Miten suhtautuisitte jos teitä ei olisi esitelty seurustelukumppanin lapsille ja olisitte kuitenkin olleet yhdessä jo melkein kaksi vuotta. Kysymys kaukosuhteesta missä tavataan n. kerran kuukaudessa.....Mun lapsi on kuitenkin kumppanini nähnyt jo monta kertaa...
Lapsia ei ole esitelty
6
299
Vastaukset
- onko parisuhde
Miten on mahdollista olla yhdessä tuntematta toista?
- ollakkovaieiköenää
Eiköhän se ole tutustumista toiseen lähes koko elämän ajan..Kyse on alussa enemmän tapailusta ja tutustumisesta kuin seurustelusta...
- Kokenut saman
Nähtävästi kyseessä thaimaalainen jonka lapset elävät toisessa paikassa joko vanhempien,mummon tai sisaruten kanssa.
Mietihän tarkemmin kannattaako kaukokaipausta enää jatkaa.
ja jos rahoitat häntä niin muista ettet ole ainoa ja muitakin miehiä kohdellaan samalla tapaa,olet siis rahapuu suomesta. - Ollakkovaiko eienää
Kyse ei ole suhteesta ulkomaalaiseen. Kumppanini lapset ovat aina exän luona kun tapaamme ei koskaan hänen vaikka minulla olisi lapsikin mukana. Ilmeisesti hän ei ole oikein vakavissaan vaikka väittää rakastavansa. Minua se hieman loukkaa. hkä hän haluaa "suojella" lapsia jotenkin tms. en eoikein ymmärrä kuitenkaan.
- ilimiselevää
No ehkäpä kumppanillasi on näitä suhteita useita? Kaikki pojot tyypille siitä, että ei lapsiaan suhteisiinsa vedä mukaan, liian moni lapsi joutuu pyörryksiin vanhempiensa suhdeaallokoissa. Jos tapaatte n. kerran kuukaudessa, niin siinä jää kosolti aikaa tapailla muita. Ketään ei tapailla ns. tosissaan, sitoutumismielessä, vaan ihan muuten vaan. Ja lapset haluaa pitää tästä ulkopuolella.
Tai sitten tyyppi on yhä niin exänsä ja lasten äidin talutusnuorassa, ettei uskalla sinua lapsille esitellä, peläten lasten äidin reaktiota.
Oletko muuten hoksannut kysyä asiaa suoraan kumppanilta itseltään? - jatkanmatkaa
Olen samaa mieltä, etta kannattaisi odottaa että suhde vakiintuu ennen kuin lapsia tutustuttaa..Mulla ei ole ollut mahdollisuutta, koska lapsi ei ole juurikaan muualla kuin mun kanssa. Heillä molemmat osallistuu. Mutta lähinnä tässä mietin mitä teen, koska olemme tuntenet jo 2 vuotta ja en ole nähdyt heitä edes vahingossa kertaakaan. Mies tekee paljon töitä, mutta on käynyt milessä että tapailee varmaan muitakin. Todennäköisesti jatkan matkaa omaan suuntaan, tämä ei oikein tunnu reilulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492