Feminismistä ei nykyään enää puhuta, ei myöskään naisen kärsimyksestä miehen ikeen alla.
Johtunee siitä että naisten asiat ovat paremmalla tolalla kuin miesten. Kun näin on, vallitsee tasa-arvo ja kaikki on okei.
Nykyään on muotia laittaa köyhiä kuriin. Työttömät pakkotöihin toimeentulotuen alentamisen uhalla.
Ensi vuoden alusta kaikki työttömät joutuvat orjatöihin ja ammattiliitoille sanotaan heipat.
Onko feminismi vanhanaikaista?
4
89
Vastaukset
Viimeksi eilen hillui Tiina Rosenberg jossain Ylen kanavan ohjelmassa. Joko minä elän kuplassa tai sinä kiven alla, mutta en todellakaan jaa kokemusta siitä ettei feminismistä puhuttaisi.
- ätmi
Tiina Rosenberg o.s. Pursiainen on niin tunkkainen tuulahdus 70-luvulta, että jopa ruotsalaiset feministit pitävät sitä hihhulina.
- Napsi
Ei toki, sillä seuraava yhteiskunta on tasa-arvon kannalta ainoa vaihtoehto:
http://fundamentti.blogspot.fi/2013/10/minkalainen-olisi-yhteiskunta.html - erkki-täti
Toivottavaa olisi, ettei feminismistä tarvitsisi enää edes keskustella, vaan tasa-arvo olisi itsestäänselvä ihmisoikeus ihan jokaiselle, sukupuoleen tai rotuun katsomatta.
Itse olen havainnut, että hyvin monet naiset eivät uskalla sanoa olevansa feministejä, koska sanalla on epäseksikäs mediamaine. Ihan niinkuin feminismi olisi vain kainalokarvojen kasvatusta, siilitukkaa ja uhoamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2619255- 696215
- 275857
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni815715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435569Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995464- 624903
- 434577
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573916- 493555