Onko Jumalalle oma palsta vai onko Suomi24 katsonut että narskuille riittää jumaluus-palsta jossa he voivat leikkiä jumalaa tai keskustella siitä kuinka jumalaisen kauniita naisia he näkivät baarissa?
Vai onko palstan tarkoitus keskustella siitä kuinka narskut saisivat puolijumalan aseman huijaamalla ihmisiä tietyillä jumal-hahmoilla jotka ovat näkymättömiä?
onko tämä palsta tarkoitettu narsismin käsittelemiseen?
3
107
Vastaukset
- M. Eläjä.
Eiköhän palsta ole tarkoitettu mielipiteille jumaluudesta?
Tässä mielessä maailmanmeno ja kuinka maallisia asioita hoidetaan ovat tärkeitä, en ymmärrä miten narsismi liittyy tällaiseen toimintaan?
Kun Raamattu on absoluutti ihmiselle, usein tällaisella ilmenee vihamielisyyttä vaihtoehtoisiin ajattelumalleihin. - olen se joka olen
just ass king
Sinun jumaluutesi sinussa sai aikaan sinulle sopivan aloituksen. Ota se sellaisena narsismina tai miten itse haluat. Kukaan sinun ulkopuolellasi ei pysty sinun rektiotasi määräämään. - M. Eläjä.
Maailmanmeno on sekava ja moni kysyy aina samaa, miksi Jumala sallii tällaista?
Eikö meidän pitäisi yhä uudelleen yrittää hahmottaa tapahtumien taustaa, siis onko maallisten menojen takana ollenkaan Jumalaa vaikuttamassa?
Mielestäni jumaluus on ja vaikuttaa jokaisessa yksilössä ja luonto on kaikkine elävineen jumaluuden ilmentymä...nämä näkökannat minulla noin aluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422702Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423392418- 352114
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471806- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251569- 441440
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361156