Miten suhtautuisitte jos teitä ei olisi esitelty seurustelukumppanin lapsille ja olisitte kuitenkin olleet yhdessä jo melkein kaksi vuotta. Kysymys kaukosuhteesta missä tavataan n. kerran kuukaudessa.....Mun lapsi on kuitenkin kumppanini nähnyt jo monta kertaa...
Lapsia ei ole esitelty
6
204
Vastaukset
- onko parisuhde
Miten on mahdollista olla yhdessä tuntematta toista?
- ollakkovaieiköenää
Eiköhän se ole tutustumista toiseen lähes koko elämän ajan..Kyse on alussa enemmän tapailusta ja tutustumisesta kuin seurustelusta...
- Kokenut saman
Nähtävästi kyseessä thaimaalainen jonka lapset elävät toisessa paikassa joko vanhempien,mummon tai sisaruten kanssa.
Mietihän tarkemmin kannattaako kaukokaipausta enää jatkaa.
ja jos rahoitat häntä niin muista ettet ole ainoa ja muitakin miehiä kohdellaan samalla tapaa,olet siis rahapuu suomesta. - Ollakkovaiko eienää
Kyse ei ole suhteesta ulkomaalaiseen. Kumppanini lapset ovat aina exän luona kun tapaamme ei koskaan hänen vaikka minulla olisi lapsikin mukana. Ilmeisesti hän ei ole oikein vakavissaan vaikka väittää rakastavansa. Minua se hieman loukkaa. hkä hän haluaa "suojella" lapsia jotenkin tms. en eoikein ymmärrä kuitenkaan.
- ilimiselevää
No ehkäpä kumppanillasi on näitä suhteita useita? Kaikki pojot tyypille siitä, että ei lapsiaan suhteisiinsa vedä mukaan, liian moni lapsi joutuu pyörryksiin vanhempiensa suhdeaallokoissa. Jos tapaatte n. kerran kuukaudessa, niin siinä jää kosolti aikaa tapailla muita. Ketään ei tapailla ns. tosissaan, sitoutumismielessä, vaan ihan muuten vaan. Ja lapset haluaa pitää tästä ulkopuolella.
Tai sitten tyyppi on yhä niin exänsä ja lasten äidin talutusnuorassa, ettei uskalla sinua lapsille esitellä, peläten lasten äidin reaktiota.
Oletko muuten hoksannut kysyä asiaa suoraan kumppanilta itseltään? - jatkanmatkaa
Olen samaa mieltä, etta kannattaisi odottaa että suhde vakiintuu ennen kuin lapsia tutustuttaa..Mulla ei ole ollut mahdollisuutta, koska lapsi ei ole juurikaan muualla kuin mun kanssa. Heillä molemmat osallistuu. Mutta lähinnä tässä mietin mitä teen, koska olemme tuntenet jo 2 vuotta ja en ole nähdyt heitä edes vahingossa kertaakaan. Mies tekee paljon töitä, mutta on käynyt milessä että tapailee varmaan muitakin. Todennäköisesti jatkan matkaa omaan suuntaan, tämä ei oikein tunnu reilulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764