En jaksa enää elää.

987676776

En halua kuolla, mutta en jaksa enää elää.
Kaikki pienimmätkin vastoinkäymiset ottavat koville.
En vain tiedä mitä enää tehdä.

4

119

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tonikuusela

      Voitko kertoa meille, mistä kenkä puristaa? MIKSI tarkalleen ottaen et enää halua elää?

    • epätoivoinen:(

      mulla on ny ihan sama juttu!oon 13wee tyttö ja mua on niinku kiusattu koko ala-astee aja;(mulla on siis masennus ja oon miettiny itsemurhaaki..ja ny mä menin yläasteelle ja aatteli et alkas menee paremmi mut en oo saanu meijä luokast yhtäkää kaverii.ei mua siis enää kiusata mut kuitenkii...oon aina välkäl kahen mun luokkalaisen kaa mut oon aina niinku se kolmas pyörä siin:( jokane päivä on vaa niin perseestä!kaikki mitä teen ni menee vaa pielee.ja jokane pieniki vastoinkäymine tuntuu kamalalta.en tajuu miks en saa kavereit.mä oon kyl tosi hiljane mut ei kukaa ees puhu mulle mitää.en kestä tällästä jos en saa kaverita koskaa!tai no on mul ny yks tosi hyvä kaveri mut en paljoo ees nää sitä koulus.vapaa ajal oon vaa kotona ja tylsistyn.OIKEESTI EN JAKSA TÄLLÄST ENÄÄ!!!!!

      • Nainen 18v.

        Olen ollut myös koko ala-asteen ajan kiusattu. Yläasteella kiusaajat onneksi olivat eri luokilla kuin minä, joten yläaste oli melko 'rauhallista' aikaa. Nyt olen lukion viimeisellä ja jouduin kiusaajieni kanssa samalle luokalle. Melkeinpä koko lukioajan ovat kiusanneet (nimittelyä, yksinjättöä jne.). Moni läheiseni on menehtynyt (nimenomaan syöpään) ja monesti olen ajatellut itsemurhaa -halua pois täältä. Mutta en halua olla heikko -en halua olla niin heikko ja itsekäs, että päätyisin tekemään itsemurhan. Haluan olla vahva ja näyttää kiusaajilleni, että heidän sanansa ja tekonsa eivät minua hetkauta, päinvastoin.
        Olen ottamassa tatuointia isoisäni muistolle ja aivan varmasti moni katsoo sitä pitkin nokkaansa. En välitä, koska itse tiedän, miksi sen tatuoinnin otan.

        Kiusaajat todistavat vain olevansa kateellisia sinulle, he ovat heikkoja. Ole sinä vahva!


    • Hei.
      Kun on noin epätoivoinen olo, kannattaa pikaisesti hakea apua!!! Tilanteesta kannattaa kertoa perheelle; vanhemmille, sisaruksille tai edes yhdelle heistä. Ei tarvitse kärsiä yksin. Kukaan ei pärjää yksin, jokainen ihminen tarvitsee muita. Apua saa kouluterveydenhoitajan, työpaikan terveydenhuollon, terveyskeskuksen tai vaikka nuorisopoliklinikan kautta. Puhelu johonkin näistä kannattaa soittaa heti samantien. Masennusta kyetään hoitamaan, kiusaaminen on saatava loppumaan jne.
      Voimia ja tsemppiä,
      Pirkko-pappi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe