Eronneille laki?

pitäisikö säätää???

Ihan lastenkin kannalta, on todella iso riski kun vasta eronnut perheellinen höyrähtää johonkin renttuun tai muuhun puliveijariin, hurmuriin ja pää pyörällä tää pistää koko perheen ja lasten kuviot uusiksi.

Ehdotus: edunvalvonta pariksi vuodeksi eron jälkeen, jotta nämä rahan perässä juoksevat eivät juoksisi haaskalle.

Kun näkee kirjoituksia että HUONOSTA LIITOSTA PITÄÄ LÄHTEÄ. TOTTA! MUTTA:Ensin pitäisi kyllä miettiä, mikä on huonoa ja mikä hyvää ja todella huonosta sitten pitää lähteä. Mutta milloinkaan ei heti uuden luo, pitää pystyä olemaan ja asumaan ensin ainakin vähintään se vuosi itsenäisesti lastensa kanssa. Rauhoittua itsekseen, päästä jaloilleen.

Jos sinulla on 2 suhdetta yhtäaikaa, eihän se huono liitto ole syy eroon, vaan uusi suhde silloin!!!!! Ei kukaan pysty kahteen suhteeseen keskittymään ja tottakai uusi vaikuttaa ihanalta niissä olosuhteissa joissa toisen on näyteltävä vähintään maailman ihaninta pärjätäkseen sille kotona olevalle "hirviölle". Miettikää!!!

Onhan se hullaantuminen kivaa ja pakeneminen myös, myöskin menetetyn nuoruuden eläminen on melkoisen kivaa. Mutta mites kun lapset jää siinä sivuun, tulee riitoja, rahat menee kaikenmaailman kanootteihin ja hybridiautoihin, kun uusi on niin ihana ja oma pää pyörällä.

VAROKAA HAASKALINTUJA ERONNEET!!!

5

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piparminttuli

      Ymmärsin että nyt kirjoittaja on mies. Älä vaivaa päätäsi sillä, mitä toinen tekee eron jälkeen. Hoida ero mallikkaasti, niin kuin aikuisen kuuluukin tehdä. Eron jälkeen huolehdi, että et tee lapsistasi riitakapuloita ja taisteluvälineitä teidän välille.

      Toinen ihminen ei voi rikkoa kenenkään välejä jos suhde on kunnossa muuten ja kummallakin on tunteita tosianne kohtaan. Uskon että hän olisi eronnut jossain vaiheessa vaikka ei olisi löytänytkään uutta kumppania.

      On aivan turhaa jäädä junnaamaan siihen että on jätetty. Jatka elämääsi ja luo siitä sellainen kuin haluat.

    • paraniko vaihtamalla

      Mä allekirjoitan tämän tekstin täysin.Olen siis nainen.Minulle ja eksälleni kävi justiinsa näin,että uusi tuli haaskalle.No miten sitten..niin isä ei tapaa lapsiaan,myi autonsa pois.Ei ole rahaa.Nykyinen akka panttaa autoaan eikä lainaa yms..Siis mitä pikimmiten tähän tulisi joku laki tähän touhuun niin loppuis tämä lasten äitien syyttely.Minussahan se vika on jos lapsia ei isä tapaa..Mitään muuta kuin eksä meni uuden akan lankaan ja nyt on niin tossun alla kun vaan voi ihminen olla.Toinen on niin saamaton ja mustasukkainen että ei mitään tee että eksäni lapsiaan tapaisi.Olen jopa eksältäni kesällä kuullut että minulle ei mikään sovi,no ei kait sovi jos ei edes kysytä.Vaan oletetaan.

    • Nettisalarakkaat

      Aiheellinen varoitus. Onnea eronneille, jotka löysi uuden hienon ihmisen netistä, pettivät ja vaihtoivat. Juuri netissä hän, joka rahaa etsii, löytää varakkaat höynäytettävät.

      Haaskoille on nettihaku päällä, heille kelpaa salarakkaus ja kova hinku on saada rikas eroamaan.

    • 63,1

      Jos tollanen laki laitettas, niin sillon pitäs laittaa myös laki että avoliitossa ei saa tehdä lapsia, tulee olla naimisissa vähintään 7v jotta nähdään kestääkö suhde. Sillä voi kauheeta jokuhan voi erota ja löytää uuden onnellisen suhteen.

      Siitähän ne lapset kärsii kun iskä tai äiti on onnellinen. Ei nenään äiti ole isän ja nyrkin välissä tai iskä nalkuttavan nartun haukuttavana.

      Kakeria entisiä.

    • lapatossu1954

      Katkeruudella ei kukaan voita mitään. Kun kerran suhde on päättynyt niin sitten on jatkettava elämää ilman häntä. Miksi pitää takertua ja olla katkera.

      Ihmiset menee yhteen ja eroaa. Se siitä. Elämä jatkuu ja jokainen päättää itse millainen se tulevaisuus on. Ei se katkerana kovin hääviksi tule.

      Mutta voihan sillä säälipisteitä yrittää saada ystäviltä ja sukulaisilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe