Hei,
miten emättimen saa pestyä parhaiten sisältä? Esim. yhdynnän jälkeen on ikävää kun siemennesteet jäävät sisään.
Alapään pesu
16
1260
Vastaukset
- sieltä pese
Emätintä ei saa eikä pidä pestä sisältä! Vesijohtovedestä pääsee vaikka mitä asiaankuulumattomia bakteereja herkille emättimen limakalvoille ja voit saada vaikka mitä tulehduksia! Käytä yhdynnässä kondomia tai käske miehen päästää spermansa muualle kuin sisällesi.
- Anonyymi
Vai tulee vesijohtovedestä bakteereita. Uimaan ei sitten pidä mennä ollenkaan. Ainakin pitää tervata värkki umpeen, ettei bakteeri iske.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai tulee vesijohtovedestä bakteereita. Uimaan ei sitten pidä mennä ollenkaan. Ainakin pitää tervata värkki umpeen, ettei bakteeri iske.
Ei uimapaikan vesi emättimeen tunkeudu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei uimapaikan vesi emättimeen tunkeudu!
Eikä emätinvesi suuhun kunnallisvesiputkien* kautta.
*Kunnallisvesi pumpataan järvien pohjien läheisyydestä rakennetuista kaivoista. Siksi haiskahtaa kala. Ei ole kalan tuoksahtelu kuitenkaan piparista kotoisin, vaan kaloista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä emätinvesi suuhun kunnallisvesiputkien* kautta.
*Kunnallisvesi pumpataan järvien pohjien läheisyydestä rakennetuista kaivoista. Siksi haiskahtaa kala. Ei ole kalan tuoksahtelu kuitenkaan piparista kotoisin, vaan kaloista.Niin se on
- Vaimon mies
Vaimoni on aina käyttänyt bide-suihkua.
Kokeile,toimii varmasti.- Anonyymi
Onko bide suihku sellainen joka laitettaan emättimen sisä puolelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko bide suihku sellainen joka laitettaan emättimen sisä puolelle
Eikun vasempaan reiteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun vasempaan reiteen.
Okei kiitos tiedosta
- Anonyymi
Ja minä pesen sillä munat ja perseen paskomisen jälkeen. Itsehän en paperia käytä ja maailma pelastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä pesen sillä munat ja perseen paskomisen jälkeen. Itsehän en paperia käytä ja maailma pelastuu.
Ja minä pesen pillun sellai että otan pesusienen ja levitän jalat ja pyyhkäisen sillä häpyhuulten välit ja kyllä tulee puhdas pillu
- Anonyymi
Emätin puhdistaa itse sen alueen, ei sisälle mitään vettä, laiteta lisää vaan että on altis tulehdukselle . Tuon nyt pitäisi jo kaikkien tietää.
- Anonyymi
Et tiedä, miten emättimen saa pestyä parhaiten sisältä. En minäkään! Mutta sen tiedän, että emätintä ei pestä sisältä millään tavalla. Emätin pesee itse itsensä.
Jos siemenneste emättimessä tuntuu epämiellyttävältä, käske miehen käyttää kondomia.
Itse en pilluani avaa miehelle, jonka siemenneste tuntuu ikävästi emättimessä. Siemennesteen kuuluu tuntua hyvältä.
Mieti, tuntuisiko siemenneste hyvältä suussa? Jotkut ottavat suuhun innokkaasti.- Anonyymi
Niinhän ne tuntuu mutta sitten kun ottaa suihke pullon ja sillä suhauttaa emättimeen niin kyllä siemennesteet lähtee ite teen sitä joka seksin jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne tuntuu mutta sitten kun ottaa suihke pullon ja sillä suhauttaa emättimeen niin kyllä siemennesteet lähtee ite teen sitä joka seksin jälkeen
Hyvä vinkki. Kyllä puhdas vesi on turvallista suhauttaa pimpin kautta, niin valuu mehut pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vinkki. Kyllä puhdas vesi on turvallista suhauttaa pimpin kautta, niin valuu mehut pois.
Jep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418