Mitä miehet tavoittelevat katsekontaktilla silloin, kun selvästi kuljetaan vain ohitse vaikka junassa tai portaissa? Miksi ei riitä että vain itse katsoo mielestään kaunista naista, miksi toisen halutaan vastaavaan katseeseen?
Mies, miksi haluat katsekontaktin kauniiseen naiseen?
30
1937
Vastaukset
- luulenpa
Se ei välttämätä aina tarkoita mitään, se vain voi olla myös refleksi kun katsoo että kuka tulee vastaan ja kävelee ohi
- Öö tota.
Miksi "kauniit naiset" joka muuten on subjektiivinen käsitys - se sun kauneus voi olla ihan vaan sun omaa mielikuvituksen tuotetta eikä muut pidä sua tavallista kummempana - kuvittelee aina kaiken tarkoittavan jotakin? Onko sun elämäsi vaan sitä että kuljet kartsalla ja kyttäät että herätätkö miehissä reaktioita ja kuvittelet että he haluavat panna sua, vai mistä on kyse? Tarviiko joka ikiseen vilkaisuun olla mitään "tarkoitusta"? Ihmiset nyt katselee vaikka lyhtypylvästä ilman että se tarkoittaa yhtään mitään.
- hallawei
Aloittaja tuossa sanoikin "mielestään kaunista naista", eikä missään vaiheessa viitannut itseensä. Vaikea keksiä mitä ajat itkullasi takaa.
Ihmiset ovat aika visuaalisia olentoja, ja käyttävät näköaistiaan kaiken olennaisen havainnointiin. Lisääntymisvietin johdosta kaunis nainen on olennainen miehille. - hhtyyy
hallawei kirjoitti:
Aloittaja tuossa sanoikin "mielestään kaunista naista", eikä missään vaiheessa viitannut itseensä. Vaikea keksiä mitä ajat itkullasi takaa.
Ihmiset ovat aika visuaalisia olentoja, ja käyttävät näköaistiaan kaiken olennaisen havainnointiin. Lisääntymisvietin johdosta kaunis nainen on olennainen miehille." Lisääntymisvietin johdosta kaunis nainen on olennainen miehille."
Ei ole. Naisen ei tarvitse olla kaunis jotta voi lisääntyä. Kaikennäköiset naiset voivat lisääntyä, myös tavallisen ja "ruman"näköiset. Lisääntymiseen ei kauneuta tarvitse. Muutoin ihmisiä ei olisi paljon täällä planeetalla, jos vain kauniit voisivat lisääntyä.
Kauniit naiset ovat komeita miehiä varten.
Tavallisen ja "ruman"näköiset miehet valitkaa ulkonäöllisesti tasoisenne nainen.
Olet sekaisin.
- Alfa Uros
Naisen logiilla kaikella on laskelmoitu tai vähintään rivien välissä tarkoitus. Miesten maailmassa katse voi olla vain katse.
- Ei ihan noinkaan...
Ei kaikkien naisten, vain niiden itserakkaiden.
- ladyline655
Miehil on se laskelnoitu logiikkaa kun mitään ei voi olla muuten vaan aina ne naiset muka ajaa jotain takaaa. Kun nainen vain flirttailee mies jo kuvitellut että häntä halutaan.
- huoksvaan
Minä en katsonut. Nainen itse valitsi Toisen reitin ja kulki ohitseni ja katsoi silmiin. Se ei ollut eka kerta kun hän teki jotain, mutta eka silmiin katsominen
- hhyff
Silmiin katsominen ei tarkoita välttämättä mitään. Silmiin voi katsoa muuten vaan. Kuvittelet omiasi.
- ...
No kun pitää testata sitä omaakin viehätysvoimaa. Mitenkäs sitä paremmin voisi testatakaan, kun katsoa huomaako kauniit naiset edes.
- flirttiäkö
En ole omasta mielestäni erityisen kaunis mutta jostain syystä monet ovat olleet eri mieltä. En siis itse näe kauneuttani ja tuskinpa olen lähellekään jokaisen vastaantulijan mielestä kovin kummoinen. Miesten huomiota ei kuitenkaan voi olla huomaamatta, etenkään jos katsotaan pitkään. Viime aikoina on moni tuntunut odottavan että katson takaisin enkä ymmärrä miksi. Siitä tämä aloitus. En mielelläni katso takaisin, koska olen naimisissa ja usein katseet tulkitaan kiinnostukseksi.
En ajattele, että kaikella pitää aina olla jokin tarkoitus mutta nyt näitä vain sattui niin monta lyhyen ajan sisään, että ajattelin kysäistä. Tuo oman viehätysvoiman testaaminen kuulostaa kyllä järkevältä. Ja tiedän ihan hyvin, että katsoa voidaan monesta syystä kuten rumista vaatteista, typerästä ilmeestä tai että nenä on väärinpäin naamassa, mutta kyllä jokainen nainen tunnistaa kiinnostuneen katseen sellaisesta, missä katsotaan arvostelevasti väärää vaatevalintaa tms.
Tämän ei ollut tarkoitus olla mikään itserakas aloitus. En taatusti ole läheskään kaikkien mielestä kaunis kun en itsenikään mielestä ole. Mutta minä halusin nyt vain vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen, en mielipiteitä siitä, miten paljon pissaa minulla mahdollisesti on päässä. Tiedän, että todella monet naiset saavat vastaavaa huomiota eikä se silti tee heistä mitään megakaunottaria. Haluan vain tietää, miksi mies odottaa, että nainen katsoo takaisin. Ja jos ei miksikään, niin sitten ei.- Selvennä
"Haluan vain tietää, miksi mies odottaa, että nainen katsoo takaisin."
Mistä sinä voit sen tietää, että mies odottaa naisen katsovan takaisin? Mistä sen pystyy päättelemään mitä joku tuijottelija haluaa ja odottaa?
- omituista on
Miksi luulet että mies halua sen katsekontaktin? eli itse olet se joka tuijottaa jokaista ja kuvittelee että toiset halua susta jotain.... näen miesten katset ilman heihin suoraan katsomista, eikä mulla ole tarvettakaan katsoa heihin, sulla taitaa olla joku tarve todistaa itseä.
- no hoh hoi
Olen ketjun aloittaja.
En katso miehiin suoraan. Minäkin näen katseet ilman, että katson takaisin.
Miksi tätä kysymystä joutuu niin paljon selittelemään? Joko osataan vastata kysymykseen tai sitten ei. Esitetäänhän tällä palstalla ties mitä kysymyksiä alapään koosta silikonitisseihin eikä niitä kyseenalaisteta.
Mutta: ehdottomasti 99 % kerroista on katsottu niin, ettei odoteta vastakatsetta. Nyt sattui lyhen ajan sisään useampi katse, josta vain tajusi ja tiesi että vastakatsetta odotetaan. En osaa selittää, mistä sen tiedän mutta miehen katseen näkee silloinkin, kun ei itse katso suoraan takaisin ja katseesta pystyy jotakin päättelemään. Voi hyvin olla, että olen väärässä ja kuvitellut kaiken. Silti nyt kuitenkin kysyin. Anteeksi, että esitin väärän kysymyksen. - omituista on
no hoh hoi kirjoitti:
Olen ketjun aloittaja.
Miksi tätä kysymystä joutuu niin paljon selittelemään? Joko osataan vastata kysymykseen tai sitten ei. Esitetäänhän tällä palstalla ties mitä kysymyksiä alapään koosta silikonitisseihin eikä niitä kyseenalaisteta.
Mutta: ehdottomasti 99 % kerroista on katsottu niin, ettei odoteta vastakatsetta. Nyt sattui lyhen ajan sisään useampi katse, josta vain tajusi ja tiesi että vastakatsetta odotetaan. En osaa selittää, mistä sen tiedän mutta miehen katseen näkee silloinkin, kun ei itse katso suoraan takaisin ja katseesta pystyy jotakin päättelemään. Voi hyvin olla, että olen väärässä ja kuvitellut kaiken. Silti nyt kuitenkin kysyin. Anteeksi, että esitin väärän kysymyksen.Luin sinun edellisen selityksen jo sen jälkeen kuin kirjoitin. Sorry.
- ...
no hoh hoi kirjoitti:
Olen ketjun aloittaja.
Mutta: ehdottomasti 99 % kerroista on katsottu niin, ettei odoteta vastakatsetta. Nyt sattui lyhen ajan sisään useampi katse, josta vain tajusi ja tiesi että vastakatsetta odotetaan. En osaa selittää, mistä sen tiedän mutta miehen katseen näkee silloinkin, kun ei itse katso suoraan takaisin ja katseesta pystyy jotakin päättelemään. Voi hyvin olla, että olen väärässä ja kuvitellut kaiken. Silti nyt kuitenkin kysyin. Anteeksi, että esitin väärän kysymyksen.No minä ainakin vastasin jo edellä.
- tapahtuusitä
no hoh hoi kirjoitti:
Olen ketjun aloittaja.
Mutta: ehdottomasti 99 % kerroista on katsottu niin, ettei odoteta vastakatsetta. Nyt sattui lyhen ajan sisään useampi katse, josta vain tajusi ja tiesi että vastakatsetta odotetaan. En osaa selittää, mistä sen tiedän mutta miehen katseen näkee silloinkin, kun ei itse katso suoraan takaisin ja katseesta pystyy jotakin päättelemään. Voi hyvin olla, että olen väärässä ja kuvitellut kaiken. Silti nyt kuitenkin kysyin. Anteeksi, että esitin väärän kysymyksen.Tiedän kyllä tunteen, olen myös itse joskus joutunut samanlaisiin tilanteisiin.
Kerran kävi jopa niin, että mies ja minä molemmat käännyttin vielä taakse katsomaan ja hymyiltiin. En ole kyllä tietääkseni tätä miestä ennen tavannut, enkä sen jälkeen.
- hekohekoheee
tissejä ja persettäkö pitäs sitten tuijottaa? Se olis parempi?
- 5222
Itse saatan katsoa että tunnenko henkilön, ja monesti sitä ei huomaa ellei katseet kohtaa.
Varmaan aika moni on samaa mieltä siitä että kun silmät peitetään esim suurilla aurinkolaseilla, niin on todella vaikea tunnistaa.
Toki muitakin syitä on ja riippuu mielentilastakin. - no voi ei
No on tääkin, jos pitää niin katse maassa kulkea, ettei saa katseet koskaan kohdata. Kyllä maailmalla flirtataan ilman sen kummempaa tarkoitusta. Miks katseesta pitää tehdä numero. Joskus katseet kohtaa ja se siitä.
- voi jestas
Olen nainen, katselen sekä vastaantulevia miehiä että naisia, silmiinkin, mitähän tarkoitan sillä ? En mitään, niin kuin ei vastaantulijatkaan.
ps. olen hoikka, urheilullinen, kaunis nainen, mutta varattu ollut jo pitkään. - Äijä nämpsä
Töissä oli aikoinaan kaltaisesi Neiti. Kaunis se oli vain omasta mielestään mutta yritystä sen kaunistumisen eteen kyllä oli.
Siltä sai helposti pieniä piikkejä, jos antoi enemmän huomiota kuin neiti nimenomaisesti oli pyytämässä. Olisi vissiin niin kaunis että kaikki vanhat ukotkin kuolasi sen perään, sen omasta mielestään.- jep jep
Lainaus omasta kommentistani, olen aloittaja:
"Tämän ei ollut tarkoitus olla mikään itserakas aloitus. En taatusti ole läheskään kaikkien mielestä kaunis kun en itsenikään mielestä ole. Mutta minä halusin nyt vain vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen, en mielipiteitä siitä, miten paljon pissaa minulla mahdollisesti on päässä. Tiedän, että todella monet naiset saavat vastaavaa huomiota eikä se silti tee heistä mitään megakaunottaria. Haluan vain tietää, miksi mies odottaa, että nainen katsoo takaisin. Ja jos ei miksikään, niin sitten ei."
- vai kui?=+
min ainaski juokse myös vesisateessaj akatselisin myös mieluusti muita naisia jotka ois lenkillä mutta sokeriahan ne.?
- piiiitkä_katsekontakti
Kohtelias käytös pieni flirtti saa kaikki iloisemmalle mielelle. Vielä 50v ikäisenä hakee katsekontaktin ja jos hymy irtoaa, niin samalla mitalla takaisin. Ihan pikkutyttöjen kanssa moista ei sovi harrastaa, joku n. 30v ehdottomasti alaikäraja. Kolmekymppiset jo ymmärtää, että on aikuisten normaalia kohteliaisuutta eikä mitään sen enempää.
40v ja vanhempien kanssa keskustellessa jokus ihan kujeena tulee ylläpidettyä normaaliin jutteluun verrattuna vähän liian tiivistä katsekontaktia. Ei tuijottelua, mutta vähän normaalia enemmän kontaktia. Ihan hauska leikki, varsinkin jos keskustelukumppani hoksaa saman. - simppeliä
Yksinkertaista!
Miehen miehuus nousee monta pykälää, itsetunto kohenee ja ryhti paranee; se kaunis nainen katsoi MINUA silmiin! En siis ole ihan peruslooseri minäkään!
Suotakoon se heille. Ei katse mitään maksa ja voit jopa pelastaa jonkun päivän, noinpienellä teolla! :-) - aoiwrhgår
Miten tämä "hakeminen" mielestäsi eroaa siitä, että mies vain katsoo sinua? Viittoileeko mies jotenkin sinulle, että katsopas nyt minua kun minä katson sinua? Tai kysyykö jopa kenties ihan ääneen, että voisitko katsoa minua, kun minäkin katson sinua?
- 3366782
Sellaset katseet ovat monesti vai arjen vilpitöntä flirttiä, harmitonta mutta
saattaa saada tosi hyvälle tuulelle.
Mut, kerran marketissa ollessani eräs äijä tuijotti mua totisena päästä varpaisiin ja se ei ollut mukavaa. - Anonyymi
Sitä tsekkaa, löytyskö yhteys. Välillä etsii ihan suhdetta, mutta kyllä kertapanoki kauniin naisen kans aina kelpaa. Kyllä kauniit naisetki haluu panna.
Miksi ei voisi tai saisi?
Pitääkö vain olla niin sulkeutuneen näköinen ja oloinen, tuijottaa vain tyhjyyteen kuten moni joka ei ole koskaan käynyt kotikylän ulkopuolella?
Katseella, eleillä, hymyllä voi olla monta merkitystä. Joillekkin ne ei koskaan aukea. Silloin voi katse ahdistaa. Hui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti19527005Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2473257Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos293061Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori922705Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s212036Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta231594En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk51199Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.2921136Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks321102- 511081