Opel Astran 2001 farkun 300 euroon ja tuo sen sosialistimaahan ?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-astra-1-7-dti-g-caravan-bremen/198466932.html?lang=en&pageNumber=3&__lp=100&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&noec=1
Paljonko suomen kommunisti-hallitsijat tahtovat siitä rahaa ?
Jos ajelen sen puolan läpi ja pitän peräkonttiin virvokkeita ja halpaa ruokaa ym.
tulee matkakin ilmaiseksi jos vastaavia tuotteita joutuisi ostamaan sosialisti-maasta.
Paljonko kommunisti-hallinto haluaa tuosta autosta rahaa ?
Voisiko Isossa virassa oleva vastata teitähän on paljon tätä laskemassa ?
Miten on jos tinkaa vaikka tuommoisen..
3
170
Vastaukset
- 18+15
Oviin täytyy vaihtaa uudet lukot, jos haluaa saada ne avaimella auki.
- kamreeri
Maksuja tulee noin 576,50 euroa ja päälle huojennettu ALV
Eli koravuksena on suoritettava sosialisti-hallitsijalle tai hänen sijaiselleen liki 600 euroa ?
Lisäksi vielä siitä heille suoritetusta korvauksesta on minun maksettava heille vielä veroja ALV ? TÄH ?
Miten Joudunko maksamaan myös liikenneturvalle veroja tämän jälkeen ?
Onhan se Opeli kyllä melko turvallinen ?
Onko siitä viellä maksettava jollekkin katsastusmiehelle erikseen suurempi katsastusmaksu kuin suomi-autosta ?
Ja mitä se katsastusmies sitten tekee erikoista jos pitää maksaa ?
Ja Mä ajelen Fanzin vanhalla Opelilla sitten ja annoin siitä Fanzille 300 TÄH ?
Kyllä ne varmaan nauraa jos ja sanoo jätkää on kyllä hyvin vedätetty ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764