Osaako kukaan neuvoa, mistä voisi saada XL-nainen reilun kokoisen, huokean tuulipuvun? Paljon ei rahaa ole käytössä, eli ei ainakaan yli 100 euroa saisi maksaa. Kävin Tokmannissa, mutta siellä isoin koko oli 46. Se menee minulle joskus, mutta tässä mallissa pepulle ja reisille oli ihan liian vähän tilaa. :( Melkein tarvitsisin 48-50 kokoisen.. sellaista en nähnyt Tokmannilla.
Prismassa näkyi tuulipuvun housuja, mutta missä takit? Eikö nykyisin enää myydä ASUJA, vai onko ne kaikki ostettava erikseen, takit ja housut?
Tarkoitus olisi alkaa kävellä ja sitä myötä vaikka pudottaa painoa (toivottavasti), mutta sen verran syksyistä on, ettei viitsi ihan kevyissä vaatteissa olla.
T: Avusta kiitollinen
Isojen tyttöjen tuulipukuja?
2
215
Vastaukset
- _käveleväinen-XL
Lisään vielä sen verran, että näin kyllä tuon alempana olevan facebook-kirppis -linkin. Menisin mielelläni, mutta en tiedä haluanko tiedoissani näkyvän, että olen plus size-ryhmän jäsen. Ihmettelen, mikseivät nuo fb-ryhmät voi olla vaikka nimellä plussa, tai jotain vähän neutraalimpaa..
- 123654
Mulle taas tuulipuvun housut on, ja kuten muutkin housut, ihan älyttömän leveät reisistä, tuuli vaan lepattelee niitä, jos vyötäröltä sopivat. Siksi kai on tehty niin että voi ostaa erikseen. Katoppa hobbyhallin sivuilta siellä on joskus isohkoja kokoja.
On vähän nurinkurista että kehoitetaan ulkoilemaan muttei sitten valmisteta vaatetta mikä nätti ja houkuttaisi pukeutumaan ja ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918