Feminismistä ei nykyään enää puhuta, ei myöskään naisen kärsimyksestä miehen ikeen alla.
Johtunee siitä että naisten asiat ovat paremmalla tolalla kuin miesten. Kun näin on, vallitsee tasa-arvo ja kaikki on okei.
Nykyään on muotia laittaa köyhiä kuriin. Työttömät pakkotöihin toimeentulotuen alentamisen uhalla.
Ensi vuoden alusta kaikki työttömät joutuvat orjatöihin ja ammattiliitoille sanotaan heipat.
Onko feminismi vanhanaikaista?
4
96
Vastaukset
Viimeksi eilen hillui Tiina Rosenberg jossain Ylen kanavan ohjelmassa. Joko minä elän kuplassa tai sinä kiven alla, mutta en todellakaan jaa kokemusta siitä ettei feminismistä puhuttaisi.
- ätmi
Tiina Rosenberg o.s. Pursiainen on niin tunkkainen tuulahdus 70-luvulta, että jopa ruotsalaiset feministit pitävät sitä hihhulina.
- Napsi
Ei toki, sillä seuraava yhteiskunta on tasa-arvon kannalta ainoa vaihtoehto:
http://fundamentti.blogspot.fi/2013/10/minkalainen-olisi-yhteiskunta.html - erkki-täti
Toivottavaa olisi, ettei feminismistä tarvitsisi enää edes keskustella, vaan tasa-arvo olisi itsestäänselvä ihmisoikeus ihan jokaiselle, sukupuoleen tai rotuun katsomatta.
Itse olen havainnut, että hyvin monet naiset eivät uskalla sanoa olevansa feministejä, koska sanalla on epäseksikäs mediamaine. Ihan niinkuin feminismi olisi vain kainalokarvojen kasvatusta, siilitukkaa ja uhoamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483