Opel Astran 2001 farkun 300 euroon ja tuo sen sosialistimaahan ?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-astra-1-7-dti-g-caravan-bremen/198466932.html?lang=en&pageNumber=3&__lp=100&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&noec=1
Paljonko suomen kommunisti-hallitsijat tahtovat siitä rahaa ?
Jos ajelen sen puolan läpi ja pitän peräkonttiin virvokkeita ja halpaa ruokaa ym.
tulee matkakin ilmaiseksi jos vastaavia tuotteita joutuisi ostamaan sosialisti-maasta.
Paljonko kommunisti-hallinto haluaa tuosta autosta rahaa ?
Voisiko Isossa virassa oleva vastata teitähän on paljon tätä laskemassa ?
Miten on jos tinkaa vaikka tuommoisen..
3
140
Vastaukset
- 18+15
Oviin täytyy vaihtaa uudet lukot, jos haluaa saada ne avaimella auki.
- kamreeri
Maksuja tulee noin 576,50 euroa ja päälle huojennettu ALV
Eli koravuksena on suoritettava sosialisti-hallitsijalle tai hänen sijaiselleen liki 600 euroa ?
Lisäksi vielä siitä heille suoritetusta korvauksesta on minun maksettava heille vielä veroja ALV ? TÄH ?
Miten Joudunko maksamaan myös liikenneturvalle veroja tämän jälkeen ?
Onhan se Opeli kyllä melko turvallinen ?
Onko siitä viellä maksettava jollekkin katsastusmiehelle erikseen suurempi katsastusmaksu kuin suomi-autosta ?
Ja mitä se katsastusmies sitten tekee erikoista jos pitää maksaa ?
Ja Mä ajelen Fanzin vanhalla Opelilla sitten ja annoin siitä Fanzille 300 TÄH ?
Kyllä ne varmaan nauraa jos ja sanoo jätkää on kyllä hyvin vedätetty ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882