Kuinka syöt pekonisi?

Nam nam

Kämppikseni kutsui minua juuri juntiksi, koska söin pekonini suoraan pelliltä.

Ajattelin tehdä kyselyn palstalaisille, eli kuinka syötte pekoninne?

Minä: Tyhjennän koko paketin pellille, leivinpaperin päälle. Sitten kypsennän ne uunissa ja siirrän toiselle pellille talouspaperin päälle. Kun ne ovat vähän jäähtyneet, syön ne kerralla pelliltä, ilman mitään lisukkeita.

Syön sen verran harvoin pekonia, joten silloin kun syön, herkuttelen kunnolla.

7

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 86

Paistan pannulla korkeintaan viisi minuuttia molemmilta puolilta.

• Vaarallista ruokaa
      • Sikakuurille

Antibioottikuuri kinkkua syömällä.

Ensi jouluna on kyllä suomalaista kinkkua minun joulupöydässä.

• Ikisinkku M

Eilen paistoin pannulla pekonia ensin pari pakettia, sitten paistoin erilaisia wokkivihanneksia ja hurautin pekonit sekaan ja siitä jäi vielä täksi päiväksi ja huomiseksikin syötävää, helppoa, hyvää ja terveellistä. Onpoas nälkä, pitääkin lämmittää kipollinen tuota pekoniwokkia.

• Pekoni on yksi niistä "herkuista", joita en tajua lainkaan. Aivan karmea suola- ja rasvapommi.

• Ikisinkku M

No juu, paljaaltaan noin ehkä onkin mutta vihannesten kanssa wokatessa pekonissa onkin etuna tuo rasvaisuus suolaisuus koska ei tarvitse lisätä mitään muuta rasvaa ja korkean suolapitoisuuden vuoksi tulee hyvin makua koko satsiin. Itse kun en juurikaan suolaa lisää muuten ruokiin vaan käytän muita mausteita niin toisinaan tuommoinen pekonijuttu on ihan hyvää eikä tarvitse niitä muita sitten laittaa, no tuohon eiliseen taisin tabascoa vähän ropsautella myös sekaan.

• Aisuri Timppa

Tyttäreni pitää enemmän mustasta makkarasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      532
      1736
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      843
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      677
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      598
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe