottu" polkkatukka voisi olla sinulle hyvä. Sen saa vielä taakse ponnarille jumppaa tms varten.


      • 1Taija
        1Taija kirjoitti:

        Iso-otsaiselle sopii otsatukka tai tukka sivujauksella, mistä sen voi kammata viistosti otsaa peittämään. Nämä tyylit onnistuvat pitkää tukkaa paremmin polkkatukassa, jos ei satu omistamasn hyvin tuuheaa tukkaa. Eri pituiset polkkatukat saa muutenkin aseteltua mukavasti kasvoja kehystämään. Minulla iso-otsaisella oli aikaisemmin taakse niskaan kammattu pitkä tukka. Kun äsken leikkasin leukamittaisen sivujakauksellisen polkkatukan, tukkani näyttää puolta tuuheammalta ja otsaa piiloutuu sopivasti sivulle taipuvien hiusten taakse. Pitempikin kerroksittain leikattu "rikottu" polkkatukka voisi olla sinulle hyvä. Sen saa vielä taakse ponnarille jumppaa tms varten.

        Niin hiustenkasvun edistämiseen olen käyttänyt piimaata ja biotiinia sisältäviä tabletteja, joita saa terveyskaupoista ja marketeista. Kynnet ainakin minulla ovat näistä vahvistuneet. Päälaen ja otsan hiusten ohentuminen voi olla myös "miestyyppistä", ja tämän hoitoon saa myös kalliimpia tuotteita apteekista. Lääkärilläkin voisit käydä, jos tällaiselta ongelmalta tuntuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2732
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      239
      2640
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2356
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      196
      1841
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe